Ik ben Tess
Ik heb bruin haar tot op ongeveer de helft van mijn rug. Ik heb bruine ogen en verder draag ik gewone kleren, gewoon een jeans met hempje en een jasje bijvoorbeeld. Niks speciaals eigenlijk.
Ik ben 16 jaar en ik word al sinds mijn 13de gepest op school, niet heel ernstig ofzo maar ik word vaak geduwd en uitgescholden. Ik doe vwo en ik zit in de 4de klas. Ik wil niet opscheppen ofzo maar school vind ik best makkelijk misschien komt dat doordat ik geen vrienden heb en dus veel vrije tijd heb en dan veel aan school doe.
Mijn moeder (Maria) is bijna nooit thuis en ik heb een broertje (Jasper) die 15 is. Met hem kan ik goed opschieten en hij is er gelukkig ook altijd voor mij als ik hem nodig heb en andersom ook.
Mijn vader heeft ons verlaten toen in 4 was maar ik mis hem niet. Ik hou heel veel van zingen en dansen, alleen kan ik het allebei niet.
Oja ik heb ook nog een huisdier. Een hond. Hij heet Max en ik ben dol op hem!
Dit was het wel denk ik byee xx
Ik word wakker van mijn piepende wekker. Maandag.. daar gaan we weer. Het lijken wel 5 dagen straf kamp. Ik rol mijn bed uit en spring onder de douche. Ik zing heel hard mee met de muziek die ik heb opgezet. Niemand kan me toch horen. Mijn moeder is al weer aan het werk en ik ben het eerste uur vrij dus Jasper is al naar school. Snel kleed ik me aan en doe mijn make-up. "Shit zo laat al weer!" Ik strompel naar beneden en prop wat eten in mijn mond. Ik aai snel Max nog even en ren ren dan weer naar boven. Nadat ik mijn tanden heb gepoetst spring ik op mijn fiets op naar strafkamp.
Net voor de bel gaat loop ik de school binnen en zo snel ik kan prop ik mijn jas en de boeken die ik nog niet nodig heb ik mijn kluisje. Ik zit helemaal achter in de klas. Ik zit zoals je wel kan raden alleen. We zitten volgens een plattegrond want ik zou zelf liever voorin zitten. Veilig bij de docent. We hebben eerst biologie en daarna wiskunde. Mijn 2 beste vakken. Maar dan is het pauze. Ik loop de klas uit en word hard geduwd door jesse en david. "Auw!" "O sorry deden we je pijn? We zullen de volgende keer beter opletten" zei jesse met een gemeen lachje. Ik krijg altijd de kriebels van hem. En nee, geen fijne.
Ik zit helemaal alleen in de kantine. Elke pauze lees ik uit mijn boek. Ik heb hem wel 100 keer gelezen en hij blijft leuk! Als de pauze weer afgelopen is loop ik naar het lokaal. Mentor les.
"Jongens en meisjes ik heb iets leuks te mededelen." Zei mijn mentor mevrouw de wit. Ze geeft ons ook Economie. "Morgen komt er een nieuwe leerling in jullie klas. Hij heet Harry Styles en komt uit Engeland. Hij woont al wel 6 jaar in Nederland dus wees maar niet bang hij kan heel goed Nederlands."
Een nieuwe leerling? Vast weer zo'n type als Jesse en David ofzo.
Als school eindelijk is afgelopen fiets ik zo snel als ik kan naar huis. Het is wel is voor gekomen dat ze me van mijn fiets hebben geduwd dus ik neem niet nog een keer zo'n risico.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe die Harry eruit ziet. Als ik thuis ben open ik Facebook. Ik zit er bijna nooit op want ik krijg bijna altijd haat op mijn profiel. Ik weet niet waarom ik mijn account niet gewoon verwijder maar op dit moment ben ik blij dat ik dat noot heb gedaan. Ik typ Harry Styles in het zoek balkje maar ik krijg maar een paar resultaten en ze zijn allemaal ouder dan 20 dus dat lijkt me niet. Ik moet dus blijkbaar wachten tot morgen.
Het is 4 uur als ik Jasper thuis hoor komen. "Hey tess" zegt zij met een chagrijnig gezicht. "Hey, wat is er met jou gebeurt? Waarom ben je zo chagrijnig?" "Gewoon" zegt hij. Hij pakt was uit de koolkast en rent dan de trap op. Wow dat was raar.
Jasper! Wil je ook pizza?" Roep ik naar boven. "Jaa lekker!" "Welke wil je?" "Maakt niet uit doe maar wat!" Ik bel de pizzeria en bestel 2 hawaii pizza's. Als het 7 uur is word er op de deur geklopt. Dan zie ik David daar staan met 2 pizza's in zijn hand. "David? Wat doe jij hier?" "Ik werk bij het pizza bedrijf." "O oke dan." Ik pak snel de pizza's aan en pak wat geld. "Het is 18,50 euro." Ik geef hem het geld en snel doe ik de deur dicht. Eindelijk weg van school is hij net degene die aan mijn deur komt.
Ik klop op Jaspers deur en doe hem open. Jasper zit op zijn bed. Hij heeft gehuild dat kan ik vanaf hier wel zien. Ik leg zijn pizza op zijn bed. "Wil je erover praten?" Hij schud zijn hoofd en ik loop weer naar beneden. Ik eet mijn pizza op met Max naast me. Hij kijkt me zielig aan, hij wil ook een stukje pizza denk ik. Ik geef hem een stukje en fantaseer dan nog wat over Harry. Ik weet nog niet hoe hij eruit ziet en hoe hij is maar ik hoop zo dat hij niet zoals Jesse en David is. Ik kan alleen maar hopen op een lief iemand die mij niet gaat pesten.
Als het ongeveer 10 uur is hoor ik de voordeur. "Hey mam!" "Hey lieverd hoe was school?" "Ging wel en werk? Je bent laat vandaag." "Het was heel druk net als altijd! Maar moet jij niet naar bed?" "Ja ik ga al weltrusten mam." "Slaaplekker lieverd." Ik geef haar een kus en ga dan naar boven. Ik poets mijn tanden en doe mijn pyjama aan. Als het laat is val ik eindelijk ik slaap.
duzz dit was hoofdstuk 1! ik hoop dat het leuk was want er gebeurde nog niet zoveel! het volgende stukje word denk ik al beter want dan komt Harry!!
leave a comment en laat me weten wat je er van vindt!
xxxC
JE LEEST
My lifesaver (ft. Harry Styles dutch)
FanfictionTess word gepest op school maar wanneer een ene Harry Styles bij haar in de klas komt veranderd haar leven compleet. Ze voelt iets dat ze bijna nog nooit eerder heeft gevoeld: Liefde. Voelt Harry dat ook bij haar? Dan doet Harry haar een voorstel. S...