Het is de volgende middag en ik ben onderweg naar huis. Ik moet eerder zijn dan mijn moeder anders vraagt ze zich vast af waar ik was. Ik heb maar mijn oude kleren aan gedaan zodat ze daar ook niet over kan beginnen. Harry heeft eerst mijn fiets weer opgehaald en nu rijden we naar mijn huis. 'We zijn er.' Zegt hij. Ik stap uit en pak mijn fiets. Hij geeft me een lange knuffel. 'dankjewel voor alles.' fluisterd hij in mijn oor, en kijkt me met een grijns aan. Als hij wegloopt draait hij zich nog een keer om. 'Ik zie je morgen op school.' Zegt hij terwijl hij me een knipoog geeft. Ik moet blozen en zet dan snel mijn fiets in de schuur. Ik loop zachtjes naar binnen en ga naar de badkamer. Ik spring snel onder de douche. Hier was ik echt aan toe.
De rest van de dag heb ik alleen nog maar op de bank gezeten met de tv aan en een zak chips op mijn schoot. Het is saai zonder Harry. Maar goed vorige week kende ik hem nog niet eens en toen heb ik me ook weten te vermaken.
Rond etenstijd hoor ik de deurklink. 'Hallo?' roep ik. 'hey liefje ik ben het!' Hoor ik vanuit de hal. 'Mam!' Ik loop naar haar toe en geef haar een dikke knuffel. 'Hey mam hoe was het?' 'Het ging allemaal goed hoor en hier? nog wat bijzonders gebeurt?' eh ik bleef het hele weekend bij een jongen die ik een week ken en ben door hem ontmaagd. Ik lieg normaal niet maar nu moet het wel. 'Nee hoor niks gebeurt gewoon een saai weekend.' zeg ik met een fake glimlach hopend dat ze niks door heeft. 'En waar is Jasper?' 'eh jaa dat weet ik eigenlijk ook niet hij zal wel boven zijn.'
Dan hoor ik de voordeur weer open gaan. 'Wie is dat?' Er staat ineens een man met bruin kort haar, bruine ogen en een bril op waardoor hij heel slim lijkt voor me. 'Dit is Maurits. Ik heb hem dit weekend ontmoet hij blijft eten leuk he!' 'Ja super leuk.' zeg ik sarcasrisch en bijna onverstaanbaar.
Mam en Maurits staan al 3 kwartier in de keuken eten te maken. Nou ik hoop dat ze dat aan het doen zijn het enige wat ik hoor is gelach van mam. Ik loop de keuken in om drinken te pakken en zie dat Maurits een arm om haar heup heeft geslagen en mam die nog altijd even hard lacht vindt het blijkbaar helemaal niet erg. 'Gezellig hier?' Ik zie dat ze schrikt en moet blozen. Maurits doet snel zijn arm terug. 'Eh roep jij Jasper zo even? het eten is bijna klaar.' Als ik drinken heb gepakt loop ik naar de gang. 'Jasper eten!' Ik hoor hele snelle voetstappen de trap af lopen en een chagarijnige blik van hem kruist de mijne. Hij zet snel een glimlach op en geeft mam een knuffel. Dan ziet hij wie er naast haar staat. 'Mam wie is dat?' 'Dit is maurits, Ik ken hem van het weekend. Ik vertel jullie er onder het eten wel meer over.'
Ik lig die avond diep na te denken over vanavond. Mam en Maurits zijn samen na 2 dagen, het is nog niet officieel maar wel bijna. Waarom zo snel? oke ik ga met iemand naar bed die ik nog maar een week ken maar dat zit anders. Gelukkig is hij nu weer weg, nou ja daar ga ik van uit in ieder geval, en hopelijk gaan ze de volgende keer naar zijn huis.
Die ochtend word ik weer wakker. Maandag, alles begint weer opnieuw. Maar nu heb ik Harry. Ik heb een kans dat alles toch beter wordt.
Ik Loop naar mijn fiets maar bedenk me dan ineens dat mijn band nog steeds lek is. Ik loop weer naar binnen toe en zie ineens een schaduw staan. Iedereen is al weg. Ik loop voorzichtig naar de schaduw toe en zie dan Maurits staan. 'Wat doe jij hier? Ik dacht dat je gister avond naar huis was gegaan!' 'Ehh nee ik ben blijven slapen. Maar wat doe jij nog hier je moet toch al lang naar school?' 'Jaa maar mijn band is lek!' roep ik naar hem. 'Ik kan je wel een lift geven als je dat wil?' Is dat serieus? dan hoef ik niet te lopen! 'Alleen als je wil hoor.' 'tuurlijk wel, ik breng je naar school en haal je desnoods ook weer op.' 'dat hoeft niet ik kan wel met iemand terug rijden.'
Als we eindelijk bij school aankomen bedank ik Maurits en ga snel weg. Dit was de langste auto rid ooit! Als ik de klas inloop ga ik op mijn plaats zitten en verassend genoeg zit Harry er al. 'Hey jij bent vroeg.' 'Nee jij bent laat. Wat is er gebeurt?' 'Waarom zou er gelijk iets gebeurt zijn als ik iets later ben?' 'Omdat jij het bent, dus wat is er gebeurt?' Hij kijkt me met vragende ogen aan en hij heeft ook wel een punt, ik kom nooit te laat. Hij kent me waarschijnlijk dus al zo goed. 'Mijn band is nog steeds lek dus ik kon op het laatste moment met de auto anders moest ik lopen.' 'Had mij dan gebeld ik was je zo op komen halen. dus morgen 8 uur bij jou?' 8 uur, dat kon wel dan zou iedereen toch al weg zijn. Tenzij Maurits er weer is... 'Ja 8 uur is prima.' Lach ik naar hem. 'en je hebt je nieuwe kleren ook niet aan?' Hij kijkt me sip aan. 'Nee sorry ik moest me haasten. Ik beloof dat ik ze morgen aan doe!'
De lessen waren voor de eerste keer echt gezellig. Ze gingen ook snel voorbij en toen het pauze was kwam Harry bij mij zitten. 'Ik ga even drinken kopen ik ben het veregeten mee te nemen.' Ik loop naar de automaat en ik koop een flesje water. Als ik terug wil lopen bots ik tegen iemand aan. Als ik kijk wie het is zie ik een meisje met golvend blond haar staan. Ze staat alleen in de kantine en als ze naar me kijkt zie ik haar hooft rood aanlopen. 'het spijt me! Het was niet met opzet!' 'Het geeft niks ik liep toch tegen jou aan.' Zeg ik snel. 'Ben je helemaal alleen?' 'ja ik ben hier nieuw dus ik heb nog niet echt iemand gevonden.' 'Je mag wel bij ons komen zitten.' Ze kijkt me twijfelend aan maar knikt dan toch. 'Hoe heet je eigenlijk?' 'Ik ben Annemiek en jij?' 'Ik heet Tess.'
We lopen richting Harry en als Annemiek ziet naar wie we toe lopen kijkt ze me snel aan. 'Hij is zo knap! Zit hij altijd bij je?' 'Jaa hij was ook nieuw dus kwam hij bij mij zitten.' 'Jij hebt zo'n geluk!' Eigenlijk had ze wel gelijk. Ik heb geluk. Ik heb een goede vriend en hij is ook nog knap. Ik moet dan wel sex met hem hebben maar je kan niet zeggen dat dat zo'n straf is. 'Dit is Harry.'Zeg ik best wel trots. 'Hey ik ben Annemiek' Harry lacht naar haar. 'Hey Ik ben dus Harry.'
Elke pauze kwam Annemiek bij ons zitten. Ik had zo lang niet meer zo hard gelachen. Als iemand me uitschelde ging Harry er op in. Hij hield zich dus aan zijn afspraak. En elke keer als ik naar Harry kijk, word ik weer iets warmer van binnen. Zijn groene ogen kijken je altijd gewoon zo recht aan en dan zie je hoe knap hij is. Met zijn bruine krullen die altijd perfect zitten. en zijn tattoo's die zo mooi en bijzonder zijn.
Hebben jullie Midnight Memories gezien? Hij is ZO leuk!! Ze zijn daar zo knap! Ben winston is echt de beste! We moeten het record halen dus ik zeg op naar de 20 miljoen :D
p.s. refresh not replay
xxxC
JE LEEST
My lifesaver (ft. Harry Styles dutch)
FanfictionTess word gepest op school maar wanneer een ene Harry Styles bij haar in de klas komt veranderd haar leven compleet. Ze voelt iets dat ze bijna nog nooit eerder heeft gevoeld: Liefde. Voelt Harry dat ook bij haar? Dan doet Harry haar een voorstel. S...