Woensdag, nog 3 dagen te gaan voor het weekend. Ik fiets weer naar school en zie weer dezelfde auto staan als gisteren. Ik krijg het beeld weer voor me dat Harry en Sophie aan het zoenen zijn. Ik schud met mijn hood om de beelden weg te krijgen. Ik ga snel zitten op mijn plek en zie dat Harry er ook al is. Hij zit naast kevin. Rick is vast ziek hij zit namelijk altijd naast kevin. Aan de ene kant ben ik blij dat ik niet naast Harry hoef te zitten maar aan de andere kant voelt het nu wel heel leeg naast me. De dag gaat best snel. Ik hoef ook maar tot 10 voor 1 naar school. Als de laatste bel gaat pak ik mijn fiets en fiets ik snel weg. Op dat moment komen Jesse en David naast me fietsen en ik word gelijk bang. "Wat fiets je alleen! hoe komt dat? oja je hebt geen vrienden he." Ik probeer ze te negeren en ga wat sneller fietsen. Dan voel ik een trap tegen mijn been en ik verlies mijn evenwicht. ik val neer gelukkig op het gras en als ik denk dat ik van ze af ben zie ik ze naar me toe lopen. Ik probeer op te staan om weg te rennen maar dan glij ik uit en voor ik het weet schopt David tegen mijn buik aan. Ik zie hun lippen bewegen maar ik hoor niet wat ze zeggen. Na nog een paar schoppen te hebben gehad wordt het langzaam zwart voor mijn ogen.
Als ik mijn ogen open voel ik dat ik niet meer op de grond lig. Het voelt een beetje als een bed. Het is donker in de kamer maar ik kan nog net zien dat het niet mijn eigen kamer is. Ik word bang als ik voetstappen hoor. Dan gaat de deur open en zie ik een schaduw naar binnen lopen. Ik zie nog steeds niet wie het is maar hoe dichter bij hij komt hoe beter ik het kan zien. "Harry? ben jij dat?" vraag ik met een bang stemmetje. Hij doet een lichtje aan en het is inderdaad Harry. "Waarom ben ik hier?" Hij komt op het bed zitten en doet een koud washandje tegen mijn hoofd aan. Het doet heel erg pijn. "Je lag bewusteloos op de stoep ik moest je wel meenemen." "hoelaat is het?" "het is 5 uur, je hebt lang geslapen." "zo lang? Waar ben ik eigenlijk?" "je stelt zo veel vragen!" "ja hoe zou dat nou komen! misschien omdat ik net in elkaar ben geschopt totdat ik bewusteloos was en wakker werd op een bed van een jongen die ik net 2 dagen ken." "je bent ik mijn huis. Ik woon net buiten het centrum." "Zijn je ouders niet thuis ofzo?" ik woon hier alleen ik ben 18 dus ik mag zelf weten wat ik doe." Bij het woord alleen werd ik gelijk bang. "Ik wil nu naar huis." "Rustig we gaan eerst eten. kom." hij helpt me uit bed en ik zie dat zelfs mijn jas en schoenen uit zijn. Die heb ik even uit gedaan. Het ligt vast lekkerder zonder zegt hij. ik voel dat ik rood word en loop gauw de deur uit. Hij heeft macaroni gemaakt en het is echt heel lekker. het is wel super lief dat hij dit allemaal voor mij doet. Onder het eten zwijgen we maar ik voel zijn blik de heletijd in me steken. Als ik op kijk, kijk ik recht in zijn ogen en ik voel dat ik rood word. Hij moet lachen en eet dan weer verder. "Je mag ook wel even douchen hoor." Normaal zou ik dat nooit doen natuurlijk maar ik ben helemaal vies. Straks gaan ze thuis erover verder praten dat wil ik niet. Als het eten op is geeft Harry me een handdoek en laat me de badkamer zien. "Dankje" zeg ik en loop snel de badkamerin en doe de deur op slot. Net voor ik me wil uitkleden hoor ik geklop op de deur. "Ja?" "Ik heb nog wat voor je." voorzichtig doe ik de deur open en zie Harry staan met kleren in zijn hand. "Ik heb nog wel wat schone kleren voor je. Ze zijn van mijn ex vriendin maar ze heeft ze nooit opgehaald." "dankje" zeg ik weer en ik pak ze snel aan. Ik probeer naar hem te lachen. Krijg ik nou eindelijk een lachje van je? grijnst hij. Snel doe ik de deur dicht en kleed ik me uit. Onder de douche hou ik constand de deur in de gaten. Hij is dan wel op slot maar ik vertrouw hem nog niet helemaal. "Hoe kan hij 18 zijn?" dan moet hij 2 keer zijn blijven zitten. Als ik de douche uitstap kijk ik naar de kleren die hij heeft gegeven. het is een kort hempje en een nog korter rokje. zo'n soort vriendin had hij dus. snel haal ik mijn uit gelopen make-up weg en doe ik mijn haar een beetje. Als ik de badkamer uitloop en naar de woonkamer ga zie ik hem zitten voor de tv. Hij draait zijn hoofd en lacht. "lach je me nou uit?" "nee ik zou niet durfen maar je ziet er alleen zo anders uit nu. die kleren staan je goed." "ik moet echt naar huis toe mijn moeder komt zo thuis." "okee pak je jas maar ik breng je naar huis."
We zitten in Harry's auto. Elke keer als ik naar hem kijk voel ik me warm worden van binnen. Ik heb zoiets nog nooit gevoeld bij iemand. "Ik zie wel dat je kijkt hoor." Snel kijk ik weg en voel me gelijk rood worden. "sorry." "geeft niet ik kijk toch ook naar jou." hij stopt voor mijn huis. "Ik weet dat je het fijn vindt." "Wat vind ik fijn." "dit allemaal, met mij zijn enzo, ik merk het echt wel hoor." Hij legt zijn hand op mijn been en ik schrik. "rustig maar ik doe je echt niks hoor." Hij komt dichterbij met zijn hoofd maar ik trek me terug. "Wat doe je? hoe zit het met Sophie!" "Sophie? o dat blonde meisje uit de klas. nee hoor zij was maar eenmalig." Ik zie hem weer dichterbij komen en hij drukt een klein kusje op mijn wang. "De volgende keer krijg je hem ergens anders." fluisterd hij in mijn oor.
Weer een hoofdstuk! Ik hoop dat hij leuk is want ik had al meer boeken geschreven en die waren verschrikkelijk! Als je ideeën hebt die ik kan gebruiken laat het me weten :D En vote en comment dan weet ik of het boek een beetje goed is. :) (ik ben niet zo zelfverzekerd...)
xxxC
JE LEEST
My lifesaver (ft. Harry Styles dutch)
FanfictionTess word gepest op school maar wanneer een ene Harry Styles bij haar in de klas komt veranderd haar leven compleet. Ze voelt iets dat ze bijna nog nooit eerder heeft gevoeld: Liefde. Voelt Harry dat ook bij haar? Dan doet Harry haar een voorstel. S...