Hoofdstuk 7

1.4K 29 0
                                    

'Ik eh, was vannacht bij Harry..' zeg ik mompelend maar blijkbaar heeft hij het wel verstaan. 'Hebben jullie ook wat dan?' Ik kijk snel naar Harry en weer terug naar Jasper. 'Nee we hebben niet. we zijn gewoon vrienden die bij elkaar bleven slapen.' Ik hoef hem toch niet alles te vertellen. Hij zit daar vast ook niet op te wachten. 'Dus je hebt verder niks gedaan.' Ik zei niks, ik kijk hem alleen maar aan. Dingen verzwijgen kan ik wel, maar liegen kan ik gewoon niet. Ik zie zijn vragende blik veranderen in een kwade en teleurgestelde blik. Hij stond op en liep weg. Hij is toch niet mijn vriendje die ik bedrieg ofzo. Dit zijn mijn eigen beslissingen hij heeft hier niks over te zeggen! 'Kom.' zegt ineens een stem die me uit mijn gedachte haalt. Ik kijk op en zie dat het Harry is die zijn hand uitrijkt. 'Ik weet iets om je op te vrolijken.' Ik pak zijn hand en ik word meteen mee getrokken. 

We lopen door de winkelstraat en Harry zoekt ergens naar. 'Vertel nou wat we gaan doen!' vraag ik voor de zoveelste keer. 'Wij gaan niks doen maar jij. en nee ik vertel nog helemaal niks.' Na nog een paar minuten hebben gelopen trekt hij me een winkel in. Het is een soort van V&D. Alles zit erin. Ik zag op een bordje dat er zelfs een kapper in zit. Hoe cool! 'We zijn er.' 'En? wat gaan we hier doen?' Ik kijk hem vragend aan maar hij grijnst alleen maar naar me. 'Zeg het zou maar gewoon ik kan het echt niet raden hoor!' 'Je krijgt vandaag een make over!' lacht hij. 'Een make over? serieus? en wie gaat dat betalen?' 'Ik natuurlijk.' Ik kijk hem nog steeds vragen aan. 'Waarom zou je veel geld uitgeven aan mij?' 'Omdat ik genoeg geld heb. Ik leg het je later uit maar nu eerst lol maken!' 

hier loop ik dan, Met een jurkje en hakken aan terwijl ik er met moeite op loop. Mijn haar is gekrult en een vrouw heeft me hele mooie make-up op gedaan. Ik moet toegeven, het staat best leuk. Leuker inieder geval. Ik draag 2 tassen met kleren en Harry heeft er ook nog 4 vast. 'Dankje' zeg ik voordat ik het vergeet. Hij heeft tenslotte bijna 500 euro aan mij uitgegeven. 'Graag gedaan. Je ziet er sexy uit. Als we bij mij thuis waren, wist ik wel wat ik ging doen nu.'

Hij pakt mijn hand vast en ondertussen voel ik allemaal vlinders in mijn buik. Na een tijdje komen we weer aan bij zijn auto en hij laat mijn hand weer los. We stappen in de auto en meteen komt harry naar me toe. Ik voel zijn lippen weer op de mijne en ik heb zo'n gevoel alsof ik ieder moment uit elkaar kan spatten. Ik ga mee in zijn zoen. Het is een rustige zoen waarvan ik wil dat het nooit stopt. Hij wrijft zachtjes met zijn hand over mijn wang en tilt me een beetje op zodat ik op zijn schoot kan klimmen. Hij ritst mijn jurkje open en grijnst naar me. 'Harry niet hier.' 'Waarom niet?' Lacht hij. 'Straks ziet iemand het?' 'Nou en? en trouwens weet je nog wat we hebben afgesproken?' 'Ja, maar je zei niet dat jij alles mag beslissen.' 'Dat is waar, Maar als je maandag niet alleen wil zitten..' 'Je bent zo gemeen.' 'Weet ik.' zegt hij met een grijns terwijl hij weer naar me toe buigt om me weer te zoenen. Ik lach naar hem en kruip gauw van zijn schoot af. Ik ren de auto uit en zie Harry achter me aan rennen. Hij rent blijkbaar sneller want voor ik het weet rent hij naast me. Ik voel regendruppels en kijk naar de lucht wat ik niet had moeten doen want voor ik het weet struikel ik. Net voor ik de grond raak voel ik 2 sterke armen me vast grijpen. De regen stroomt intussen al naar beneden. Harry slaat zijn beide armen om me heen en leg zijn hoofd in mijn nek 'Got ya' fluisterd hij in mijn oor. Net voordat hij zijn lippen weer op die van mij drukt tilt hij me op en ik sla mijn benen om zijn middel. Hij loopt naar de auto en legt me op de achterbank neer. Hij komt op me liggen en gaat weer verder met het open ritsen van mijn jurkje. Hij doet voorzichtig al mijn kleren uit en ik de zijne. Ik voel hem in me komen en hij hijgt langzaam in mijn nek. We kreunen allebei maar we proberen zo stil mogelijk te zijn zodat niemand ons hoort. Hij begint langzaam maar gaat steeds sneller. Hij drukt zijn lippen weer op de mijne zodat we allebei een beetje stiller zijn. Als hij klaar komt draait hij ons om zodat ik op hem kan liggen. Aangezien we niet naast elkaar kunnen liggen en Harry zwaarder is dan ik. 'Ik kan dit wel de rest van mijn leven blijven doen met jou.' Lacht Harry. Ik kan er niks aan doen maar als ik in Harry's ogen kijk vergeet ik alles in de wereld. Alleen Harry doet er dan nog toe. Het is een fantastisch gevoel. Een gevoel dat ik nooit meer kwijt wil.

Heeii! Ik hoop dat dit hoofdstuk een beetje leuk is! Ik heb er lang over gedaan want ik werd steeds onderbroken. Bijvoorbeeld toen mijn broertje naast me ging zitten en ik moest stoppen, want hij mag echt niet meelezen! haha

Ik ben echt super blij met alle reads! :D

~Vote

~comment

xxxC

My lifesaver (ft. Harry Styles dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu