Hoofdstuk 2

1.5K 26 0
                                    

Weer word ik wakker van mijn piepende wekker maar deze keer wat vrolijker. Harry komt vandaag! wie weet is hij verschrikkelijk maar toch ben ik zenuwachtig. Ik wil het zo graag weten! 

Als ik naar school fiets zie ik een hele mooie auto staan die ik nog nooit eerder had gezien. Snel prop ik weer mijn spullen in mijn kluisje en ga op mijn plek zitten. We hebben eerst Economie dus mevrouw de wit komt het lokaal binnen. "okee jongens en meisjes Harry komt er denk ik zo aan tot die tijd gaan we gewoon beginnen met economie." Op dat moment word de deur open geslagen en komt er een knappe jongen binnen gelopen. Hij draagt een skinny jeans en een t-shirt met daaroverheen een open blouse met korte mouwen zodat je zijn tattoo van een schip goed kan zien. Hij heeft meer tattoo's en ik ben bang dat er nog veel meer onder zijn shirt zitten. Hij heeft mooie bruine krullen en draagt een bandana wat hem heel goed staat. Hij heeft groene ogen en is enorm gespierd. "Goedemorgen Harry ga maar zitten op een lege plek." Ik kijk om me heen en op dat moment realiseer ik me dat de enige lege plek naast mij is. Ik fluister tegen mezelf dat ik kalm moet blijven maar het heeft geen zin. De hele klas kijkt mij aan en ik voel dat ik rood word. waarom moet ik ook altijd rood worden! dat is zo genant! Harry komt naast me zitten en ik probeer voor me uit te staren en me te concentreren op de les. Ik voel Harry's ogen in me prikken en na een tijdje draai ik mijn hoofd naar hem om. Hij krijgt een lachje op zijn gezicht. "Wat?" "o dus je kan wel praten? ik dacht dat je me de hele les ging negeren." "Dat was ik inderdaad van plan als jij niet zo iritant deed." "Ik deed toch niks? ik keek je alleen maar aan. En wat doet zo'n mooi meisje helemaal alleen in de klas?" Mooi? noemde hij me nou mooi? zo heeft nog niemand mij ooit genoemd. Zou hij me echt mooi vinden? nee natuurlijk niet. snel schud ik de gedachte van me af. "eh geen idee niemand wil dat denk ik." "Nou ik wil het graag hoor. Ik ben Harry en jij bent?" "eh Ik ben Tess." "Mooie naam, mijn ex vriendin heette tess." Zegt hij met een lachje op zijn gezicht. Ik word bang van dat lachje. net alsof hij iets van plan is. 

Als dan eindelijk de bel gaat loop ik snel naar de kantine. Ik ga helemaal achterin zitten en op mijn plek zie ik nog net Harry met een paar jongens van mijn klas en bijna alle meisjes. ze voelen om zijn armen en lachen de heletijd. Ik ben blij dat ik daar niet bij hoor. Ik zit dan wel alleen maar alles liever dan mezelf dom laten lijken voor een jongen. Dan kijkt hij om zich heen en ziet mij zitten. snel loop ik naar een andere plek zodat hij me niet meer kan zien. Nu denkt hij nog dat ik hem stalk of dat ik verliefd op hem ben ofzo. maar dat word ik nooit. Hij is net zoals al die andere. 

Als de bel gaat en ik naar de klas wil gaan struikel ik. Als ik omhoog kijk zie ik David staan. Hij is nog het ergst van iedereen. "Kijk uit waar je loopt nerd!" Snel grijp ik naar mijn knie die super veel pijn doet. Dan loop ik (zover ik kan lopen) naar de klas en ik zie dat Harry er al zit. "Dus je had goed uitzicht he?" zegt hij. Ik word rood. "Eh dat was perongeluk sorry." Op dat moment komt de docent de klas binnen en begint de les. De dag gaat langzaam vooruit en als ik vrij ben pak ik mijn fiets en fiets ik het schoolplein af. Nog net zie ik Harry tegen de dure auto aan geleund staan zoenend met sophie. het populairste meisje van mijn klas en trouwens ook van de hele school. Snel fiets ik weg in de hoop dat ze mij niet zien.

Eenmaal thuis loop ik een rondje met Max en daarna maak ik mijn huiswerk. Elke keer als er een nieuwe leerling in de klas komt hoop ik weer dat mijn leven een beetje beter word net als vorig jaar met Jesse maar juist toen werd mijn leven nog erger. Als Jasper weer thuis komt met rode ogen hou ik hem tegen voordat hij naar boven kan rennen. "Vertel nou wat er is!" Hij duwt me aan de kant en rent weg. Ik weet ook niet wat ik moet doen nu dus begin in maar aan het eten. Bijna elke dag kook ik voor Jasper en mij want elke dag pizza en patat lijkt me ook niet goed.

Met het eten zitten we zwijgend tegenover elkaar en als we het eten ophebben rent Jasper gelijk weer naar boven. Wat is er toch met hem!

Dan hoor ik de voordeur en zie ik mama staan. "Mam! wat ben je vroeg thuis!" "ja fijn he! ik mocht eerder weg!" Ik hoor haar neer ploffen op de bank en ik maak een kopje thee voor ons. "Hoe is het op school?" "we hebben een nieuwe leerling. Hij heet Harry en hij zit naast mij." "En? is hij leuk? "nee hij is net zoals iedereen." mama weet niks af van het pesten, ik ben bang dat ze naar de directeur gaat en het alleen nog maar erger word. "Ik vind het zo zielig voor je dat je geen vriendinnen hebt op school!" "het is oke mam." "vindt je het niet heel erg om naar school toe te gaan?" "jawel maar dat zeg ik maar niet tegen haar. dan krijgt ze weer zo'n schuld gevoel dat ze zo vaak weg is en dat wil ik niet. "nee hoor het is best leuk op school je hoeft je echt geen zorgen te maken!" "okee gelukkig! en hoe is het met Jasper?" "goed denk ik. Ik heb niet het gevoel dat het slecht gaat. maak je maar geen zorgen over ons we redden ons wel!"

Die avond ga ik vroeg slapen om bij te komen van deze lange dag. Ik hoop maar dat het straks beter gaat op school.

Hoofdstuk 2! wordt het al wat beter? ik hoop het maar! leave a comment of vote♥

xxxC

My lifesaver (ft. Harry Styles dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu