We lopen de stad in en gaan bij een cafeetje zitten. '2 koffie graag.' Zegt Harry als de bediende komt. Ze knikt en loopt weer weg. Harry lacht naar me en legt zijn hand op de mijne en meteen word ik helemaal warm van binnen. 'Ik ben blij dat alles nu zo is.' Zeg ik.
'Ik ook.' Zegt Harry en hij drukt een kusje op mijn voorhoofd. Onze koffie wordt gebracht en op dat moment zie ik achter Harry 2 mensen naar binnen komen. Snel zet ik mijn handen voor mijn hoofd. 'Wat doe je?' Lacht Harry.
'Daar is Niall met een meisje.' Fluister ik naar hem. Harry lacht en haalt mijn handen weg. 'Waarom verstop je je dan?'
'Dat weet ik eigenlijk niet ik heb gewoon even geen zin om met hem te praten. Het is net uit en ik ben nu al hier met jou.' Zeg ik. 'Nou en hij is toch ook met een meisje?'
'Ja dat is waar.' Op dat moment kijkt Niall om en ziet me zitten. Hij lacht en zwaait naar me en ik doe hetzelfde alleen ik ben bang dat mijn lach niet zo overtuigend was. 'Jij en Niall waren toch hele goede vrienden?'
Harry knikt. 'Ja dat klopt. Nog wel een beetje maar het ligt nu ingewikkelder.'
'Dat komt door mij of niet.' Ik kijk beschaamd naar mijn koffie. 'Nee ik ging ook vreemd weet je nog.' Lacht Harry. Ik probeer terug te lachen maar voel me toch nog een beetje schuldig. Door mij is hun vriendschap deels kapot gegaan. Als hij mij nooit had ontmoet, was het nog goed tussen hun. 'Je hoeft je echt niet schuldig te voelen.' Zegt Harry als hij door heeft dat ik er nog last van heb. 'Het echt niet jou schuld. ' Hij trekt me naar hem toe en geeft me een kusje op mijn lippen. 'Dat beloof ik.' Fluisterd hij.
'Wat wil je nog gaan doen vandaag.' Harry kijkt me aan en slaat een arm om me heen terwijl we het cafee uitlopen. 'Geen idee.' Er komt een grijns op zijn gezicht. 'Ik weet nog wel wat.' Zegt hij en hij gaat met zijn hand naar onder. Ik duw hem van me af en schiet in de lach als ik naar zijn gezicht kijk.
'Ik denk dat ik maar naar huis ga. We gaan denk ik zo eten.' Harry knikt en samen lopen we naar zijn auto. Als we mijn huis binnen lopen komt mam de keuken uit gelopen. 'Hey was het leuk vandaag?' Zegt ze zo vrolijk mogelijk. 'Ja het was heel leuk.'
'Harry eet je mee?' Vraagt mam. Ik zie harry twijfelen maar hij knikt dan. 'Okee.' Zegt mam weer vrolijk en ze gaat de keuken weer in.
Als het eten klaar is gaan we aan tafel zitten. 'Dus Harry vertel is wat over jezelf. Woon je nog bij je ouders?'
'Nee ik woon alleen.' Ik zie mam opkijken. 'Oh waar wonen je ouders dan?' Ik zie Harry slikken. 'Een paar steden verder op.' Mam knikt. 'En ga je er ook vaak heen?'
'Nee ik heb geen contact meer met mijn ouders.' Zegt hij voorzichtig. 'Oh dat is jammer.' Voordat mam er verder over door gaat probeer ik snel een ander onderwerp aan te slaan. 'Harry kan heel goed koken.' Mam kijkt weer verast op en ik ben blij dat ze niet meer door gaat over zijn ouders. 'Wat leuk heb je dat allemaal zelf geleerd?' Harry knikt en lacht naar haar. 'Het eten is trouwens heel lekker.' Zegt hij. 'Dankjewel.' Lacht mam terug.
Na het eten sleur ik Harry mee naar boven voordat we de hele avond bij mam en Maurits op de bank moeten gaan zitten. 'Sorry dat mijn moeder begon over je ouders.'
'Het geeft niet zij kon het ook niet weten.' Zegt hij terug en gaat op mijn bed zitten. Ik ga dicht naast hem zitten en sla mijn armen om zijn arm heen. 'Wat is er eigenlijk gebeurt?' Harry zucht even. 'Een stomme ruzie. Ik wou geen contact meer en ze hebben heel vaak sorry gezegt maar ik accepteerde het niet. Ze houden nog steeds van me dat zeggen ze nog heel vaak in de voicemail. Daarom geven ze me wel geld zodat ik mijn huis kan betalen.'
'Je moet me iets beloven.' Harry lacht. 'Alweer?' Ik knik en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Als we mijn vader vinden moet je je ouders vergeven.' Harry kijkt op. 'Ik weet het niet Tess.'
'Maar je kan toch niet je hele leven zonder je ouders?' Ik pak zijn hand en geef er een kusje op. 'Laten we het zo doen. Als we je vader vinden en het is geen zak, dan vergeef ik mijn ouders.' Ik knik. 'Deal.'
Harry's mobiel gaat af en hij neemt hem op. 'hallo met Harry.' Hoor ik hem zeggen. 'Hallo?' Zegt hij nog een keer. Hij drukt op een knopje en legt hem dan weg. 'Wie was dat?' Harry haalt zijn schouders op. 'Geen idee ik hoorde niemand.'
Hij draait mijn hoofd om zodat ik in zijn ogen kijk en geeft me een kus. 'Ik hou van je Tess.' Ik lach en geef hem ook een kusje. 'Ik ook van jou Harry.'
Ik open mijn ogen en kijk op mijn wekker. 8 uur. Nog veel te vroeg. Ik draai mijn hoofd de andere kant op en zie een slapende Harry naast me liggen. Hij is zo schattig als hij slaapt. Ik had nooit verwacht dat hij mocht blijven slapen van mam maar ze vroeg het zelf aan hem. Ze heeft wel een extra matras neer gelegt maar toen ze de kamer uit ging kroop hij snel in mijn bed.
'Goedemorgen.' Zegt hij als hij zijn ogen open doet. 'Goedemorgen.' Zeg ik lachend. 'Ben je al lang wakker?' Vraagt hij. 'Nee nog maar net maar het is niet zo erg om je te zien slapen hoor.' Harry lacht. Ik hoor een klop op mijn deur en als ik hem zie open gaan duw ik zo hard als ik kan harry van mijn bed af waardoor hij op het matras valt. 'Waar was dat goed voor?' Vraagt harry. Ik knik naar de deur die nu open is en lach naar mam die in de deur opening staat met haar armen over elkaar. 'Mam wat is er. Wat doe je zo vroeg hier?'
'Dit is even belangrijk. Waarom hebben jullie Max geadopteerd?' Ik schrik en kijk snel naar Harry. 'Hoe weet je dat?' Vraag ik. 'Ik bel elke week naar het asiel in de hoop dat Max een goed baasje krijgt maar toen ik hoorde dat Max geadopteerd is vroeg ik naar het nummer. Ik belde gister en toen kwam het gekke. Harry nam op.' Ik slik en ze kijkt me afwachtend aan. 'Dus jij was dat.' Ze knikt.
'Ik kon gewoon niet wachten. Ik vond het zo zielig voor Max en toen Harry zei dat Max wel bij hem kon wonen deden we het gelijk. Ik wou je het nog wel vertellen.' Harry staat op. 'Ik zou echt goed voor Max zorgen hoor.' Zegt hij.
'Daar gaat het me niet om. Waarom vertelden jullie het gewoon niet.' Ik sta ook op en ga naast Harry staan. 'Sorry mam ik dacht gewoon dat je het niet goed zou vinden.'
'Ik verfeeg jullie weg. Ik vind het juist heel fijn dat Max nu een goed nieuw thuis heeft.' Lacht mam. Ik ga naar haar toe en geef haar een knuffel. Dan gaat ze weer weg en ik zucht opgelucht. 'Gelukkig heeft ze ons vergeven. Eindelijk mag je moeder me. En ik weet zeker dat het ook goed gaat komen met je vader.' Zegt hij. Ik geef hem een knuffel. 'En ook met je ouders.' Zeg ik tegen hem.
De tweede update deze week :D Nog een vrolijk pasen! hopelijk hebben jullie een leuke eerste paasdag gehad ik in iedergeval wel! :) Ik probeer dinsdag weer te updaten want dan ben ik ook nog vrij dus heb ik alle tijd!
Hebben jullie ook You and I gezien? Hij is echt zo LEUK!! Nialls Radslag is echt GEWELIG OMG hahah. En Harry in close up hij is zo knap!! Ik schrok echt toen Niall ineens veranderde in Liam hahaha.
See you tuesday!
xxxC
JE LEEST
My lifesaver (ft. Harry Styles dutch)
FanfictionTess word gepest op school maar wanneer een ene Harry Styles bij haar in de klas komt veranderd haar leven compleet. Ze voelt iets dat ze bijna nog nooit eerder heeft gevoeld: Liefde. Voelt Harry dat ook bij haar? Dan doet Harry haar een voorstel. S...