Hoofdstuk 13

1.1K 24 2
                                    

POV Tess

Nog 1 dag school dat moet te doen zijn. We hebben nog 1 week en dan eindelijk vakantie. Dan ga ik mijn vader zoeken. Harry zal me helpen maar hij ging zo teleurgesteld weg. Daar kan ik toch niks aan doen? Het is toch begrijpelijk, we hebben allebij iemand. 

Ik moet me haasten om niet te laat te komen en voor ik het wee hoor ik een toeter. Ik pak wat fruit en ren naar de deur. Ik stap de auto in en lach naar Harry. 'Hey' zeg ik. 'Hey.' zegt hij zonder zich naar me toe te draaien. Hij gaf me niet eens een knuffel. Zou het door gister komen? Zou hij boos op me zijn?

POV Harry

Tuurlijk had Tess gelijk. We kunnen geen seks meer hebben. Maar toch ben ik chagarijnig. Ik wil haar gewoon ook. 

Als we bij school aankomen probeer ik weer zo vrolijk mogenlijk te doen zodat Annemiek niks doorheeft en niet gaat vragen wat er is. Ze moest is weten. Dan maakt ze het vast gelijk uit en dat wil ik niet. 

Aan het einde van de dag lopen we met zijn drieën naar buiten. Ik zie Niall met een zonnebril tegen de auto aangeleund staan. Tess rent op hem af en ze geeft hem een hele dikke knuffel. Zo snel als ik kan sla ik een arm om Annemiek heen. 'Yo hazz.' Hoor ik Niall roepen. 'Hey man.' zeg ik zo blij mogelijk terug. 'He Tess zullen we vanavond naar de bios?' Zegt Niall. 'Jaa lijkt me leuk!' Zegt Tess en haar glimlach wordt meteen een stuk groter. 'Misschien kunnen we met zijn 4en gaan.' Zeg ik snel. 'Nee ik denk dat we alleen gaan.' Zegt Tess. 'Nee kom op dat is leuk.' Zeg ik lachend naar Tess. Ze schenk me een boze blik terug. 'Nou waarom ook niet.' Zegt Niall. '8 uur bij mij?' 'Ja is goed maar 1 probleempje ik heb huisarest. Dus ik moet via mijn raam. kan iemand me komen ophalen?' 'Ik kom wel maar kan je wel via je raam?' Vraagt Niall. 'Ja hoor dat is helemaal niet moeilijk.' Iedereen kijkt me raar aan en Tess kijkt me weer boos aan. 'Dat denk ik tenminste.' Zeg ik er snel achteraan. 

Het is nu half 5. Ik heb nog 3 uur voordat ik Annemiek moet ophalen. Ik verveel me super erg dus besluit ik Tess maar te bellen. Na 3 keer overgaan hoor ik haar stem. 'Wat is er Harry?' Hoor ik haar zeggen met een irritatie in haar stem. 'Ik verveel me gewoon. Misschien kan je hierheen komen?' Ik hoor Tess zuchten aan de andere kant van de lijn. 'Harry wat had ik nou gezegd. We hebben geen deal meer. Ik ga Niall niet bedriegen ik hou van hem. Het spijt me.' Ze heeft opgehangen. 

POV Tess

Ik wil helemaal geen ruzie met Harry. Hij was mijn eerste vriend. Zonder hem was ik waarschijnlijk nu nog alleen geweest maar hij doet zo irritant! 

Ik moet mijn moeder laten denken dat ik mijn huiswerk maak en dan naar bed ga zodat ze niet meer komt kijken. Ik stap onder de douche en daarna ga ik nog even naar beneden om weltrusten te zeggen. Volgensmij gelooft ze me wel. Als ik weer boven ben krul ik mijn haar, doe mijn make-up en trek wat leuks aan. Niall staat rond kwart voor 8 voor mijn huis zei hij en het is nu bijna tijd. Ik hoop dat het me gaat lukken om uit het raam te klimmen. Harry zei dat het wel te doen was. Ik doe het raam open en stap been voor been de garage op. Ik maak me zo klein mogelijk zodat niemand me kan zien. Ik loop naar de voorkant en probeer mijn voet op het hekje te zetten die op de grond staan. Ik kom er net bij en voor ik het weet sta ik op de grond. Wow ik had niet verwacht dat het me echt zou gaan lukken! Ik zie een auto staan en als ik wat dichterbij kom zie ik Niall zitten. 

Als we bij Niall's huis aankomen zie ik Harry en Annemiek al bij de voordeur staan. Harry kijkt me aan en begint dan ineens Annemiek te zoenen. Ik kijk verbaasd hun kant op. Probeert hij me jaloers te maken ofzo? 'Hey tortelduivjes, klaar om te gaan?' Ik zie ze opkijken en Annemiek kijkt beschaamd naar onder. Ze gaan met zijn tweeën achter in zitten en we rijden naar de bios. 

We kijken een romantische komedie maar ik heb zo'n gevoel dat Annemiek en Harry niet weten waar hij precies over gaat. Ik lig tegen Niall aan en hij heeft een arm om me heen geslagen. Het voelt zo fijn bij hem maar steeds vaker krijg ik weer een steek in mijn buik als ik Harry en Annemiek zo zie. 

De film is afgelopen en we hebben besloten om nog wat te gaan drinken. Ik word helemaal gek hier. Het liefst ga ik nu meteen naar huis. Ik moet de heletijd tegen zoenende mensen aan kijken. 'Ik ga even naar de wc.' Zeg ik zodat ik even weg kan. Ik zie dat Harry stopt met zoenen en staat ook op. 'Ja ik moet ook naar de wc, ik loop wel even met je mee.' Fijn dat ook nog. Als ik bijna de wc's in kan duiken word ik tegen gehouden door Harry. 'Tess wacht even.' Zegt hij met een treurig gezicht. 'Waarom doe je steeds zo bot? Ik had niet moeten zeuren over onze deal maar zo erg is het toch ook weer niet?' Ik kijk hem verbaasd aan. 'Ik doe bot? Toen ik je gisteravond afwees liep jij weg hoor. Ik dacht dat je chagarijnig op me was.' 'Dat ben ik nooit.' Ik kijk hem aan in zijn mooie groene ogen. Ze zijn zo mooi ik verdrink er bijna in. In 1 keer ben ik Niall vergeten en gaat mijn hoofd een stukje dichter naar die van Harry toe. Als zijn gezicht ook dichter bij die van mij komt voel ik zijn warme lippen op de mijne. Ik heb zijn lippen gemist. Onze lippen bewegen sloom overelkaar heen. Hij duwt me zachtjes tegen de muur aan en plaatst zijn handen op mijn heupen. Dan ineens bedenk ik wat ik aan het doen ben en schrik ik. Ik duw Harry van me af. 'Sorry! Ik had dit nooit moeten doen! Ik heb Niall ik kan hem niet bedriegen.' Harry krijgt een lachje op zijn gezicht. 'Zeg geen sorry babe ik vond het juist fijn.' 'En Annemiek dan? Je bedriegt annemiek vind je dat niet erg?' 'Als je het zo zegt wel maar ik noem het gewoon niet bedriegen. Ik noem het iemand anders zoenen. Dat klink toch veel minder erg?' 'Ik snap niet dat je je niet schuldig voelt maar goed laten we gewoon doen alsof er niks is gebeurt oke? Eest loop ik terug en daarna jij.' Harry knikt lachend en snel loop ik de hoek om. Voor ik het weet loopt Harry naast me. Als ik bij de tafel aankom voel ik mezelf rood worden en kruip ik snel dicht tegen Niall aan. Ze hebben als het goed is niks door. Ze mogen er nooit achter komen. Ik hou van Niall en van Annemiek. Ik kan ze dit niet aandoen. 

Sorry dat het weer zo lang duurde! ik voel me echt schuldig maar ik heb het heel moeilijk nu :( Ik heb op whatsapp tegen de jongen die ik leuk vind gezegd dat ik hem leuk vind en hij was zo lief maar nu blijkt het dat hij al een vriendin heeft en ik zie ze elk dag op school :'(

Hope you liked it xxxC

My lifesaver (ft. Harry Styles dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu