Hoofdstuk 9

1.3K 24 2
                                    

'Ik hoor een toeter van een auto vanaf buiten komen. Ik pak snel mijn tas en mijn jas en zie Harry's mooie auto staan. Ik krijg gelijk een glimlach op mijn gezicht. Ik stap in en geef Harry snel een knuffel. 'Hey je hebt je nieuwe kleren aan.' Grinnikt hij. 'Ja ik weet het, ik kon me pas omkleden tot iedereen thuis weg was.' Hij kijkt me verbaasd aan. 'Waarom? het is toch helemaal niet lelijk?' 'Nee jij hebt het gekocht dus het is mooi alleen als ze me dit ineens zien dragen gaan ze gelijk van alles vragen, daar heb ik geen zin in.' Harry knikt en start dan de motor. Ik draag een roze jurkje met een witte riem. Het is mijn favoriete jurkje die Harry voor me heeft gekocht. Ik draag meer make-up en heb mijn haar een beetje gekruld. 'Trouwens een vriend van me komt vanmiddag langs, heb je ook zin om mee te gaan? misschien kan je Annemiek ook meenemen?' 'Ja lijkt me leuk!'

Op school aangekomen zie ik Annemiek al zitten in de kantine. Ze komt op me afgerend en geeft me een knuffel. 'Je ziet er zo leuk uit!' Ik lach trots en kijk dan naar Harry. Niet vaak geeft iemand me een compliment. Dan kijkt Annemiek naar Harry en ze moet gelijk blozen. Harry geeft haar ook een knuffel en ze lacht ongemakkelijk naar hem. 'He an, kom je vanmiddag ook mee naar Harry? een vriend van hem komt ook.' Ze knikt overtuigend en als de bel dan gaat lopen Harry en ik naar onze en Annemiek naar haar klas.

'Hey tess nieuwe look?' Ik kijk om en zie daar Jesse en david heel hard staan lachen. 'Wat wil je nou? de nieuwe school hoer uithangen?' Ik zie Harry langzaam boos worden en naar ze toe lopen. Ik snap het wel, hij heeft de kleren voor me gekocht. Het is best een belediging. En hij doet het natuurlijk ook door onze deal. 'Als je nog 1 gemeen woord tegen haar zegt doe ik je wat.' Schreeuwt Harry. Ik trek hem snel mee aan zijn arm als ik zie dat de docent de klas in komt lopen. 'Dankje' fluister ik naar hem. 

Als eindelijk de schoolbel gaat om 3 uur zijn we vrij. Annemiek vertelde me dat ze dan ook vrij is dus we wachten op elkaar bij Harry's auto. Als we bij de auto aankomen zien we Annemiek al staan. Harry en annemiek gaat voorin zitten en ik achterin. Volgensmij vindt annemiek Harry leuk. Ik laat ze maar gewoon ik ben toch niet meer verliefd op hem. Ik vind hem nog wel leuk maar het is gewoon niet meer zo als eerst.

We komen bij Harry's appartement aan en ik plof gelijk neer op de bank. Annemiek komt snel naast me zitten. 'Willen jullie wat drinken?' roept Harry vanaf de keuken. 'Ja lekker!' roepen we tegelijk terug. 'Is icetea goed?' 'Jaa is goed.' Hij komt de kamer weer in met 3 glazen drinken en ploft ook neer op de bank naast Annemiek. 'Woon je hier helemaal alleen?' vraagt Annemiek terwijl ze met grote ogen om haar heen kijkt. 'Jaa ik woon hier alleen. Geen regels, geen zeurende ouders en ik doe alles wat ik zelf wil.' 'Kon ik dat ook maar.' 'Waarom doe je dat dan niet gewoon?' Ik zie haar verbaasd kijken. 'Daar heb ik het geld toch niet voor. En ik ben geen student dus ik krijg ook geen studie geld of zo iets.Hoe kom jij eigenlijk aan het geld voor dit appartement?' 'Ik heb zeg maar niet zulke arme ouders.' lacht Harry. Dan gaat de deurbel en Harry staat op. 'Dat zal Niall wel zijn, ik ben er zo weer.'                                         We horen een paar voetstappen en wat gepraat. De voetstappen komen langzaam dichterbij. Na een tijdje zien we eerst Harry de kamer in komen lopen en daarna een andere jongen. Mijn mond valt bijna open van verbazing. Hij heeft blond haar en de mooiste en blauwste ogen die ik ooit heb gezien. Als ik door krijg dat ik aan het staren ben sta ik snel op. Ik strek mijn hand naar hem uit en als mijn hand de zijne raakt word ik helemaal warm van binnen. 'Hey ik ben Niall.' Zegt hij en tegelijkertijd lacht hij naar me met ook nog is de lach tanden ooit. 'he-hey ik ben Tess.' lacht ik stotterend terug. Dan springt Annemiek ook van de bank af en geeft hem een hand. 'En ik ben annemiek.' Niall moet om haar drukte lachen en gaat dan op de bank zitten. Ik ga naast Niall zitten en daarnaast komen Harry en Annemiek. Harry en Annemiek zitten de heletijd aan elkaar. Of hij legt een hand op haar ben of ze zijn weer aan het 'stoeien' omdat ze weer een meningsverschil hebben. 

Ik zit maar ongemakkelijk naast Niall. Het is wel gezellig maar toch is het ongemakkelijk. 'Ik haal wel wat drinken wil iemand anders nog wat?' vraag ik maar snel zodat ik hier even weg kan. 'ja lekker.' roepen ze allemaal in koor. Ik loop snel naar de keuken en pak wat drinken uit de koolkast. Ineens hoor ik voetstappen en draai ik me om. 'Hey.' zeg ik als ik Niall aan zie komen lopen. hij komt steeds dichterbij en als hij een paar centimeter van me vandaan is aait hij met zijn vingers langs mijn gezicht. 'hey.' Ik word er best zenuwachtig van maar dat wil ik niet laten merken. 'Nu zijn we eindelijk alleen.' fluisterd hij in mijn oor wat mij doet laten slikken. Hij is bijna met zijn lippen op de mijne. 'Ik kan je toch nog wel vaker zien he?' Ik knik voorzichtig en grijnzend haalt Niall zijn gezicht weer bij de mijne weg. 'Hoe lang duurt het daar?' Hoorden we Harry roepen. 'Het komt er zo aan!' Snel schenk ik het drinken in en geef Niall 2 glazen aan en samen lopen we weer naar de kamer. 

'Is het al zo laat?? Ik moet echt naar huis!' Roept annemiek half geschokt. 'Ik breng jullie wel ik moet namelijk ook naar huis.' Niall staat op en pakt zijn auto sleutels. 'Maar Tess blijft nog even hier toch Tess?' Ik zie hem verwachtingsvol naar me kijken. 'Eh jaa waarom niet.' Probeer ik met een glimlach te zeggen. Ik heb helemaal geen zin om nog langer te blijven. Ik ben super moe en ik moet nog mijn huiswerk maken. Harry en ik staan ook op om Niall en Annemiek eruit te laten. Eerst krijg ik een knuffel van Annemiek en daarna een knuffel van Niall. Hij slaat zijn sterke armen om me heen en ik voel me helemaal zwak worden. Dan voel ik een hand naar beneden gaan in mijn kontzak. Ik lach nog even naar hem en dan gaan ze allebei weg.

'Ik ga even naar de wc, ik ben zo terug.' Ik ga snel naar de wc en voel in mijn zak. Ik haal er een briefje uit met zijn nummer erop. Snel zet ik hem in mijn mobiel en gooi het papiertje weg. Ik kom weer de kamer in maar zie Harry nergens. Ik kijk om me heen en dan ineens voel ik 2 armen om me heen. Harry staat achter me zonder shirt. Ik draai mijn hoofd naar hem om en lach naar hem. Hij drukt zijn lippen op de mijne en draait me helemaal om zodat ik dicht tegen hem aan sta. Hij zoent me steeds sneller en tilt me op in een bruidsstijl. Hij glimlacht tussen de zoen door en loopt de trap op. Eenmaal boven legt hij me op zijn bed en ritst hij mijn jurkje open. 'Eindelijk zijn we alleen.' fluisterd hij.

My lifesaver (ft. Harry Styles dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu