Maandag
Harry komt me zo ophalen met de auto. Vandaag kan Max eindelijk uit het asiel. Ik wil net mijn slaapkamer uitlopen als mijn deur open gaat. 'hey mam.'
'hey Tess, kom je nog even wat met ons drinken beneden voordat Harry komt? Zelfs Jasper is er.' Ik knik en loop achter haar aan naar beneden.
Ik ga op de bank zitten en kijk ongemakkelijk van Maurits naar Jasper die me allebei aankijken. 'Hallo Tess lekker geslapen?' Ik kijk Maurits raar aan. 'Eh ja heel lekker.' Mam komt de kamer weer in en zet 4 koppen thee op tafel. 'En Jasper wat ga jij vandaag doen?' Vraagt mam.
'Geen idee gamen ofzo.' Zegt hij terug terwijl hij onderuit gaat zitten. 'Moeten jullie niet is een baantje gaan zoeken?' Ik kijk Jasper aan en hij kijkt terug. 'Misschien later.' Zegt Jasper. 'En jij dan Tess?' Ik lach naar haar. 'Ik weet het nog niet misschien wel.'
De bel gaat en ik sta snel op. 'Dat is vast Harry.' Zeg ik en ga naar de deur.
Ik doe de deur open en zie Harry staan. 'Klaar om een hond te adopteren?' Zegt hij blij en ik moet lachen. Ik knik en geef hem een kus. 'Ja zeker weten.'
'Wij gaan. We mogen niet te laat komen.' Zeg ik als we weer in de woonkamer staan. 'Oke veel plezier.' Zegt mam. We stappen in de auto van Harry en rijden naar het asiel.
'U moet alleen dit nog tekenen.' Zegt de vrouw achter de bali. Harry zet zijn handtekening en rijkt het papier weer terug aan de vrouw. 'Dank u wel. Als u hier even wil wachten.' We knikken en gaan dan op de stoelen in de wachtkamer zitten. 'Dus Max is nu echt van jou.' Zeg ik en Harry lacht. 'Ja ik had niet verwacht dat ik ooit zo iets zal doen.'
'Wou je nooit een hond dan?' Harry schud zijn hoofd. 'Nee het leek me niks om elke dag die hond de hele tijd uit te moeten laten.' Ik lach en geef Harry een zachte duw. 'Over lui gesproken.'
'Hier is Max dan.' Ze geeft ons Max aan en zegt ons dan gedag. We lopen het asiel uit en ik pak Harry's hand vast. 'Zullen we naar jou huis?' Harry knikt en lacht naar me.
We rijden op de weg naar Harry's huis als ik opeens een man zien rennen op het fietspad met een bivak must op. Achter hem rennen 2 politie agenten. Hij kijkt mijn kant op en snel kijk ik weg. Ik kijk weer even later weer uit het raam maar hij is weg. Ik zucht opgelucht en Harry kijkt me aan. 'Is er iets?'
'Nee ik zag iets buiten maar het is al weg.' Harry knikt. 'Oke is goed.'
We rijden Harry's oprit op en halen Max uit de achterbank. Max rent gelijk kwispelend naar de deur en Harry doet de deur open. We lopen door naar Harry's slaapkamer en Max volgt ons. Ik ga op zijn bed zitten. Hij komt naast me zitten en terwijl hij mijn haar naar één kant stopt geeft hij me kusjes in mijn nek. Harry's krullen kriebelen en hij gaat verder naar mijn lippen. 'Harry iemand kijkt naar ons.' Fluistert Harry. Ik kijk op en zie Max zitten. Harry staat op en loopt met Max naar beneden. Ik hoor de kraan en brokjes die in een bak vallen.
Harry komt weer naar boven en doet de deur dicht. Hij komt naar me toe en buigt zicht over me heen. 'Eindelijk alleen.' Zegt hij en brengt zijn lippen weer op de mijne terwijl hij langzaam mijn jurkje open ritst.
Ik doe mijn ogen open en zie Harry naast me liggen. Ik kijk op de wekker. half 4. We zijn allebei in slaap gevallen midden op de dag. Ik stap het bed uit maar bedenk me dan dat ik geen kleren aan heb. Ik doe snel mijn ondergoed weer aan en loop de badkamer in om te gaan douchen.
Als ik de slaapkamer weer in loop zie ik Harry op bed zitten om zijn shirt aan te doen. 'Goedemiddag.' Lacht Harry. 'Goedemiddag. We moeten Max uitlaten.' Harry doet snel zijn broek aan en komt naar me toe. 'Laten we gaan dan.' Zegt hij en geeft me nog een lange kus.
We lopen een rondje door het bos. Harry heeft zijn arm om me heen geslagen. Nu we Max hebben met zijn tweeën lijken we net een echt gezinnetje. Ik lach bij de gedachten. 'Harry? Wil jij later eigenlijk kinderen?' Vraag ik aan hem. 'Later wel. Ik hou van kinderen. En jij?' Ik knik. 'Ik ook.'
We lopen weer richting zijn huis en als we de voordeur open doen schrik ik. Alles ligt overhoop. Harry laat Max los en rent door het huis heen. 'Shit!' Hoor ik Harry roepen. Ik loop door glas heen als ik naar de keuken loop. We horen iets boven en ik zie Harry naar boven rennen. 'Harry voorzichtig!' Roep ik nog maar hij hoort me niet meer. Ik ren achter hem aan en als ik boven ben kijk ik recht in de ogen van een man met een bivak must op. Ik hap naar adem en probeer me vast te grijpen aan Harry.
Harry loopt op hem af met een vuist in de lucht en raakt hem vol op zijn kaak. Hij raakt hem nog een paar keer en hij zakt in elkaar op de grond. Hij pakt iets uit zijn jas en als ik zie wat het is probeer ik Harry terug te trekken. 'Harry pas op!' Harry ziet het nu ook en gaat voor me staan. Hij houdt het pistool op ons gericht. 'Als je nog dichterbij komt ga je eraan!' Roept de man. Ik slik en knijp in Harry's hand.
De man loopt langs ons de trap af en rent weg. Harry rent achter hem aan en ik probeer zijn hand stevig vast te houden maar hij trekt zijn hand snel weg. 'Harry nee blijf hier!' Roep ik nog maar hij is al beneden. Ik ren ook de trap af maar als ik nog niet halverwege ben hoor ik een schot. Ik gil en ren zo snel als ik kan naar Harry toe. De man zie ik wegrennen in de verte en Harry ligt op de grond met allemaal bloed naast zich. Ik val op de grond naast hem en probeer het bloed dat uit zijn bovenbeen stroomt te stoppen terwijl mijn tranen over mijn wangen stromen. Ik pak met trillende handen mijn mobiel en toets het alarm nummer in.
Ik hoor in de verte een sirene afgaan en kijk op. De ambulance en de politie stoppen voor Harry's huis en ze rennen met een brancard het huis binnen en leggen hem erop. 'Mevrouw we hebben een paar vragen voor u maar als u dat later wil snappen we dat.' Zegt een politievrouw die naast me staat. Ik knik en schud tegelijk niet wetend wat ik moet doen en ren weer naar Harry toe. Ik laat hem nu niet alleen.
Helloo! Ik update nu pas omdat ik heel erg inspiratieloos was.. Maar hier is hij toch want ik had het beloofd!
xxxC
JE LEEST
My lifesaver (ft. Harry Styles dutch)
FanficTess word gepest op school maar wanneer een ene Harry Styles bij haar in de klas komt veranderd haar leven compleet. Ze voelt iets dat ze bijna nog nooit eerder heeft gevoeld: Liefde. Voelt Harry dat ook bij haar? Dan doet Harry haar een voorstel. S...