Wow al meer dan 230 reads! Ik kan het niet geloven haha heel erg bedankt voor de votes! Het duurde best lang maar hier is het volgende stukje! xxxC
Ik word wakker en kijk in harry's groene ogen. Wat zijn ze toch mooi. Dan realiseer ik me wat er de vorige ochtend is gebeurt. Wat ben ik toch stom! Hoe kan ik dit gedaan hebben. Ik pak mijn mobiel. 8 gemiste oproepen? Shit ik heb Jasper niet gezegt dat ik niet thuis kom! hij maakt zich vast super veel zorgen! Zo stil mogelijk doe ik de dekens af en stap ik uit bed. Ik trek mijn kleren aan en op dat moment voel ik twee armen om me heen en een warme adem in mijn nek. 'goedemorgen beautiful.' 'goedemorgen' 'waar ga je heen zo vroeg?' 'ik moet terug naar huis Jasper weet niet waar ik ben!' 'bel hem dan en blijf bij mij.' even twijfel ik maar dan bedenk ik me dat ik me heel fijn voel bij Harry. 'Oke ik blijf wel. maar wat moet ik tegen Jasper zeggen?' 'zeg dat je bij mij bent' 'ja dat dacht ik dus niet he' zeg ik en tegelijkertijd geef ik hem een duw. 'zeg dan dat je bij een vriendin bent' 'hij weet dat ik geen vrienden heb' 'nou dan heb je er nu 1 gemaakt' zuchtend bel ik Jasper op, ik hoop dat hij me gaat geloven.
'hallo?' 'hey Jasper met mij' 'waar was jij?' zegt hij met een schorre stem. hij is vast net wakker. 'Ik ben bij een vriendin blijven slapen en ik ben vergeten te bellen. Sorry. Ik weet niet wanneer ik thuis kom.' een lange tijd blijft het stil. Hij is vast aan het nadenken. 'eh oke ik zie je wel weer' 'ja, eh doei!' 'doei'
'nou geregeld. ik blijf hier.' de grijns op zijn gezicht wordt groter. 'dus wat wil je doen?' 'ontbijten, ik heb super veel honger.'
Ik zit in de woonkamer. Harry zei dat hij een verassing voor me heeft. na ongeveer een kwartier word ik geroepen en kom ik de keuken in. Harry staat daar met een schort om en ik moet lachen. Voor hem staat een tafel met allemaal lekkere dingen. eieren, croissants, pannekoeken en nog meer. 'Wow het ziet er super lekker uit!' Hij houdt de stoel naar achteren en ik ga er op zitten.
Als we het ontbijt op hebben ploffen we neer op de bank en zet harry me op zijn schoot. Ik lig tegen zijn borst aan en sluit mijn ogen langzaam. niet dat ik moe ben maar het ligt zo lekker. 'niet in slaap vallen he' ik open mijn ogen en lach naar hem. Hij drukt een klein kusje op mijn mond en speelt wat met mijn haar. 'ik wil wel dat het weekend nooit stopt en dat ik hier met jou kan blijven zitten' zegt hij ineens. 'Ik ook, dan hoef ik nooit meer naar die stomme school.' 'Eh Tes' 'Ja wat is er?' 'Je weet wel dat niemand hier van af mag weten he?' 'Wat? Niemand? doen we dan gewoon alsof er niks gebeurt is?' 'Wel als er anderen bij zijn ja, maar word alsjeblieft niet boos. Ik wil je niet kwijt.' Aan de ene kant wil ik in woede uitbarsten. Hij heeft me ontmaagd maar wil het geheim houden voor iedereen waarschijnlijk omdat hij zich voor me schaamt. maar aan de andere kant, mijn moeder mag er ook niet achter komen dus ergens komt het goed uit. 'Tes?' Ik schud weg uit mijn gedachte en kijk hem verwachtingsvol aan. 'Wat nou als we dit gewoon door blijven doen en ik je help op school, je weet wel met het pesten.' Dus dan word ik nooit meer gepest? Ik knik en zie een grijns op Harry's gezicht komen. 'Dus wat wil je doen?' 'laten we een ijsje gaan halen.' ijs daar ben ik echt aan toe!
We rijden naar de ijswinkel maar als we er bijna zijn zie ik in een steegje dat iemand wordt geslagen door 3 jongens. 'Stop hier is?' we stappen allebei uit de auto en als ik wat beter kijk zie ik wie het is. 'Jasper!' Snel ren ik er heen maar als ik dichtbij kom voel ik een harde duw in mijn zij en val ik om. Harry komt snel naar me toe en helpt me overeind. Dan rent hij naar de jongens en balt zijn vuisten. Hij geeft ze een stomp en uiteindelijk rennen ze weg. Ik ren naar Jasper en geen hem snel een knuffel. 'Je moet nu echt vertellen wat er echt aan de hand is!' 'Okee maar dan moet jij dat ook doen' Hij wijst naar Harry en ik kijk hem geschrokken aan. helemaal niet aan gedacht!
We gaan op een bankje zitten ergens in het park. Hij schraapt zijn keel maar begint dat toch met vertellen. 'Toen ik net op deze school kwam wou ik er bij horen. Ik wou niet de kneus van de klas worden dus was ik, zodat ik er dan misschien bij ging horen, begonnen met roken en' 'je hebt wat? hoe kan ik dat nooit geroken hebben?' 'Ik ben lang op school gebleven zodat de rook een beetje weg was en ben gelijk naar mijn kamer gegaan thuis. maar goed ik begon geld te lenen omdat ik het niet kon betalen maar ik kan ze niet terug betalen. Nu dreigen ze me altijd. Ze willen hun geld terug. en snel ook.' 'maar rook je nog steeds?' 'nee ik ben gestopt, ik kon niet nog meer geld lenen. nou nu vertel jij wat er allemaal is gebeurt.' Ik slik even en kijk van Harry naar Jasper. 'Het zit zo'
JE LEEST
My lifesaver (ft. Harry Styles dutch)
FanfictionTess word gepest op school maar wanneer een ene Harry Styles bij haar in de klas komt veranderd haar leven compleet. Ze voelt iets dat ze bijna nog nooit eerder heeft gevoeld: Liefde. Voelt Harry dat ook bij haar? Dan doet Harry haar een voorstel. S...