Ik zit te wachten in de wachtkamer terwijl Harry wordt geopereerd aan zijn been. 'Het komt wel weer goed met hem.' Ik kijk op en een verpleegster komt naast me zitten. Ze is best jong. Ze komt me bekend voor. 'Echt waar?' Ze knikt. 'Beenwonden komen meestal wel goed en je hebt op tijd de ambulance gebeld.'
'Ken ik je ergens van?' Vraag ik. 'Je hebt me misschien gezien toen ik het bed duwde net.' Zegt ze. 'Dat is het denk ik.' Lach ik naar haar. 'Ik ben Tess.' Zeg ik en strek mijn hand uit. 'Ik ben Virgina maar noem me maar Gina.' Lacht ze terug. 'Werk je hier al lang? Je bent best jong namelijk.' 'Ik loop stage. Ik moet nog 2 jaar en dan ben ik klaar met mijn studie.'
Het is fijn om met Gina te praten. Zo vergeet ik even de problemen. De deur gaat open en met schrik kijk ik op. De dokter komt de kamer uit gelopen en hij geeft me een hand. 'Alles komt goed. Hij had alleen wel bloedtekort dus hij moet wat opsterken maar verder is alles goed gekomen. Hij moet een paar dagen in het ziekenhuis blijven.' Ik knik naar de dokter. 'Heel erg bedankt.' Hij lacht naar me en rijkt zijn arm uit zodat ik weet dat ik naar Harry toe mag.
Ik loop de kamer in en zie Harry liggen met zijn ogen gesloten. De deur achter me gaat dicht en ik ga aan Harry's bed zitten. Ik wrijf met mijn hand over zijn wang en druk een kusje op zijn lippen. Zijn ogen gaat langzaam open en een kleine glimlach komt op zijn gezicht als hij me aankijkt. 'hey.' Ik lach terug. 'Hey hoe voel je je?'
'Mijn been doet pijn maar verder gaat het wel. Misschien gaat de pijn weg als je me kust.' Grijnst hij. Ik rol met mijn ogen en breng mijn lippen dan naar de zijne. Ik hou mijn lippen lang op die van hem en tegelijkertijd aait hij mijn wang. 'En is de pijn weg?'
'Ik denk dat daar toch iets meer voor nodig is.' Zegt hij en hij prutst wat met mijn bh bandje. 'Harry!' Roep ik en sla zijn hand weg. 'Wat is er?' Hij kijkt me vragend aan. 'Je bent net in je been geschoten en geopereerd hoe kan je nu aan sex denken?' Lach ik. 'Dat doe ik wel vaker als je bij me bent.' Lacht hij. Ik duw hem plagerig tegen zijn arm. 'Zorg er nou maar gewoon voor dat je rust neemt en snel weer beter wordt.'
Ik loop de kamer uit om mijn moeder te bellen. Ze vraagt zich vast af waar ik blijf, ze heeft me al een paar keer gebeld maar ik drukte haar steeds weg. Ik had wel wat beters aan mijn hoofd. Terwijl de telefoon over gaat loop ik naar buiten voor wat frisse lucht. Ik ga op een bankje zitten als mijn moeder opneemt. 'Eindelijk Tess waar ben je?'
'Ik ben ik het ziekenhuis, Harry had een ongeluk.' Het is even stil aan de andere kant van de lijn. 'Met de auto? Maar jij zat er toch ook bij in? Gaat het wel goed met je?' Ik zucht even. 'nee mam niet in de auto er was een inbreker maar het komt allemaal goed en ik heb niks. Ik blijf vannacht bij Harry in het ziekenhuis.'
'Oke maar als er iets is moet je gelijk bellen.' Zegt ze. 'Doe ik maar ik moet gaan doei mam.' Zeg ik en hang op. Ik sta op van het bankje en draai me om om weer het ziekenhuis in te lopen. Als ik de deur door loop zie ik Niall staan. Komt hij voor Harry? Ik wist niet dat hij wist van het ongeluk. Als ik naar hem toe wil lopen komt er een ander meisje naar hem toe lopen. Hetzelfde meisje van het caffee. Als ik beter kijk zie ik wie het is. Het is Gina. Daar herkende ik haar dus van. Ik probeer ongezien langs ze te lopen maar als ik bijna de gang uit ben hoor ik Gina roepen. 'Tess!' Ik draai me om en loop langzaam naar ze toe. 'Hey Gina.' Lach ik. 'Hoe kennen jullie elkaar?' Vraagt Niall. 'We hebben elkaar net ontmoet maar jullie kennen elkaar ook?' Vraagt Gina. Ik knik ongemakkelijk. 'Maar Tess wat doe je hier?' Vraagt Niall.
'Ik wou je nog bellen echt waar, maar Harry ligt hier sinds een paar uur. Hij heeft een ongeluk gehad.' Nialls ogen worden groter. 'Waar ligt hij. Ik wil naar hem toe.' Ik knik naar hem. 'Ik loop wel mee.' Zeg ik.
We lopen met zijn drieën naar de kamer van Harry en als we er zijn gaat Niall naar binnen en blijven Gina en ik op de gang wachten. 'Hoelang zijn jij en Niall al samen?' Begin ik. 'Nog niet zo lang we deden wel wat als je begrijpt wat ik bedoel maar het was nog niks serieus.' Ik slik de brok in mijn keel weg. Zij was het dus. Ik lach naar haar en staar dan weer voor me uit. 'Maar waar ken jij hem dan van?'
'We hadden wat een tijd geleden maar we zijn nu weer vrienden.' Zeg ik zonder haar aan te kijken omdat ik bang ben dat ze ziet dat ik rood ben.
Na een tijdje komt Niall de kamer weer uit. 'Hij vraagt naar je Tess.' Ik knik en loop naar de deur. Voor ik naar binnen loop kijk ik nog even om en zie ik Niall en Gina zoenen. Snel loop ik de kamer in en loop ik naar Harry toe. 'Je bleef lang weg.' Zegt hij. 'Ja ik dacht dat je wel even alleen wou zijn met Niall. Om te praten.'
'Ik wil nooit zonder jou zijn.' Zegt hij en mijn lach wordt breder. 'Ik hou van je.' Zeg ik. 'Ik ook van jou.'
Ik word 's nachts wakker omdat ik bijna het bed uitval. Ik lig bij Harry in bed en het bed is niet heel erg groot. Ik kijk naar hem en zie hem vredig slapen. Hij ziet er schattig uit als hij slaapt. Ik leg mijn hand op mijn buik als ik hem hoor rammelen. Ik stap voorzichtig uit bed en loop de gang op. Ik voel in mijn zak en haal er opgelucht een twee euro munt uit. Ik ga naar de kantine en een paar verpleegsters lachen vriendelijk naar me.
Ik doe mijn geld in de automaat en haal er een broodje uit. Als ik me om draai bots ik tegen iemand op. 'Harry wat doe jij hier?' Harry kijkt me verward aan. 'Jij was weg. Ik was bang dat je naar huis was gegaan.'
'Waarom zou ik dat doen.' Harry haalt zijn schouders op. 'Ik wil gewoon niet dat je weg gaat. Ik hou niet van ziekenhuizen.' Ik lach naar hem en geef hem een knuffel. 'Ik ga niet weg. Ik blijf altijd bij je.'
Heeii people! De WWA tour is begonnen! :D Gaan jullie heen? Ik ga de 25ste!! Nog 59 dagen♥ Mijn boek is al meer dan 10 duizend keer gelezen! Echt geweldig! Bedankt voor alles! Hopelijk vonden jullie dit hoofdstuk leuk!
xxxC
JE LEEST
My lifesaver (ft. Harry Styles dutch)
FanficTess word gepest op school maar wanneer een ene Harry Styles bij haar in de klas komt veranderd haar leven compleet. Ze voelt iets dat ze bijna nog nooit eerder heeft gevoeld: Liefde. Voelt Harry dat ook bij haar? Dan doet Harry haar een voorstel. S...