Hoofdstuk 11

1.2K 29 2
                                    

De schooldag ging zo langzaam voorbij. Ik ben zo zenuwachtig voor vanmiddag. Straks wordt het super ongemakkelijk en is hij meteen op me afgeknapt. Het is het laatste uur en ik merk al de hele dag dat Harry ook zenuwachtig is. Waarom weet ik niet. 'Hey harry wat is er?' verbaasd kijkt hij om. 'Hoe bedoel je?' Hij prutst wat met zijn vingers. 'Je lijkt wel zenuwachtig, jij hebt toch met niemand afgesproken?' Er komt een klein glimlachje op zijn gezicht. 'Ik ga vandaag iets leuks doen met Annemiek.' Verbaasd kijk ik hem aan. 'Wanneer hebben jullie dat af gesproken? ik was de heletijd bij jullie?' 'Niet toen je even naar de wc ging.' Nog voor ik wat kan zeggen hoor ik de schoolbel en doe ik mijn boeken in mijn tas. Samen met Harry loop ik het lokaal uit. We zeggen allebij niks meer tegen elkaar tot Annemiek eraan komt. 'Hey! Klaar om te gaan?' Ze gaat dicht tegen Harry aan lopen en je ziet haar ogen helemaal glinsteren. 'Ja alleen Tess moet eerst afgezet worden.' Annemiek knikt en gaat dan naast mij lopen. 'Dus jij en Niall he? Jullie passen gewoon super bij elkaar.' Ik probeer te glimlachen en kijk onzeker naar Harry. Ik vind Niall echt leuk, leuker dan Harry. denk ik. alleen elke keer als ik Harry en Annemiek zo dicht op elkaar zie gaat er een steek van jaloesie door me heen. Ik bedoel gister heb ik nog met hem gezoend enzo en nu doen we alsof er niks is gebeurd en gaan we allebij met een ander mee naar huis. Het voelt gewoon raar. Ik stap achterin Harry's auto en we rijden weg. Bij elke meter word ik weer wat zenuwachtiger. 'We zijn er!' roept Harry. 'Veel plezier he.' zegt hij met een grijns op zijn gezicht. Ik stap uit en druk op de bel. Het huis ziet er vanaf de buitenkant kleiner uit dan dat van Harry. De auto rijd weg en op dat moment gaat de deur open. 'Hey Tess je bent er!' Hij geeft me een stevige knuffel en laat me dan binnen. 'Wil je wat drinken?' roept hij vanuit de keuken. 'ja lekker.' 

Even later komt hij terug met 2 glazen in zijn handen. Hij komt dicht naast me zitten en geeft me mijn drinken aan. 'Ik vind het fijn dat je kon komen. Ik miste je al.' Ik geef hem een klein glimlachje terug. 'Je hoeft niet zenuwachtig te zijn hoor, zo eng ben ik toch niet.' snel schud ik mijn hoofd. 'nee je bent niet eng. Ik vind het ook fijn dat ik er ben.' Niall legt zijn hand op de mijne en kijkt me aan met zijn felblauwe ogen. Hij drukt zachtjes zijn lippen op die van mij en iets binnen in me explodeert. Hij beweegt zijn lippen rustig op die van mij en ik ga mee met de zoen. Hij maakt zijn lippen weer los van de mijne en kijkt me weer aan. 'Dat wil ik al sinds gister doen.' Deze keer leun ik naar voren om hem te zoenen en ik voel dat hij moet lachen tussen de zoen door maar zoent dan terug. 

POV Harry

Ik loop door het park met Annemiek. Ze is heel leuk, en ze is altijd super vrolijk alleen ik moet steeds denken aan wat Tess nu aan het doen is. Zouden ze al gezoend hebben? 'Is er iets?' Ik schrik uit mijn gedachte en zien dat Annemiek vragend naar me kijkt. 'Nee er is niks, alleen een beetje moe. Kom ik moet je iets laten zien.' Ik pak haar hand vast en sleur haar mee het bos in. We stoppen bij een open plek in het bos met in het midden een meer. 'Wauw!' hoor in Annemiek zeggen. 'Ik kom hier altijd als ik na moet denken. Er komen bijna nooit mensen hier.' Annemiek loopt naar het meer toe. 'Het is echt prachtig hier.' Ik kom naast haar staan en zie dat Annemiek haar shirt en haar broek uitdoet. 'Wat doe je?' Ze kijkt me lachend aan. 'Ik ga zwemmen. Kom je ook mee?' Ze springt in het water en zwemt kijkend naar mij achteruit. Snel doe ik ook mijn shirt en broek uit en spring er in. 'Heb je hier nog nooit in gezwommen? je komt hier toch zo vaak?' 'Ja maar zwemmen in je eentje is best saai.' Ze moet lachen en duikt dan onder water. Dan voel ik 2 armen rond mijn nek en Annemiek springt op mijn rug. Ze probeert me onder water te duwen maar ver komt ze niet. 'Oh je wil het zo spelen?' Ik trek haar van mijn rug af en duw haar zachtjes onder water. 'Dat is niet eerlijk! jij bent veel sterker!' Ik schiet in de lach van het zielige gezicht die ze trekt. Ik zwem naar haar toe en til haar op. 'Het spijt me heel erg mevrouw, Ik zal er voor zorgen dat u niet meer onder water komt.' We moeten allebij lachen maar zodra ik onze ogen elkaar kruisen zijn we in één keer stil. Onze gezichten komen steeds dichter bij elkaar en ik voel 2 warme lippen op de mijne.

POV Tess

Ik geef Niall nog een kus en stap dan de auto uit die voor mijn huis staat. 'Het was leuk vanmiddag. Ik zie je snel weer toch?' Ik pak mijn tas uit de auto. 'Jaa dat hoop ik wel.' Niall moet lachen maar pakt dan mijn arm vast. 'Tess wacht ik moet je nog iets vragen.' Ik kijk hem vragen aan. Niall stapt ook de auto uit, pakt mijn hand vast en kijkt me diep aan. 'Wil jij de mijne worden? Ik bedoel voor altijd?' Ik moet lachen en spring dan in mijn armen. 'Jaa heel graag zelfs.' Hij geeft een kusje op mijn haren en houd me stevig vast. 'Ik wil je voortaan wel van school halen als je dat wil? Dan kunnen elkaar elke dag toch eventjes zien.' Ik maak me los van de knuffel en knik dan overtuigend naar hem. 'Ik moet nu echt gaan.' Niall geeft me nog een kusje 'Ik zie je morgen beautiful.' 

Als ik de deur open doe zie ik een boze moeder en stiefvader naar me kijken. 'Mam? wat doe jij nu al thuis?' vragend kijk ik haar aan. 'Ik heb 2 weken vakantie genomen trouwens waar was jij jongedame?' Ik moet snel iets bedenken, ze mogen niet weten dat ik bij Niall was. 'Ik was met Annemiek.' Ze kijkt me fronsend aan. 'Alweer? hoe vaak ben je bij haar?' 'Nou ik weet niet of het je is opgavallen maar ik heb voor het eerst een vriendin!' 'Nou dan wacht die vriendin maar even want je had huisarets en omdat je gewoon weg ging heb je inplaats 1, 2 weken! en ga nu maar naar je kamer.'

Eenmaal op mijn kamer laat ik me op mijn bed vallen. 2 weken? dat hou ik toch niet vol? Als zij het zo wil spelen doe ik dat ook. 

Hey Niall kan je morgen met mij mee naar mijn huis? Ik vind het fijn als je bij me bent. liefs Tess

Ik wil haar gezicht wel is zien als Niall morgen bij ons in huis kom. Trouwens hoezo heeft ze vakantie genomen? dit is dan de eerste keer in haar hele leven. Die maurits veranderd mijn hele moeder. Dan voel ik mijn mobiel trillen en zo snel mogelijk kijk in naar het berichtje.

Het Tess jaa tuurlijk kan ik komen! kan niet wachten! Love Nialler

My lifesaver (ft. Harry Styles dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu