Hoofdstuk 14

1.1K 26 16
                                    

POV Tess

Ik zwaai Niall nog even uit en klim dan zo voorzichtig mogelijk weer naar boven. Ik doe mijn raam open en als ik binnen ben doe ik mijn pyjama aan en kruip in bed. Die kus met Harry moet ik maar zo snel mogelijk vergeten. 

De volgende ochtend kijk ik op mijn wekker. 11:30. Ik blijf nog even in mijn bed liggen en pak mijn mobiel. Ik zie dat ik een berichtje heb van Harry en snel open ik hem.

Hey Tess. Ik moet je spreken. 12:30 in het park? X

Ik rol kreunend mijn bed uit en stuur snel iets terug.

Als ik ongemerkt het huis uit kan komen. Je ziet me wel verschijnen of niet. X

Ik wil eigenlijk helemaal niet. Hij wil het sowieso over die kus hebben maar het was een ongeluk. Ik wil het zo snel mogelijk vergeten maar op deze manier lukt dat niet. Ik pak wat kleren en spring de douche in. 

Na het douchen wikkel ik een handdoek om mijn haar en kleed me aan. Ik loop de trap af en zie mijn moeder een tijdschrift lezen en Maurits de krant. Hopelijk hebben ze niks gemerkt.

'Hey mam.' Zeg ik in de hoop dat ze niet boos is. 'Hey lieverd lekker geslapen?' Ze kijkt op van haar tijdschrift en kijkt me met vrolijke ogen aan. Die heeft dus niks gemerkt. 'Ja ik heb heel lekker geslapen.' 'Lieverd Maurits en ik moeten je nog iets vertellen. Je hebt zo goed geluisterd en je bent niet stiekem weggeglipt dus we trekken je huisarest in. Je hebt je goed gedragen.' Ik kijk haar blij aan. 'Meen je dat? dankjewel!' Ik weet zelf wel dat ik me er niet aan gehouden heb maar zo erg is het nou ook weer niet. Het ergste wat je moeder kan doen als straf is haar tiener dochter huisarest geven. 'Dan ga ik zo even naar het park toe.' 'Is goed hoor.' Ik pak wat eten en als ik het op heb ren ik snel weer naar boven. Ik zie dat ik nog 20 minuten heb dus ik maak me zo snel mogelijk klaar. Ik wil weer naar beneden lopen als ik Jasper ineens zie. Hem heb ik al een tijdje niet meer gezien. Komt vast omdat ik steeds weg was en hij steeds op zijn kamer zit. Hij mag Maurits echt niet. Nog erger dan ik. 'Hey Jasper alles goed?' 'Ja het gaat wel, ik probeer zo weinig mogelijk beneden te zijn zodat ik Maurits niet hoef te zien en dat gaat me tot nu toe aardig goed af.' Lacht hij. Ik lach terug en haast me naar beneden voordat ik te laat kom in het park.

Ik pak mijn fiets en fiets naar het park. Ik zie in de verte een jongen met krulletjes op een bankje zitten. Dat moet Harry zijn. Ik zet mijn fiets ergens neer en loop naar hem toe. 'Hey.' Harry's hoofd draait naar me toe. 'Hey. Kom zitten.' Ik ga naast hem zitten op het bankje en draai ongemakkelijk met mijn vingers.  'Hoe ben je het huis uit geglipt?' Vraagt Harry. 'oh mijn huisarest is ingetrokken vanwege mijn goede gedrag. Ik hoor Harry lachen.

Het is stil. We weten allebij niet goed wat we moeten zeggen. 'Tess ik weet dat je wil dat niemand over onze kus weet en dat snap ik maar ik wil niet nooit meer met je zoenen.' Zegt Harry dan ineens. 'Maar hou je niet van Annemiek dan?' Harry zucht. 'Jawel maar ik denk ook van jou en ik weet niet wat ik moet doen.' 'Maar ik heb Niall dus je hebt niet veel keus. Of je maakt het uit met Annemiek en bent alleen of je maakt het niet uit. maar wij kunnen niks krijgen.' 

We lopen wat door het park. Harry begrijpt me en het zal niet meer gebeuren zei hij. Het lijkt nu allemaal voorbij te zijn en we weer normaal tegen elkaar kunnen doen. We lopen door het bos en het pad wordt steeds nauwer. 'Waar gaan we heen.' Harry grijnst. 'Dat zul je nog wel zien.' We lopen nog een stukje door en we komen dan uit in een open veld met in het midden een meertje. 'Hier heb ik Annemiek ook mee naar toe genomen. Wat vind je ervan?' Ik staar met grote ogen naar de plek. 'Het is super mooi. hoe komt het dat bijna niemand hier is?' Harry haalt zijn schouders op. 'Geen idee.' We gaan voor het meertje zitten en doen onze voeten erin. Het water voelt heerlijk aan mijn voeten. Ik leun naar achter en ondersteun mezelf met mijn handen. Harry doet hetzelfde en ik voel zijn hand op de mijne. Ik krijg het er warm van. Ik voel dat harry me aanstaard en ik voel me rood worden. 'Harry!' Hij draait snel zijn hoofd weg. 'Sorry.' Lacht hij. 

Even later voel ik zijn ogen weer op me branden en ik kijk nu ook maar zijn kant op. Zijn groene ogen kijken me aan. Hij pakt mijn hand vast en streelt met zijn andere hand mijn wang. Hij komt dichterbij met zijn gezicht en drukt zijn warme lippen om die van mij. Er gaat van alles door me heen. Vooral Niall maar ik negeer het. Het voelt te goed daarvoor. Hij komt met zijn lichaam ook dichter naar me toe en drukt mij naar achter zodat ik zachtjes omval. Hij komt half op me liggen en dat alles zonder zijn lippen ook maar een beetje weg te halen van de mijne. Hij likt met zijn tong over mijn lippen heen en ik open mijn mond. Hij beweegt zijn lippen langzaam en zijn hand streelt nog steeds mijn wang. Hij haalt zijn lippen van die van mij en plaatst kleine kusjes in mijn nek. Ik krijg er kippevel van en moet daardoor zachtjes kreunen. Hij gaat steeds verder naar boven tot hij weer bij mijn lippen is. Dan hoor ik opeens geschreeuw. 'Harry wat doe je!' Ik kijk om en zie Annemiek daar staan. Ze heeft tranen in haar ogen. Hoelang zou ze daar al staan? Vast lang genoeg om alles te hebben gezien. Ze rent weg en Harry staat snel op om haar achterna te gaan. 

POV Harry

Ik ren door het bos en als ik weer in het park ben zie ik Annemiek rennen. Ik haal haar in en duw haar in mijn armen. 'Het spijt me zo.' Ze stribbelt hard tegen maar ik laat haar niet los. Ik weet niet waarom ik zo veel moeite doe. Ik ben degene die Tess kuste maar toch wil ik Annemiek niet kwijt. Ik hou van haar. 'Het spijt me echt Annemiek.' Uiteindelijk verslapt ze en huilt ze uit in mijn armen. Ik hou haar stevig vast zodat ze zich niet bedenkt en er alsnog vandoor gaat. Ik hoor wat geritsel en zie Tess uit het bos komen. 'Annemiek.' Zegt ze. Annemiek rukt zich uit mijn armen en kijkt Tess verdrietig maar ook boos aan. 'Hoe kon je Tess. Ik dacht dat je mijn beste vriendin was!' 'Dat ben ik ook! Het was een ongeluk het spijt me!' Waarom ging je hem zoenen!' 'Ze zoende mij niet, ik zoende haar.' Kom ik er ineens tussen. 'Het was echt een ongeluk Annemiek echt. asjeblieft vergeef ons.' Annemiek kijkt van mij naar Tess en dan naar de grond. 'Ik weet het nog niet ik wil eerst nadenken.' 'Dat snap ik. Maar laat me je naar huis brengen dan kunnen we nog even praten.' Annemiek knikt en kijkt dan Tess nog even aan. Zonder wat te zeggen loopt ze weg en ik loop achter haar aan. 

Voordat ik in de auto stap pak ik mijn mobiel en stuur nog wat naar Tess.

Het spijt me dat het gebeurde. Ik doe er alles aan zodat ze je gaat vergeven. X

Ik wil niet dat ze denk dat ik boos ben op haar omdat ik zo snel weg was en niks meer heb gezegt maar het kon niet op dat moment. 'Annemiek?' Ze kijkt naar me op. 'Wees asjeblieft niet boos op Tess. Het is allemaal mijn schuld en ik wil niet dat je vriendschap eraan gaat door mij.' Ze kijkt weg en staart uit het raam. 'Ik weet het gewoon nog niet. Mijn vriendje en mijn beste vriendin hebben gezoend op de plek waar wij ook voor het eerst zoenden. En trouwens ze zoende ook heel goed met je mee.'

Ik zet Annemiek af en zeg nog 1 keer dat het me heel erg spijt. Ze stapt de auto uit en rij weg als ze naar binnen is gegaan. Ik pak mijn mobiel en zie dat ik iets terug heb van Tess.

Het geeft niet het was net zo goed mijn schuld. Het had gewoon nooit mogen gebeuren. We zien nu wel hoe het verder gaat. X

Zuchtend gooi ik mijn mobiel weg en doe de radio extra hard aan. Zal ze het Niall gaan vertellen? Ik hoop het niet dan hebben we straks nog meer problemen. 

Heeii! Ik heb al bijna 3K! echt super bedabkt voor alles! en ook voor het voten en commenten het is echt super leuk vooral als ik comments krijg :D Ik wil speciaal @aussielovex bedanken voor de inspiratie haha het was echt een goed idee :)

xxxC

My lifesaver (ft. Harry Styles dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu