Hoofdstuk 5

1.5K 28 0
                                    

Het is een uur later en ik zit op mijn kamer. Ik maak me zorgen over Jasper. Waarom zouden ze hem in elkaar slaan zonder reden? En dan ook nog Harry. Heeft hij me echt gekust? Mijn eerste echt kus! Ik kan het nog steeds niet geloven het voelde zo fijn. Dan piept mijn mobiel. raar ik krijg nooit berichtjes. 

Nummer onbekend

Ik vond het fijn vanmiddag XHarry

Hoe komt hij aan mijn nummer? 

Ik ook! XTess

Ik leg mijn mobiel weg en ga languit op bed liggen. Ik zucht diep en denk aan vanmiddag. Dan hoor ik de voordeur open gaan. Ik ren naar beneden en zie mam staan. "Mam! jij bent vroeg!" "jaa omdat ik morgen weg ga voor het hele weekend. dat wist je toch wel?" "nee dat heb je nooit verteld? wanneer ga je weg?" "morgen vroeg daarom mocht ik ook eerder weg. zodat ik nog even bij jullie kan zijn!" "okee gezellig! wat wil je eten?" "Ik kook vanavond! jij kookt altijd al voor je broer en je zelf" "Okee nou ik heb nu al honger!" Mam kookt heel lekker. ze kookte vroeger altijd voor ons het het was altijd het beste eten ooit! maar toen ze deze baan kreeg was ze nooit meer thuis. 

"mmm mam het ruikt heerlijk in de keuken!" "gelukkig maar, wil jij even de tafel dekken? we gaan eten" "jaa doe ik. Jasper kom je ook eten?" roep ik naar boven. 

"en wat gaan jullie het weekend doen? feesten?" "Ik ga leren we hebben maandag een belangrijk proefwerk." "En jij Jasper wat ga jij doen?" Hij haalt zijn schouders op. "wat is er toch met je, je doet al heel lang heel raar." "Hoe weet jij dat nou! je bent er nooit!" Hij rent naar boven en ik zie mams blik veranderen. "Hij heeft gelijk, Ik ben er nooit" "het geeft niet mam laat hem maar hij koelt wel af" 

Na het eten ga ik op de bank zitten en kijken we met zijn 2en nog een film. Een romantische komedie. Ik hou van romantische komedie's!                                                                                                             "Ik ga naar bed mam. Ik denk dat ik je voor zondag niet meer zie." "nee lieverd dat denk ik ook niet. Kom is bij me. Je weet dat ik heel veel van je hou he? Ik ben zo trots op je in alles wat je doet" "Ik hou ook van jou! ook al ben je vaak weg." Ik geef haar nog een knuffel en ga dan naar bed. 

De volgende ochten word ik weer wakker. Nog 1 dagje school dan eindelijk weekend! Ik maak me klaar voor school en net als ik weg wil gaan zie ik een briefje liggen op tafel.

Hey Tess&Jasper

Ik ben al vroeg weg gegaan en ik wil jullie even succes wensen voor de laaste schooldag en voor het weekend alleen! Ik hou van jullie! XX Mama

Lief van haar. Zij kan er ook niks aan doen dat ze zo vaak weg is. Omdat we nu maar 1 inkomen hebben moet ze meer werken. Ik fiets naar school en ga snel op mijn plek zitten. Harry komt weer naast me zitten. "Hey" zegt hij. "hey" zeg ik met mijn hoofd niet naar hem om te voorkomen dat hij ziet dat ik rood ben. "alles goed?" Jaa met jou?" "ook goed, ik vond het fijn gister" "ja dat zei je ook in je berichtje. Hoe kom je eigenlijk aan mijn nummer?" "Van school. Ik zei dat ik hem nodig had voor iets belangrijks. Trouwens fijn dat jij het ook zo fijn vond gister" Ik draaide mijn hoofd naar hem en zag dat hij lachte. Op dat moment komt de docent gelukkig binnen en begint met de les. 

Weer negeerde Harry mij de rest van de dag. Waarschijnlijk was ik ook eenmalig net als Sophie. Na weer een uur te hebben gewacht na school pak ik mijn tas en loop naar mijn fiets. Ja hoor, band lek. Nou ja gestoken denk ik. Ik pak mijn fiets en loop ermee naar huis. 3 kilometer. Daar heb ik helemaal geen zin in. Dan komt er een auto naast me rijden. Het raam gaat open en ik zie Harry zitten. "problemen?" "Dat zie je toch" "stap in ik breng je wel" "maar mijn fiets dan?" "Leg hem in de bosjes, niemand ziet dat dan halen we hem later wel op." Met twijfels stap ik in de auto en zwijgend rijden we. "hier links. Links zeg ik niet rechts" "Ik breng je niet naar jou huis maar naar mijn huis." "maar je zei..." "ik zei ik breng je wel. Ik zei niet waar naar toe" 

Als we bij zijn huis aankomen laat hij me binnen en hij ploft neer op de bank. Ik kom naast hem zitten maar niet te dichtbij. Ik wil niet dat hij mij weer gebruikt. of wel? het was wel fijn. "wat wil je doen?" "eh geen idee jij brengt me hier naartoe" "Ik weet wel iets om te doen" zegt hij met een grijns en langzaam drukt hij zijn lippen weer op de mijne. Weer vraagt hij om tong toegang en ik open mijn mond. Hij komt dichter bij me zitten en hij tilt me op zijn schoot. Ik leg mijn handen in zijn nek en hij zijne op mijn heupen. Zijn hand gaat onder mijn shirt en ik schrik door zijn koude handen. "sorry" lacht hij met zijn lippen nog steeds op de mijne. Onze zoen wordt steeds heftiger en hij tilt me op en loopt naar boven. Hij legt me op zijn bed en en komt boven me liggen. "wil je dit wel?" ik knik en zoen hem verder. Hij doet zijn hand weer onder mijn shirt en doet hem langzaam uit. Dan doet hij zijn eigen shirt ook uit. Ik kijk naar al zijn tattoo's. Zo veel zitten er dus nog onder zijn shirt. Hij doet ook mijn broek uit en gooit hem ergens in zijn kamer. Ik doe zijn broek ook uit en gooi hem weg. Hij ligt nog in zijn boxer en ik in mijn slipje en bh. Hij frunnikt was aan mijn BH sluiting en als hij open klikt doet hij hem af. "wauw" ik moet blozen en snel zoen ik hem weer. Dan doet hij mijn slipje en zijn boxer uit. "je wil dit echt he?" "ja ik wil het echt" hij kust me eerst langzaam in mijn nek en zachtjes kreun ik. Dan voel ik hem zachtjes in me komen. ik kreun nog harder door de pijn en snel drukt hij zijn lippen weer op de mijne. Hij gaat eerst sloom op en neer maar dan steeds sneller en na een tijdje komt hij klaar en gaat hij weer van me af. Ik heb nog steeds pijn maar ik voel bijna niks meer als ik in harry's groene ogen kijk.

Weer een hoofdstuk! het is weekend dus ik heb meer tijd. Op school dagen kan ik niet veel uploaden want ik heb het super druk. Ik zit in mijn examenjaar dus ben bijna klaar met de middelbare school :D byee

xxxC

My lifesaver (ft. Harry Styles dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu