POV Harry
Ik rij van Annemiek weer naar Tess. Ik wil niet wachten tot morgen om haar weer te zien. Ik wil nu naar haar toe. Ik stop de auto voor haar huis en loop naar de deur. Ik klop aan en al snel doet Tess de deur open. 'Harry, hey.' Ze lacht naar me. 'Hey mag ik binnenkomen?' Ze knikt en gaat aan de kant zodat ik naar binnen kan lopen. 'Wat was er met Annemiek?' vraagt ze. 'Ze zag ons vanmiddag.' Ik zie haar schrikken. 'Ze is niet boos maar ze heeft het uit gemaakt. Ze kan zien dat we verliefd zijn op elkaar. Dus is het waar Tess. Ben je verliefd op me?' Ik kijk haar hoopvol aan. 'Ja ik denk het wel. Maar het spijt me zo dat ik het heb verpest tussen jullie.' Zegt ze met haar hoofd naar de grond. 'Het geeft niet, ik ben blij dat we het nu allebei weten van elkaar.' Lach ik naar haar terwijl zij nog steeds haar hoofd naar de grond heeft gebogen. Ik loop op haar af en duw haar kin omhoog. Ik kijk haar recht aan in de ogen en druk dan mijn lippen op de haare. 'Ik hou van je.' fluister ik in haar hoor en zie haar glimlachen. 'Ik ook van jou.' Zegt ze en drukt haar lippen weer op de mijne.
POV Tess
'Tess?' We kijken allebei op en ik schrik als ik mam zie staan met haar armen over elkaar heen geslagen. 'He mam nu al thuis?' Zeg ik zacht. 'Ik was een uur weg voor boodschappen. Zo snel was dat toch niet?' Zegt ze terug. Haar gezicht kijkt niet blij. 'eh mam dit is Harry.' Harry loopt op haar af en steekt zijn hand uit. 'Hallo mevrouw.' 'Sorry Harry ik denk dat je beter kan gaan.' Ik kijk haar verbaasd aan en Harry draait zich om naar mij. 'Oke dan kom ik een andere keer wel weer langs.' Hij komt naar me toe en geeft me een kus voordat hij zijn spullen pakt en weg loopt. 'Mam waar was dat goed voor!' 'Ik weet het niet Tess, hij ziet er niet goed uit voor je. Hij heeft overal tatoeages.' 'Je moet nooit beoordelen van de buitenkant. Ik hou van hem en je kan hem niet voor altijd blijven wegsturen.' Mam komt naar me toe en slaat haar armen om me heen. 'Denk er gewoon goed over na. Het is net uit met Niall misschien gebruik je Harry wel als troost?' Ik duw haar van me af en kijk haar boos aan. 'Nee mam je begrijpt er niks van! Ik hou van Harry of je het nou wil of niet!' Ik pak mijn jas en loop de deur uit.
'Harry? Heb je hier op me gewacht?' Harry leunt tegen zijn auto aan en lacht als hij mij naar buiten ziet komen. 'Ik dacht al dat je zou komen.' Zegt hij en ik geef hem een knuffel. 'Sorry dat ze zo deed. Ik snap het ergens wel. Met hoe je eruit ziet, ze schrok gewoon denk ik.' Harry haalt mijn armen weg en kijkt me niet begrijpend aan. 'Hoezo met hoe ik eruit zie? Ik zie er toch normaal uit? Sta je nu ineen keer aan haar kant.' Schreeuwd hij. 'Nee zo bedoel ik het niet! Je ziet er heel goed uit alleen mijn moeder verwacht gewoon niet zo'n iemand denk ik.' Zeg ik met een rustige stem in de hoop dat hij ook rustig wordt. 'Weet je wat, laat maar ik zie je een andere keer wel weer.' Zegt hij en stapt de auto in. 'Nee Harry zo bedoelde ik het niet. Niet weg gaan!' Hij rijdt weg en een traan rolt over mijn wang. Ik ben zo stom. Ik ren achter hem aan. Zo ver is zijn appartement niet. Misschien kunnen we het uit praten.
POV Harry
Als ik net boven ben gaat de deurbel. Ik zucht en loop dan naar beneden. 'Tess ik wil nu alee- Annemiek? Wat doe jij hier?' Ze lacht naar me. 'he Harry ik wou je gewoon nog even zien voordat ik weg ga.' 'Oke maar ik dacht dat je ons voor een tijdje niet wou zien.' 'Dat is ook zo maar ik ben zo weg voor 2 weken ik wou je gewoon nog even zien.' Ze leunt naar voren en kust me. Voor één moment kus ik haar terug tot dat ik besef wat ik echt aan het doen ben. Het is uit tussen ons en ik hou van Tess. Ik duw Annemiek van me af. Ik kijk haar niet begrijpend aan en als ik voetstappen hoor kijk ik langs haar. Ik zie Tess wegrennen. Ze kijkt nog achter om en zie een traan op haar gezicht. Ik wil haar nog roepen maar ze is al weg. 'Wat deed je nou? We hadden samen besloten dat het beter is dat we uit elkaar gaan!' Roep ik naar haar. 'Sorry Harry het was niet de bedoeling dat Tess het zou zien. Maar waarom zoende je me dan terug?' Ik zucht en kijk haar aan. 'Ik ben gewoon in de war. Het is maar beter dat je weg gaat. Ik hoop dat je het leuk krijgt in Italië.' Zeg ik en doe de deur dicht.
POV Tess
Ik ren huilend het huis in en negeer alle starende blikken. Boven laat ik me op bed vallen en stroomt de ene na de andere traan over mijn wangen.
Na een tijdje gaat de bel maar ik blijf op bed liggen. 'Tess kom je beneden?' Hoor ik mam roepen. 'Waarom!' Roep ik terug. 'Kom nou maar gewoon.' Ik loop naar beneden en voor ik de gang in kan lopen houdt mam me tegen. 'Het spijt me van vanmiddag Tess.' Ik knik en loop naar de gang. Harry staat in de deur opening in een pak en een bos rozen. Ik merk dat ik staar maar ik kan niet stoppen. Hij ziet er zo goed uit. 'Harry wat doe jij hier?' Hij lacht even. 'Luister Tess we hebben allebei fouten gemaakt dus misschien moeten we het allemaal maar vergeten en overnieuw beginnen? Lieve Tess, wil je met mij op eerste date?' Ik moet lachen en knik. 'Ja heel graag zelfs.' Harry blijft me afwachtend aankijken. 'Oh je bedoeld nu?' Zeg ik geschrokken. 'Ja ik sta hier niet voor niks in een pak he.' Lacht hij. 'Maar ik zie er niet uit! Wacht hier.'
Ik ren naar boven en zo snel als ik kan zoek ik een ander jurkje uit, doe mijn make-up en doe mijn haar goed. Ik ren weer naar beneden en zie dat Harry opkijkt. 'Ik heb deze nog voor je.' Ik pak de rozen uit zijn handen en kijk ernaar. 'Ze zijn prachtig. Ik zet ze even in water.' Ik loop weer naar de keuken en zet de rozen in een vaas. 'Je ziet er trouwens goed uit.' Ik draai me om en zie Harry achter me staan. 'Je moeder heeft me binnen gelaten. Ze heeft haar excusses aangeboden.' Ik knik. 'Ja ik weet het en het spijt mij ook.' Hij komt dichter naar me toe en streelt mijn wang met zijn hand. 'We zouden het achter ons laten weet je nog.' Zegt hij en kust me. Ik duw hem van me af en hij kijkt me verbaasd aan. 'Sorry ik kus niet op mijn eerste date.' Zeg ik en hij lacht. 'Dan heb ik nu al zin in onze tweede.'
Sorry dat ik nu pas undate! Ik wou het vanmiddag al doen maar ik had echt geen inspiratie! Ik probeer vanaf nu 2x per week te updaten inplaats van 1x :))
Hope you liked it!
xxxC
JE LEEST
My lifesaver (ft. Harry Styles dutch)
FanfictionTess word gepest op school maar wanneer een ene Harry Styles bij haar in de klas komt veranderd haar leven compleet. Ze voelt iets dat ze bijna nog nooit eerder heeft gevoeld: Liefde. Voelt Harry dat ook bij haar? Dan doet Harry haar een voorstel. S...