De laatste schoolweek ging langzaam voorbij. Elke pauze zat ik samen met Harry en Annemiek en nu het uit is met Niall voel ik me heel alleen. Ik ben vreemd gegaan met Harry en deels daarom ging het uit met Niall. Maar nu weet ik het zeker, ik wil Harry maar nu is het te laat. Heeft hij met Annemiek en ben ik alleen. Deze 3 dagen heb ik echt naar de vakantie toegeleefd. Nog 5 minuten les en dan ongeveer 2 maanden geen school. Ik ga mijn vader zoeken en max uit het asiel halen. Hopelijk wil Harry me nog helpen zoeken dan is het een stuk leuker maar ik ben bang dat hij het al is vergeten.
Na 5 minuten naar de klok hebben gestaard gaat eindelijk de bel. Ik pak mijn boeken in en loop met Harry en Annemiek naar buiten nadat we onze jassen hebben gepakt. 'Je gaat me niet vergeten he Tess?' Zegt Annemiek terwijl ze me een dikke knuffel geeft. Morgen gaat ze voor 2 weken naar Italië. Als ze lang afscheid heeft genomen van Harry die morgen zelfs nog langs komt gaat ze naar huis. Harry en ik lopen naar zijn auto, aangezien Niall me niet meer ophaalt heeft Harry gezegt dat hij het zal doen. Net als eerst. 'Dus waar gaan we heen.' Zegt Harry als hij de auto heeft gestart. 'Hoe bedoel je waar gaan we heen?' Ik kijk hem vragend aan. 'We gaan vieren dat het vakantie is natuurlijk! Wat vind je van een ijsje, het is tenslotte zomervakantie.' Ik moet lachen om zijn vrolijke gedrag. Hij is zo schattig met zijn kuiltjes. 'Ja tuurlijk, lijkt me leuk!'
We lopen de ijssalon binnen en een koude lucht raakt mijn warme huid. 'Welke smaken wil je?' Ik kijk naar de verschillende soorten ijs. 'Ik wil wel aardbei en citroen.' Harry koopt 2 ijsjes en geeft de ene aan mij. 'Weet je zeker dat ik niet mee hoef te betalen?' We lopen naar een tafeltje en gaan zitten in de zon. 'Nee ik trakteer. Nou wanneer wil beginnen met je vader zoeken?' Ik kijk hem verbaasd aan. 'Dat je het hebt onthouden.' 'Ik onthou alles!' Zegt Harry zelfverzekerd. Ik schiet in de lach en duw hem tegen zijn arm aan. 'We kunnen volgende week kijken of we iets kunnen vinden over hem?' Harry knikt en neemt een hap van zijn ijsje. 'He Tess kom is? je hebt iets bij je oog.' Ik kijk hem raar aan en kom voorzichtig wat dichterbij. 'Wat is er, vertrouw je me niet ofzo?' Ik lach en haal mijn schouders op. 'Zal ik ook maar niet doen als ik jou was.' Zegt Harry en hij duwt zijn ijsje op mijn voorhoofd. Ik trek snel mijn voorhoofd terug en probeer het af te vegen. 'Harry! Dat is niet leuk!' Roep ik terwijl iedereen naar ons aan het kijken is. Harry moet heel hard lachen probeert me te helpen om het ijs eraf te halen. Hij kijkt me aan en tilt mijn kin omhoog. Ik kijk recht in zijn ogen. Het lijkt alsof zijn ogen elke dag mooier worden. 'Zelfs met ijs op je gezicht ben je nog mooi.' Zegt hij terwijl hij zijn lippen op de mijne drukt. Hij beweegt zijn lippen langzaam op die van mij en als hij ze weer weghaalt kijkt hij me aan en houdt hij onze voorhoofden tegen elkaar aan. 'Ik weet niet wat ik moet doen Tess.' Fluisterd hij. 'Ik vind Annemiek leuk maar jij maakt me gek. Jij zorgt ervoor dat ik alleen maar aan jou denk zelfs als ik alleen ben met Annemiek. Ik wil met jou verder.' Ik krijg tranen in mijn ogen en lach naar hem. 'Ik wil ook met jou verder maar dit kunnen we Annemiek niet aandoen. Ze is mijn beste vriendin.' Harry zucht en kijkt weg. 'Ik weet het maar misschien vindt ze het niet zo erg. Je kan niet altijd aan anderen denken je moet naar je hart luisteren.' We worden verstoord door Harry's mobiel die afgaat. Ik zie hem schrikken en hij neemt op. Het enige wat ik hoor is 'Ik kom er meteen aan.' 'Wie was dat?' Harry stopt zijn mobiel weg en gaat staan. 'Dat was Annemiek, ze klonk verdrietig ik ga nu naar haar toe. Kom je mee? dan breng ik je naar huis.' Ik knik en samen lopen we naar zijn auto.
Hij stopt voor mijn huis en geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Denk asjeblieft na, denk na over ons?' Ik knik en lach naar hem. 'Doe ik.' Ik stap uit de auto en zie Harry wegrijden.
POV Harry
Zo snel als ik kan rij ik naar Annemiek. Ze klonk behoorlijk verdrietig. Als ik bij haar huis kom bel ik aan en doet ze open. 'Hey.' Zegt ze stilletjes. 'Hey. Wat is er aan de hand?' 'Kom mee.' Ze loopt naar de woonkamer en gaat op de bank zitten. Ik ga naast haar zitten en kijk haar afwachtend aan. 'Tess is leuk he? Ik bedoel ze is mijn beste vriendin en ik ken haar nu heel goed maar ik denk dat jij haar nog beter kent.' Begint ze. 'Ik zie het wel.' Ik kijk haar vragend aan. 'Wat bedoel je, ik zie het wel?' Ze lacht voorzichtig naar me. 'Ik zie wel dat jullie elkaar leuk vinden. Of heb ik het nu mis?' Ik kijk weg en zucht. 'Je hebt gelijk. Het spijt me zo Annemiek, ik hou ook van jou echt waar.' Ik kijk terug naar haar en zie dat haar ogen vol tranen staan. 'Maar meer van Tess.' Ik knik en voel dat ik ook tranen in mijn ogen krijg. 'Dan is dit het denk ik.' Ik knik weer en kan mijn tranen niet binnen houden en Annemiek ook niet. Ik veeg haar tranen weg met mijn duim. 'Je zag ons vanmiddag of niet?' Zeg ik. 'Ja ik zag jullie. Jullie zagen eruit als het perfecte stelletje.' 'Het spijt me zo Annemiek ik hoop dat we nog wel gewoon met elkaar om kunnen gaan nu.' Ze haalt haar schouders op. 'Ik weet het nog niet, ik ga morgen weg voor 2 weken dus kan ik wel wat nadenken.' Ik knik en haal mijn hand door mijn haar. 'Ik denk dat je nu beter weg kan gaan.' Zegt Annemiek. 'Ja dat denk ik ook. Ik hoop niet dat ik je vakantie nu heb verpest .' 'Nee dat valt wel mee misschien ontmoet ik wel een vakantieliefde.' Zegt ze met een klein lachje op haar gezicht. Ik lach terug en loop dan naar de deur. 'Veel plezier.' Zeg ik nog en loop dan weg.
Heei!! Ik wil proberen vaker te updaten maar dit hoofdstuk is niet zo lang geworden sorry :( Ik heb het de laatste tijd best druk met school enzo maar zodra ik tijd heb ga ik voor jullie updaten! En als jullie je een keer vervelen of een leuk boek willen lezen ofzo, lees dan: i was a normal girl until... van 0707lisa ze is mijn vriendin en ze is net begonnen met haar verhaal dus als hij je leuk lijkt ga hem lezen :D see you next time♥
xxxC
JE LEEST
My lifesaver (ft. Harry Styles dutch)
FanfictionTess word gepest op school maar wanneer een ene Harry Styles bij haar in de klas komt veranderd haar leven compleet. Ze voelt iets dat ze bijna nog nooit eerder heeft gevoeld: Liefde. Voelt Harry dat ook bij haar? Dan doet Harry haar een voorstel. S...