Miestnosť bola tak plná, že som bola stlačená medzi ringom a Shanem, ale nemyslím si, že si to všímal. Zdal sa mi príliš nadšený z prichádzajúceho zápasu. Hlasný gong, ktorý naplnil celú miestnosť utíchol a osvetlenie, ktoré bolo všade okolo nás sa zameralo len na ring. Muž skočil do ringu a všetci začali jasať pri jeho prítomnosti - ohlušujúci zvuk, ktorý sa odrážal od stien a vrážal do nás.
Zamával rukami na znak mlčania a všetci okamžite stíchli, keď začal hovoriť: "Vitajte v ringu našich zápasníkov!" odmlčal sa, keď sa prvý bojovník, s ktorým som robila rozhovor, objavil v ringu.
"V tomto rohu, s váhou 87 kíl, Jason McCann!" miestnosť sa opäť naplnila jasotom a tiež som si všimla opovrhovanie. Usmial sa na dav, mával rukami vo vzduchu. Zdalo sa, že to fungovalo celkom dobre, pretože sa jasot zvýšil. Medzitým som videla hopkať Paula na opačnej strane. "A v tomto rohu, s váhou 91 kíl, Paul Kaye!" zakričal hlásateľ. Hluk sa naďalej zvyšoval, pretože Paul zamával davu.
Ak porovnám obidvoch, Paul bol oveľa svalnatejší.
Boli v rovnakej výške, ale už teraz som mohla povedať, kto vyhrá tento zápas a tiež som vedela, že to nebude vôbec pekné. Pocítila som záchvev súcitu pre Jasona, keď sa rozoznela miestnosťou píšťala a zápas sa začal.
Paul bol prvý, ktorý spravil krok a jeho päsť vyletela dopredu s veľkou silou, ale nič iné ako vzduch netrafil, pretože sa Jason skrčil a uskočil. Padol kolektívny vzdych a zdalo sa, že Paulove oči ešte viac stmavli, keď skúsil tento úder ešte raz. Tentokrát však tušil Jasonov ťah. Jason sa skrčil a uskočil na stranu a vtedy Paul vystrelil päsť znovu a tá sa zrazila s Jasonovou čeľusťou. Jason spadol na zem, zvíjajúc sa od bolesti. Dav kričal a vtedy som si všimla zvyšok Paulových priateľov, ako stoja kúsok odo mňa a kričia na neho slová chváli.
Moje oči sa spojili so známymi hnedými a rovnako, ako som ich chcela od neho odtrhnúť, nemohla som. Zdalo sa, že si to všimol a jeden kútik úst sa mu zdvihol do úsmevu. Skôr, ako som mohla naplno zareagovať, čo sa práve stalo, počula som niekoľko výkrikov hnevu, ktoré sa miešali s chválou a zamerala som sa na to, ako sa Paul znášal nad Jasonom a opakovane ho udieral päsťou do tváre.
Opäť, chcela som pozrieť inam, ale nemohla som. Krv sa liala z Jasonovej tváre, ale Paul nepreukázal žiadne zľutovanie a pokračoval s udieraním do nosa a úst, a potom začal udierať aj do trupu. Bolo to odporné vidieť a zrazu som cítila niekoho uprený pohľad, ktorý pálil stranu mojej tváre. Okamžite som sa pozrela do hnedých očí, ktoré sa na mňa opäť pozerali.
Píšťala sa rozoznela miestnosťou, čo vtiahlo moju pozornosť späť k boju, ktorý sa práve skončil. Hlásateľ zdvihol jednu Paulovu ruku a vyhlásil ho za víťaza. Jason stále ležal na podlahe - jeho tvár bola krvavá a plná modrín.
Pomaly sa snažil sadnúť a všimla som si ďalších členov jeho gangu, ako stoja na druhej strane kruhu, ich tváre sú tvrdé a nahnevané, a pozerajú sa nahnevane na gang, do ktorého patrí Paul.
"Dobre, myslím, že sme videli dosť." zamrmlal za mnou Shane, keď ma váhavo chytil za ruku a začal ťahať k východu. Zostala som stáť na mieste a moje oči boli vytreštené, keď som sa pozerala na dva gangy, ktoré na seba pozerali bez žmurknutia a s tmavými očami. Blikli na mňa svetlo hnedé oči, iba na krátko, ale stačilo to nato, aby si to všimli aj ostatný. Zrazu som cítila na sebe nie len jeden pár očí, ale päť: dvaja iní, ktorý boli s Jasonovho gangu, a potom zvyšok Paulovho gangu. Okamžite som sa začala cítiť rozpačito, ale nakoniec som dovolila Shanemu, aby ma odtiahol von.
•••
Zastonala som v zúfalstve, keď som opakovane stláčala tlačidlo backspace na klávesnici.
YOU ARE READING
HERO || Justin Bieber FanFiction
FanfictionTento svet je plný rôznych typov ľudí, ale myslím, že sa nakoniec usadím na dvoch kategóriach: dobrý a zlý. Nemohla som nikdy povedať, ktorí ľudia patria pod akú kategóriu, ale konečne som niečo pochopila. Bez ohľadu na to, Justin Bieber je ten dobr...