14. časť

1.6K 84 8
                                    

Range Rover bol vyrobený len pre piatich ľudí, takže Justin nechal Alfreda šoférovať a blond chlapec si sadol na miesto spolujazdca, a zvyšok sedelo v zadu - ja som bola schúlená na Justinových kolenách. Bolo to zvláštne, pretože som sa cítila pohodlne. Možno, že som sa snažila začať veriť tomuto ochranárskemu chlapcovi...

Justin sa nesťažoval. Jeho ramená boli omotané okolo môjho tela a hladil mi vlasy.

Konverzácia v aute bola minimálna. Ale naučila som sa nové mená: blond chlapec - Tyler, zo strapatými vlasmi - Louis, a ten zo sladkou tvárou - Paul, s ktorým som robila rozhovor. Zdalo sa, že sa nikto neobťažuje nadviazať konverzáciu, tak sme jasne počuli zvuk motora. Po desiatich minútach som si uvedomila, že sme míňali sklady a dostávali sme sa do zanedbanej a temnej časti.

Nevedela som, kam ideme. A vyjadrila som svoju zvedavosť nahlas.

"Do bytu Alfreda." odpovedal Justin.

Spýtavo som sa na neho pozrela.

"Utekáme od miesta, kde ťa držali." odpovedal ľahko a pozoroval moju reakciu.

"Prečo nemôžem ísť jednoducho domov?" zamračila som sa. Nechcela som nič iné, ako obliecť si hodvábne pyžamo a papuče, a v ruke držať knihu Twilight. Justinovov tvárou prešiel na moment bolestný výraz.

"Nie je to bezpečné." jeho slová otriasli mojou mysľou. Ak je to nebezpečné, znamená to, že je Seth stále mojou potencionálnou hrozbou. Alebo je to niekto iný.

"Pôjde si po mňa." zašepkala som. Nebola to otázka, ale vecné vyhlásenie. Nemohla som vidieť v tme jeho oči. Ale Seth sa určite nezastaví.

"Alice, budem ťa držať v bezpečí," zopakoval tie slová toľkokrát. "Nemusíš sa báť-"

"Toto nie je to, čo mi robí starosti," prerušila som ho. Pozeral sa na mňa, a jeho oči mali náznak smútku. "Bojím sa žiť normálne. Chcem ísť domov. Chcem sa vrátiť a žiť svoj život bez toho, aby ma prenasledoval nejaký gang! Ja-"

Bola som prerušená náhlym zakročením Justina, keď spojil svoje pery s tými mojimi. Bola som si istá, že je to len pekný spôsob ako povedať "drž hubu", ale bolo to prekvapivo sladké. Trvalo to len pár sekúnd, ale keď sa odtiahol, pohltil ma mierny závrat. Počula som, ako sa niekto bez zvuku zasmial. "Vždy to zaberie."

Justin sa uškrnul a zavrtel hlavou, očividne bol pobavený pohľadom na mňa. Ani jeden z nás neprehovoril. V aute bolo obnovené ticho. Len sme sa na seba pozerali, pokiaľ Range Rover nezastavil úplne. Justin otvoril jednou rukou dvere a ja som vyliezla von. Nasledoval ma krátko po tom. Zamračila som sa, keď som si všimla, že nikto iný auto neopustil.

Alfredo stiahol okienko a hodil Justinovi kľúče.

Chvíľu zostalo napätie ticha, ako sa na seba pozerali.

"Ochraňuj ju, chlape," povedal nakoniec Alfredo s povzdychom. "A neznič môj dom."

Justin sa usmial. "Budem. Postaraj sa o moje auto."

Alfredo pretočil očami, ale prikývol, než obrátil svoju pozornosť na mňa. "Zostaneš v bezpečí," povedal mi úprimne. "Uvidíme sa čoskoro."

Váhavo som prikývla. Venoval mi plachý úsmev a ja som mu ho opatrne vrátila späť, než naštartoval auto a odišli preč.

Sledovala som, ako auto mizne za rohom, než som sa obzrela na Justina.

Sledoval ma. "Poď." trhol hlavou smerom doprava, kde na nás čakal Alfredov byt. Z vonku to vyzeralo malé, ale vnútrajšok hovoril opak. Interiér bol priestranný. A všetko bolo v odtieňoch bielej alebo červenej.

HERO || Justin Bieber FanFictionWhere stories live. Discover now