30. časť - The End

1.7K 151 61
                                    

Napíšte si do YouTube: Enrique Iglesias - Hero, a keď nájdete v texte oznam, aby ste si tú pesničku pustili, spravte to. Nie skôr, prosím!


- O Tri Týždne Neskôr -

Moje oči sa rozhliadajú po stiesnenej polici - to je znamenie, že potrebujem zúfalo investovať do novej - kým pristanú na známom románe, ktorý som čítala nespočetne veľakrát a stále ho milujem. Opatrne vypáčim knihu Twilight, ktorá je umiestnená medzi klasickým Stuartom Little-om a prvým vydaním Hunger Games trilógie, a usmejem sa.

Prejdem miestnosť a chytím svoj čaj predtým, ako sa usadím do pohodlia svojho kresla a vytiahnem si na kolená mäkkú deku. Pokojná hudba štrngoce v pozadí, ale len natoľko, aby som bola čiastočne zahalená tichom. Usrknem si zo svojho čaju a otvorím knihu na prvej kapitole, pripravená začať čítať, keď sa zamračím a zaškrípem zubami.

Niekoľko okamihov neviem, čo robím, kým si neuvedomím, že mi môj dlho stratený najlepší kamarát volal z klubu v opileckej hmle a prosil, aby som preňho prišla. Zakaždým - nezáleží na tom ako zdesená som vždy bola - som súhlasila, a zakaždým som skončila s jeho opicou na obtiaž, ale tentokrát to bolo iné. Nepočula som o ňom.

Bolo to akoby zmizol z povrchu zemského. Moja teória je, že odcestoval do Ameriky za školou, ale nemôžem si byť na sto percent istá. Preto som si vymenila zámky. Viem, že to nie je moc, ale môžem pokojnejšie spávať s vedomím, že nemá nikto kľúč od mojich dverí. Usadím sa do hromady vankúšov a znovu roztvorím knihu, odhodlaná nechať za sebou minulosť.

Tri hlasné údery do mojich dverí ma donútia román zavrieť znovu. Povzdychnem si a všetky veci odložím na stolček predo mnou ako sa postavím. Neviem o nikom, kto by sem mal prísť o polnoci. Môže to byť jedine Elijah, ale on má prísť na budúci týždeň, takže sa nemusím starať o to, kedy príde naozaj. Ignorujem klopanie a pozerám si pracovný harmonogram.

Ozve sa ďalšie klopanie. Blížim sa k prednej časti bytu ako schmatnem po ceste plechovku korenistého spreja. Uchovávam si ju pre prípad núdze, a teraz je ten správny čas držať ju v rukách. S mierne trasúcimi rukami odomykám dvere a jedným rýchlim pohybom ich otvorím, ako je môj palec pripravený na stlačenie spúšte, keď mi náhle vypadne.

Vo dverách stojí kúsok mojej minulosti. "Alfredo," vzdych opustí moje ústa. "Čo tu robíš?"

Jeho zvyčajné vlasy ležia na jeho čele a vyzerá staršie, ale hodí sa mu to.

Prekvapia ma jeho čierne oči. "Bol som neďaleko," odpovie rýchlo. "Môžem ísť ďalej?"

"Ja... nie som si istá, či je to dobrý nápad." priznám ticho. Nevidela som chlapcov nejakú dobu a to hneď po tom, čo som opustila Louisov dom. Ísť pešo do Stratfordu bolo riskantné, ale mne sa podarilo nájsť autobusovú zástavku a dostať sa domov. Odvtedy som nepočula o žiadnom z nich a je pre mňa prekvapenie, že stojí na mojom prahu dverí práve Alfredo.

"Pomôže to, že nie som ozbrojený?" spýta sa, keď si zdvihne svoju koženú bundu a otočí sa do kruhu, aby ma presvedčil.

"Pomôže, myslím," vzdychnem a ustúpim o krok do strany. "Poď ďalej."

Vďačne sa usmeje, keď ma míňa. Ak by sa objavil vo dverách Justin, myslím, že by som začala po ňom hádzať taniere. Necítim potrebu dvere zamknúť, keď sa vraciam späť do obývačky. Uvedomím si, že tu Alfredo nikdy predtým nebol - žiadny z chlapcov - ale on si jednoducho spraví pohodlie na kresle vedľa pohovky. Stojím rozpačito uprostred miestnosti.

HERO || Justin Bieber FanFictionWhere stories live. Discover now