12. časť

1.6K 86 10
                                    

Bola som prekvapená, keď som otvorila kúpeľňu a ona bola zásobovaná podstatnými vecami. Dvanásť kotúčov toaletného papiera boli zoradené do dvoch úhľadných radov po šesť, spolu s nejakými čistiacimi prostriedkami a potom masívne mydlo. Tri neotvorené zubné pasty a sortiment orámovaných zubných kefiek, ktoré boli v jednej zásuvke a v zásuvke pod ňou bola žehlička, kulma a fén. Okamžite som vedela, čo je toto za miesto...

Po pätnástich minútach prehľadávania kúpeľne som sa vyzliekla z Justinovho oblečenia a zalomila som to rovno pod horúcu vodu. Zúfalo som potrebovala relaxovať a toto mi určite pomohlo. Stála som v sprche dosť dlho nato, aby som začala v žilách cítiť nutkanie vodu vypnúť. Vyšla som zo sprchy a trup si zabalila do veľkého našuchoreného uteráka.

Príliš neskoro som si uvedomila, že nemám pre zmenu žiadne nové oblečenie a to Justinove som mala na sebe príliš dlho.

Pozerala som sa na kopu oblečenia na podlahe, než som sa rozhodla, že ju jednoducho prekročím. Na chvíľu som sa zastavila, keď som uvidela Justina, ktorý sedel na posteli a pozeral sa na telefón. Vzhliadol, keď sa moja postava objavila vo dverách a usmial sa na moje telo odeté uterákom. Hojne a veľmi ostro som sa začervenala.

"Priniesol som ti oblečenie," uistil ma. Usmieval sa na mňa, práve vtedy, keď som bola v rozpakoch. "Sú v bielizníku."

"Vďaka," zamrmlala som predtým, ako som kráčala ku bielizníku. Bolo tam oblečenie, ale Justinove. Zdvihla som biele V-tričko a sivé boxerky,  a držala ich až ku Justinovi, ktorý sa na mňa uculoval. "Robíš si srandu?"

"Vyzeráš v mojom oblečení dobre," pokrčil ramenami. "Okrem toho, ako si očakávala, že by som získal tvoje oblečenie?"

"Vieš o mne dosť a som si istá, že máš určite od môjho bytu náhradný kľúč." odpovedala som sarkasticky.

Zasmial sa. "Páči sa mi, keď sa hneváš," uškrnul sa. "Je to vzrušujúce."

Začervenala som sa a pokrútila hlavou - nenechám, aby jeho hravé slová na mňa pôsobili. Kráčala som späť do kúpeľne a natiahla si boxerky, ktoré mi spadli do pol stehien a cez hlavu pretiahla biele tričko. Vlastne to vyzeralo akoby som pod ním nič nemala. Bola som si istá, že to bolo plánované.

Nevrlo som si vyžmýkala vlasy a uterák zavesila na dvere do spálne. Justin stále ležal na posteli s telefónom v ruke. Usmial sa a posadil sa, keď som vošla dovnútra.

Bola som si istá, že sním nenadviažem očný kontakt, ale mýlila som sa a moje oči naňho uprene pozerali. Bola som prekvapená, keď som zistila, že jeho oči majú farbu dreveného uhlia. Za normálnych okolností by to znamenalo, že je naštvaný, ale vyzeral príliš... sladko na to, aby bol. "Vyzeráš krásne." zašepkal.

Jeho kompliment ma zaskočil. A okamžite sa ku mne vracajú spomienky.


"Bože, si tak krásna, bejby." zašepkal Seth proti mojej koži. Jeho prsty kĺzali po mojom krku. Zakvičala som pod jeho dotykom, ako cucal moju kožu pod uchom. Zobral to ako znamenie pre pokračovanie, ale v skutočnosti som bola vydesená a nemohla som sa pohnúť.

Snažila som sa vykrútiť z jeho zovretia, ale chytil obe strany mojich stehien a moje nohy si zavesil okolo pása, a strčil ma proti stene. Zastonala som bolesťou.

"Si tak krásna." opakovane zašepkal, ako jeho ruky blúdili po mojom tele. Vedela som, že toto bude dlhá noc.


"Alice?" Justinov hlas ma stiahol späť do súčasnosti. Pozeral sa na mňa so strachom v očiach. "Si v poriadku?"

"Som v poriadku." zamrmlala som, ale pravdou bolo, že som v poriadku nebola. Nikdy som nebola v poriadku. Bola som zlomená, pretože mi Seth nepovedal nikdy kompliment, bol to chtíč. U Justina to tak nebolo. Vyjadril svoj skutočný názor. Mohla som to vidieť v jeho očiach bez ohľadu nato, ako veľmi boli zahalené tmou.

HERO || Justin Bieber FanFictionWhere stories live. Discover now