Pozerala som sa do jeho tmavých očí a moja myseľ pracovala na plné obrátky, keď som spracovávala jeho slová. Nemohla som nájsť v nich žiaden zmysel. Jeho oči boli tmavé a jeho pery sa skrútili do tenkej linky. Ale jeho slová boli mäkké a tiché - vôbec nesúviseli z jeho pohľadom akým ma pozoroval.
"Čo to má znamenať?" vydýchla som.
"To znamená, že nikam nepôjdeš." odpovedal a mierne mu poskočil hlas.
Vedela som, že tam nebol žiadny zmysel dohadovať sa s ním. Či tak alebo onak, vyhral by on. Po prvé, že vie, čo robí a ja nie. Bola som si istá, že ak by som bola pár metrov odo dverí, určite by ma sotil do steny a niekde ma priviazal. Po druhé, že mal pravdu. Aj keď viem, že je Justin nebezpečný, nemôžem veriť, že je bezprostrednou hrozbou pre mňa. A potom som si spomenula, ako niekto vystrelil zo zbrane. Začala som sa triasť.
Cítila som sa neisto, keď ma napadali určité myšlienky. Olivia je v strede tohto všetkého a napriek jej podivnému správaniu za poslednú dobu, by som sa nemohla vyrovnať s tým, že by sa jej niečo stalo. Dokonca aj myšlienka na niečo, že by sa stalo Heidi - môj žalúdok sa nepohodlne pomrví. Môže byť najprísnejší šéf na tomto svete, ale to neznamená, že chcem, aby zomrela.
Nemohla som zniesť váhu, ktorá bola na mojich pleciach. Bola som si celkom istá, že strelec bol určený pre mňa. A mala som slušnú predstavu o tom, kto by to mohol byť. A s tým som cítila okolo seba závan vzduchu a drevená podlaha sa vírila okolo mojej hlavy.
•••
Moje oči sa otvorili, zažmurkala som a okamžite som sa posadila, keď neistota zakalila moju myseľ. Nebola som si istá, kde som a čo tu robím, ale vedela som, že som nebola vo svojom byte. Jediná dobrá vec, na ktorú som mohla prísť bola, že som spala bez nočných môr. Bolo to zvláštne osviežujúce.
Rozhliadla som sa po miestnosti. Zdala sa mi akosi povedomá.
Bolo tam rozhádzané náhodné oblečenie - pánsky odev. Videla som zatvorené dvere do kúpeľne a niečo, čo vyzeralo ako šatník. Časti stien boli pokryté obrazmi, ale tváre som mala rozmazané. Až keď som uvidela nedbanlivo hodenú koženú bundu cez okraj postele, spomenula som si, kde sa nachádzam.
Zdalo sa mi to skoro ako sen, ale to všetko sa zrútilo, keď ku mne prišiel jeden dlhý výbuch - jeden strašne desivý výbuch.
Čudovala som sa, prečo a ako som zaspala. Nepamätala som si to. Len sem vedela, že nemôžem opustiť toto miesto. Povedal to Justin.
Ako na povel sa dvere od kúpeľne otvorili a strelili na podlahu umelé svetlo z kúpeľne. Schúlila som sa hlbšie do mäkkých vankúšov a prikrývok, ako som pozorovala Justina, ktorý vyšiel von a ja som sa začala hneď cítiť trápne. Jediné, čo mal na sebe bol biely uterák, ktorý mal jednoduchý uzol na boku. Pozrela som sa rýchlo preč a moja tvár začala horieť.
"Dobré ráno, princezná." vyskočila som, keď prehovoril - jeho hlas bol tichý.
Neuvedomila som si, že vie, že som hore. "R-ráno." povedala som v rozpakoch.
"Čo sa deje?" jeho hlas bol uvoľnený. Žmurkla som a videla jeho bledé mokré vlasy, jeho tvár a ako sa obzerá po miestnosti.
"Oh, nič!" odpovedala som. A znelo to takmer reálne. Justin si to všimol.
"Klamárka." povedal a jeho hlas bol temný, keď sa na mňa pozeral tmavými očami. Začínala som sa báť tej neustálej temnoty. Chcela by som vidieť, aký je šťastný a usmievavý. Nemyslím si, že som videla jeho úsmev alebo že by som ho počula smiať sa - dobre, raz. Misia splnená.
YOU ARE READING
HERO || Justin Bieber FanFiction
FanfictionTento svet je plný rôznych typov ľudí, ale myslím, že sa nakoniec usadím na dvoch kategóriach: dobrý a zlý. Nemohla som nikdy povedať, ktorí ľudia patria pod akú kategóriu, ale konečne som niečo pochopila. Bez ohľadu na to, Justin Bieber je ten dobr...