Neobťažovala som sa dnes ani obliecť. Bola sobota a ja určite využijem situáciu, že Seth odišiel, tak som mohla pozerať každý diel Full House, pretože som ním úplne posadnutá. Bola som schúlená na gauči s pohárom Nutelly a masívnou lyžicou. Na sebe som mala len tmavú podprsenku a čierne boxerky, a vlasy som mala v chaotickom cope.
Bola som tak zahľadená do obrazovky, že som nepočula otvoriť dvere. Avšak, počula som ťažké kroky, ktoré smerujú ku mne. Zastavila som Full House a vzhliadla a usmiala sa, keď som uvidela Setha, ako kráča ku mne... alebo kríva?
Okamžite som vyskočila na nohy a vrhla sa na jeho bok, aby som ho mohla podoprieť. "Seth, si v poriadku?" spýtala som sa zúfalo. Prudko zdvihol hlavu, aby sa na mňa doširoka usmial. Jeho oči boli podliate krvou a z jeho dychu bolo cítiť alkohol. Skrčila som nos a ustúpila, pretože som si uvedomila, že je opitý - ale jeho ruka okamžite zovrela moje zápästie a ťahal ma späť ku nemu.
Než som stihla uskočiť, narazil svoje pery na tie moje a jazyk mi strčil do úst. Ochutnala som z jeho pier pivo a takmer okamžite proti nemu začala bojovať, ale on ma tvrdo držal okolo pása a naďalej bozkával. "Seth, prestaň." zakňučala som, ako som sa kúsok odtiahla od jeho tváre. Zasmial sa a za normálnych okolností by som cítila, že je šťastný, ale tentokrát boli jeho oči zahalené v chtíči a alkohol mu zahmlil celý mozog.
Počas niekoľkých sekúnd ma strčil ku stene, jednou rukou držal pevne môj bok a druhú dal vedľa mojej hlavy. Jeho ústa sa opäť dostali na tie moje, ale ja som zostala pokojná. Pokúšal sa mi dostať jazykom do úst, ale ja som nereagovala, tak si zobral medzi zuby moju spodnú peru a kruto potiahol, ale ja som mu odmietla dať prístup.
"Do čerta, Alice!" hlasno zareval z frustrácie.
Jeho ruka opustila môj pás a narazil ňou do steny vedľa mojej hlavy. Prikrčila som sa a slzy mi naplnili oči, keď som sa pozrela na jeho nahnevaný výraz. Seth takto nikdy predtým nekonal. Ani som si nebola vedomá, že pil. Videla som ho občas s pivom, ale nikdy neprišiel domov opitý a neprilepil ma ku stene.
"Pobozkaj ma späť," naliehal, jeho hlas znel hlbšie - inak ako inokedy a ešte raz sa prilepil na moje pery. Napriek jeho predchádzajúcim slovám, neposlúchla som jeho požiadavku. Nahnevane zavrčal a ruku posunul do mojich vlasov. V zmätku som sa zamračila ako som sykla bolesťou, keď ma za neho potiahol. "Pobozkaj ma späť." zopakoval.
Bola to iba chvíľa, keď sa moje pery začali hýbať s tými jeho. Aj cez to malé úsilie, zdalo sa, že je tým potešení ako jeho jazyk preskúmaval moje ústa, než sa odo mňa odtiahol. Zostala som natlačená na stene, keď si ma prezeral. Navhlčil si pery jazykom, než ma schmatol za zápästie a ťahal do spálne. Potlačil ma na posteľ a bez varovania ma začal vyzliekať.
Moje boxerky hodil nedbalo na zem a opäť si prezeral moje polonahé telo. Červenala som sa, ako mi po chrbte prešiel mráz. Bolo to akoby som ja a Seth nemali nikdy predtým sex, ale tentokrát som ho nenechala a to aj napriek skutočnosti, že je opitý a naštvaný a potrebuje to. Vyškriabala som sa do sedu, ruky tlačila na Sethovu hruď.
"Prosím, nie, Seth," prosila som. "Nie dnes, ja nemôžem, ja-"
Moje slová boli odrezaná ostrou bolesťou na mojom líci. Oči sa mi zaliali slzami, ako som sa nemohla brániť a bola som zatlačená do matraca postele.
Moje telo sa triaslo, ako som sa v jednom okamihu posadila vzpriamene. Ihneď som vydýchla a hlavou mi rýchlo prebehla myšlienka na nočnú moru. Bolo to desivé, pretože to bola prvá noc, kedy prišiel domov Seth opitý. Zvyšok noci bol pre mňa rýchly. Nepokúšala som sa od neho dostať preč. A keď už, tak boli moje chabé pokusy potrestané fackou.
YOU ARE READING
HERO || Justin Bieber FanFiction
FanfictionTento svet je plný rôznych typov ľudí, ale myslím, že sa nakoniec usadím na dvoch kategóriach: dobrý a zlý. Nemohla som nikdy povedať, ktorí ľudia patria pod akú kategóriu, ale konečne som niečo pochopila. Bez ohľadu na to, Justin Bieber je ten dobr...