Nemyslela som si, že kovové putá, ktoré ma viažu ku posteli budú nutné. Cítim sa tak vyčerpane. Je tu svetlo, ktoré vrhá tenkú čiaru žiary na moju tvár a osvetľuje prach okolo. "Mala si byť chytrejšia, mačiatko." jeho hlas je všade, zaznieva mi v hlave a je to akoby mi hovoril rovno z mysle. Akoby tlačil na môj mozog určitú váhu a mňa to vyčerpáva.
"Nemala si sa zapliesť ani s jedným z nich, vieš," pokračoval. "Mala si jednoducho zostať so mnou. A vieš prečo?" odmlčal sa, ale ja som nebola schopná prehovoriť. Moje ústa boli ako prilepené. "Pretože na konci som vedel, že sa vrátiš. Všetko, čo si robila ukazovalo, že budeme opäť spolu." prešla som si jazykom po perách a konečne otvorila ústa.
"Len mi povedz, čo sa stalo." zašepkala som ako môj hlas niekoľkokrát zlyhal. Ale bolo mi to jedno. Všetko, čo som hľadala, boli odpovede. A tak po niekoľkých sarkastických komentárov konečne súhlasil, že mi odpovie.
•
Z pohľadu Setha
"Veci sú naozaj jednoduché. Po tom, čo sa Elijah dozvedel všetko, čo sa medzi nami stalo, zbil ma. Vedel som, že si tam bola. Videl som ťa tam sedieť s nejakým chlapcom, ktorý, čo som zistil neskôr, sa volal Shane. Nepáčilo sa mi ako ťa držal - akoby ťa chránil. Bol som znepokojený. Je to irónia, ale naozaj. Bolo to akoby porazil môj život.
A jediná myšlienka v mojej mysli bola, že žiarlim. Pre mňa to znamenalo veľa. Ukázalo sa, že moja láska ku tebe je veľká a bol som si toho plne vedomý. Pozri... môj zámer nebol, aby som ti ublížil, Alice. Bola si tak silná a krásna, a nikdy si odo mňa neutiekla. Ani po tom, čo som ťa začal biť. Myslel som si, že to bolo pre to, že ma miluješ.
Myslel som si, že sa nejako cez to zlé prenesieme a budeme mať spolu deti, a taktiež spolu zostarneme. Bola to moja fantázia s tebou. Dokonca... aj po tom, čo sa stalo s Elijahom a ty si zmizla, vedel som, že musíš byť sním alebo so Shanem - stále som ťa miloval a túžil po tebe. Zúfalo som ťa chcel a bol som rozhodnutý, že ťa dostanem.
Cítil som sa bez teba bezmocný. Vedel som, že to nebude tak ľahké, pretože sa okolo teba flákal Elijah. Začal som sa o teba zaujímať čoraz viac, dozvedal sa nové veci o tvojej práci. Zistil som, že Elijah odišiel na miesto, kde predtým - do mestečka uprostred ničoho. Zostala si so Shanem, ktorý je tvoj blízky priateľ. Počul som, že si si našla novú prácu.
Vedel som, že nemôžem len tak za tebou prísť a prosiť ťa o odpustenie. Shane sa stále okolo teba pohyboval a mal som pocit, že aj iný ľudia a navyše, pochyboval som, že sa budeš chcieť ku mne vrátiť.
Uplynulo pár týždňov.Bol som stále znepokojený. A potom, objavila sa moja sestra Vanessa, poznáš ju a povedala mi, že by som si s ňou mal prehovoriť o tom, čo sa stalo. Takže, všetko som jej povedal a ona... povedala mi, že má kamarátku na mieste, kde pracuješ ty... jej meno je Olivia. Vedel som, že som si našiel cestu ako sa ku tebe dostať.
Stalo sa to mojou posadnutosťou. Mal som ju priviesť do najväčšieho pohodlia a to nebolo tak ťažké. Bolo to jednoduché, pretože roztiahla nohy vždy, keď som povedal o nej niečo pekné. Všetko som jej vysvetlil a ona súhlasila, takže sa do toho zaplietla tiež. Ponúkol som jej všetky druhy peňazí, ale ona ich nechcela. Bolo to jednoduchšie, než som čakal.
Jej úlohou bolo na teba dohliadať a potom mi to hlásiť. Po dvoch týždňoch Vanessa trvala na tom, aby som odišiel zo Stratfordu a vyčistil si hlavu. Nakoniec som súhlasil a uistil sa, že bude s tebou Olivia udržiavať kontakt. Odišiel som do Ameriky. Stretol som tam Justina Biebera, ktorý je vodca úspešného gangu v Stratforde.
YOU ARE READING
HERO || Justin Bieber FanFiction
FanfictionTento svet je plný rôznych typov ľudí, ale myslím, že sa nakoniec usadím na dvoch kategóriach: dobrý a zlý. Nemohla som nikdy povedať, ktorí ľudia patria pod akú kategóriu, ale konečne som niečo pochopila. Bez ohľadu na to, Justin Bieber je ten dobr...