21. časť

1.5K 102 18
                                    

Justin držal moju ruku medzi našimi sedadlami, keď sme odchádzali od môjho starého domu. V druhej ruke bol obraz mojej matky a mňa. Priniesol mi ho Justin. Pozerala som sa na usmievavú tvár mojej matky...

"Ďakujem." zašepkala som nahlas. Justin sa pozrel na mňa a potom na obraz mojej matky, ktorý držím v rukách.

Chvíľu bolo medzi nami ticho. "Máme pred sebou ešte pol hodinu jazdy."

"Áno." vytratila som.

"Myslím, že je teraz ideálny čas na to, kde my dvaja stojíme." povedal to tak sebaisto a uvoľnene.

"Jasné," zamrmlala som a nastavila si fotografiu v mojom lone. "Mám pár otázok, ak ti to nevadí."

"Pokračuj." povedal.

Zhlboka som sa nadýchla. Bolo tam toľko toho, čo o ňom chcem vedieť, ale jedna otázka ma napadla ako prvá - bola zbytočná, ale spýtať som sa ju musela. "Koľko si mal dievčat?" zostal ticho, ale potom sa usmial a zavrtel hlavou.

"Záleží na tom, ako sa pýtaš," odpovedal po chvíli. "Bavíme sa o sexe alebo o vzťahu?"

"Oboje." povedala som ešte tichším hlasom. Cítila som sa trochu trápne, obzvlášť keď bol Justin pri tomto pokojný. Usmial sa a pretrel mi chrbát ruky palcom.

"Nevadí mi to, miláčik," uistil ma, keď vycítil moje napätie. "Vlastne, som celkom rád, že sa nato pýtaš. Týmto sa dopracujeme k tomu hlavnému," prikývla som a začala sa cítiť o trochu lepšie, keď mi odpovedal takto. "Na sex... nie som si tým istý," priznal. Nemohla som prestať zatínať zuby. Nebolo to, že by som žiarlila alebo že by som bola naštvaná, pretože som to úprimne čakala. "Hej, nestaraj sa o to, dobre?" chytil moju ruku. "Ja... nikdy som sa ku niekomu neviazal, Alice. Nemal som ku komu... a potom, boli tam dievčatá - všade okolo mňa. Zakaždým, keď som išiel s chalanmi von, vrhli sa na mňa... no a všetci sme mali na krku dievčatá, ale nemyslím si, že moja sebakontrola bola tak skvelá, takže sme, samozrejme, skončili spolu."

Odmlčal sa aby sa na mňa pozrel - hľadať nejakú známku nespokojnosti, ale moja tvár bola neutrálna. Časť mňa chcelo počuť viac a druhá časť sa cítila zle. Vo vnútri mňa sa konal zaujímavý boj.

"Neviem, či ich priťahujem naozaj," pokračoval. "Možno, že to bolo kvôli tomu, že sa nachádzam v gangu a mám nad mnohými ľuďmi nejakú moc," vedela som, čo chceli všetky tie dievčatá. Napriek skutočnosti, že je Justin vo všetkých smeroch úchvatný, je napodiv sexy. "Nech to bolo akokoľvek, boli tam dievčatá a prejavili o mňa záujem, tak som sa... s nimi sexuálne zapojil do istej hry," povedal s pokojným povzdychom. "Vždy boli iba na jednu noc a oni to vedeli. Všetko to bolo len pre moje potešenie - nič viac."

"Nič pravé?" zamumlala som a takmer okamžite dúfala, že bude jeho odpoveď nie.

"Najdlhší vzťah, aký som mal, trval tri mesiace. A mal som vtedy trinásť," priznal ticho. "Všetko ostatné bolo čisto sexuálne. Niekedy som zostal s dievčaťom niekoľko týždňov, ale nebol to skutočný vzťah. Nikdy som s nimi nesedel a nerozprával sa. Dokonca, ani som sa im nehral s vlasmi," oddelil naše ruky aby si zastrčil ruku do mojich vlasov a potom mi zastrčil za ucho prameň vlasov. "Nikdy to nebolo zvláštne," povedal. "Nikdy to nebolo takéto."

Pozrela som sa na jeho profil tváre a on otočil ku mne hlavu, keď sa usmial a oči mu opäť blikli na cestu. Bol stále tak pokojný, aj po tom, čo mi povedal. "A čo ty?" povedal po niekoľkých sekundách ticha.

"A čo ja?" zamračila som sa.

"Koľko chlapcov si mala?" spýtal sa.

Sklopila som zrak. Je to citlivá téma. Vždy som mala problémy hovoriť o Sethovi a po poslednom stretnutí s ním sa to zdá takmer nemožné. "Keď som mala desať rokov, mala som priateľa," povedala som. "Volal sa Darren a rozišli sme sa, keď si uvedomil, že je homosexuál. Cítila som sa trochu hlúpo, ale myslím, že nám bolo spolu dobre."

HERO || Justin Bieber FanFictionWhere stories live. Discover now