13. časť

1.5K 98 11
                                    

Sotva som mala čas zareagovať na skutočnosť, že predo mnou naozaj stojí Seth, ako som spravila krok späť a letela na postel. Vykríkla som bolesťou a plazila sa ďalej od Setha. Prekvapilo ma, keď som uvidela vedľa neho stáť neznámeho muža. Svetlé vlasy mu trčali do všetkých strán a jeho oči mali divný pohľad.

"Nedotýkaj sa jej." zasyčal na neho Seth.

Blond chlap prevrátil očami, ale počúval Sethove príkazy. Jasne som premýšľala, prečo niekto s takou silou počúva Setha, ale okamžite mi to vypadlo z hlavy, akonáhle sa Sethova pozornosť obrátila na mňa.

"Si to naozaj ty, mačiatko?" v duchu som sa mykla nad prezývkou, akou ma nazval. Používal to len vtedy, keď bol malý chlapec a práve sa do mňa zamiloval. Je mi zle, keď to počujem znovu. Neodpovedala som. Zasmial sa a zavrtel hlavou, ako sa pohol vpred k posteli. "Neboj sa. Zvykneš si na ten čas predtým. Teraz poď, mačiatko. Nerob žiadnu šou keď pôjdeme von a bude to pre teba jednoduchšie." jeho úsmev donútil môj tep rýchlejšie biť.

Nepohla som sa z mojej pozície na posteli. Ako sa posúval ku posteli, využila som situáciu a obzrela si jeho vzhľad. Jeho svetlo hnedé vlasy boli trošku dlhšie, než som ho videla naposledy. Farba jeho dúhoviek bola rovnaká, ale jeho oči boli mierne začervenané a šialene na mňa hľadeli.

Seth nesúhlasne zamľaskal. "Takto to nepôjde, mačiatko. A čo toto? Budeš sa správať pekne a ja ušetrím Biebera."

"Justin." jeho meno uniklo mojim ústam zlomeným šepotom. Čo to znamená? Justin má ťažkosti? Cítila som nutkanie bežať a nájsť ho bez ohľadu na to, čo by sa mohlo stať so mnou. Všetko, na čo som mohla myslieť, bol Justin.

"Takže sa vy dvaja oslovujete krstnými menami?" uškrnul sa a zľahka pokrútil hlavou. "Čo sa to s tebou stalo, Alice? Teraz sa pofľakuješ s členmi gangu? Nie je to pre teba dobré. Vieš o ňom, vlastne, niečo?"

A potom som si uvedomila, ako naozaj málo vecí viem o Justinovi. Vedela som, že je v gangu. Vedela som, že sa často hnevá. Vedela som, že jeho oči potemnia, keď je naštvaný. Vedela som, že sa mu páči Pink Floyd. Ale tie veci sa v tejto chvíli zdali úplne zbytočné. "Nezáleží na tom." zamrmlala som.

Seth sa zasmial. "Vieš, že šuká každé dievča, ktoré je na blízku, keď je zúfalý? Bije ľudí do posledného náznaku života, pretože je to pre neho zábava. Vedie gang nechutných ľudí, s ktorými sa raz stretneš. Nechápem, prečo sa okolo neho motáš. On je zlá vec, Alice."

"Už zbil niekedy ženu?" sila a pokoj v mojom hlase ma prekvapila.

Seth prižmúril oči. "Odchádzame." vyhlásil bez odpovedi na moju otázku.

"Ale-"

"Teraz," zavrčal. Než som mohla zaregistrovať, čo vlastne povedal, natiahol sa cez posteľ a za nohy ma ťahal ku sebe. Vzdych unikol z mojich pier, pretože som nečakala jeho reakciu a on pretočil oči, potiahol ma ku sebe za zápästie, takže naše tváre boli od seba pár centimetrov a naše oblečenie sa spájalo. "Buď dobrá, mačiatko."

Ťahal ma von. Zakvičala som proti našej tesnej blízkosti, ale nebojovala som. Pre jednu vec - vedela som, že nemôžem proti nemu bojovať alebo jeho kamarátovi. Bola som si istá, že by som sa naozaj dostala do problémov a to je presne to, čo nechcem. Kráčali sme dole známym kovovým schodiskom, po ktorom som kráčala za ruku s Justinom a tiež sme prechádzali cez bar, kde som bola trochu zaneprázdnená, ale všimla som si Alexa a jeho skupinu.

Napriek tomu, že mi pripadal nepríjemný, nemohla som si pomôcť, ale cítila som úľavu pri pohľade na niekoho, kto mi je vzdialene známy. Vedel, že som s Justinom a súdiac, aké slová si vymenili on a Justin, cítila som, že tam bol nejaký druh podkladového priateľstva.

HERO || Justin Bieber FanFictionWhere stories live. Discover now