"Počkaj, Elijah!"
Cítila som sa slabá a nestabilná, keď ma viedol za sebou, každým krokom sme boli bližšie k môjmu domu. Elijah ma odmietal počúvať. Odmietal veriť, že Seth nebol tak zlý. Seth bol tak zlý. Len som jednoducho nemohla dopustiť, aby to Elijah vedel. Ale bola tam jedna pravda: milovala som Setha. Aj cez všetky jazvy, milovala som ho.
"Milujem ho!" opakovala som po miliónte. Moje slová boli zbytočné, Elijah sa zastavil a otočil sa na mňa, jeho oči boli temné.
"Nemiluješ ho, Alice. Si k nemu len naviazaná. On je dôvod tvojej bolesti a ty si príliš naivná, aby si si to uvedomila! Využíva ťa. To je to, čo sa deje v dnešných vzťahoch. Je to, kurva, nechutné. Len sa potrebujem uistiť, že budeš v poriadku a on to nezopakuje."
Pokračoval v ťahaní ma za sebou a jediné, čo som mohla urobiť bolo vypustiť vzlyk z mojich úst, keď sme konečne dorazili ku dverám môjho domu. Keď sa zastavil, jeho oči sa zdali mäkšie. "Alice, prosím, nemôžeš ma nenávidieť," zamrmlal. "Nemôžem ho nechať, aby ti ubližoval."
Nebola som si istá, či to bol hnev alebo potešenie Elijahovích slov predtým, ako pustil moju ruku a rozrazil odomknuté dvere. Hlučne narazili proti múru a ja som bola zamrazená na mieste, keď Elijah vošiel dnu. Strhla som sa, keď som počula Sethov hlas: "Čo to, sakra, je?"
"Skurvene ubližuješ mojej sestre!" zareval Elijah. "Vieš, koľko bolesti ju to stojí? Zlomil si ju... kurva, si nechutný!"
Klesla som na zem s chrbátom pritlačením proti múru a moje uši boli v pozore, oči zatvorené a stláčala som ich v nádeji, že by som nemusela vidieť alebo počuť niečo, čo sa deje vo vnútri, ale kričali príliš hlasno na to, aby som to nemohla počuť. Neuvedomila som si, že sa trasiem, pokiaľ sa niekoho ruky neobmotali okolo môjho pása a vtedy som to začala cítiť.
"To je v poriadku, Alice, upokoj sa." pozrela som sa hore a moje oči sa stretli so Shanem.
Hlava mi búšila a krk ma bolel. Cítila som sa, akoby som mala opicu, ale vedela som, že to nie je pravda. Nebola som schopná upokojiť svoje vzlyky, až som pomaly opäť spadla do hlbokého spánku.
Nemohla som sa dostať preč zo spomienok - sú to strašne živé spomienky - na Setha. On ma straší a opakuje sa to znovu a znovu, a to všetko je v mojom podvedomí. Bolo to ako keby som sa zavrela do života plného strachu a bolesti a nebolo cesty späť. Povedala by som, že sa niečo pokazilo.
Roztrasene som vstala a moje nohy ma niesli do kúpeľne. Sprcha mi pri mojom bolestivom vzťahu vždy pomohla. Bola upokojujúca a teplá - dve moje obľúbené veci. Vyzliekla som sa z pyžama a pustila vodu. Teplá voda spárovaná s horúcou parou robili pre mňa príjemný relax. Moje ramená opustilo napätie a bolesť v hlave ustala. Ale samozrejme, nikdy som sa nemohla len tak v pokoji osprchovať, pretože som bola vyrušená.
Búšenie ma prinajmenšom desilo. Pripomenulo mi to Setha zakaždým, keď mi spravil nové značky a ja som sa ponáhľala do sprchy. Zachvela som sa, keď som vypla vodu a len počúvala so zatajeným dychom, ako som si potichu vytiahla uterák a obmotala si ho okolo trupu.
Nasledovalo ďalšie hlasné zaklopanie.
Moje oči behali po celej kúpeľni a vybrala som si obranný predmet - žiletku - a pomaly sa pripravila na odomknutie dverí. Žiletka spadla z mojej ruky a ja som bežala vpred, ruky si obalila tesne okolo Shaneho.
"Alice?" jeho hlas bol neistý, keď ma váhavo objal okolo pása. "Si v poriadku?"
Pozrela som sa na neho, moje oči sa opäť leskli slzami a zavrtela som hlavou skôr ako som sa vrátila do pôvodného postoja. Zhlboka sa nadýchol a jeho ruky ma ku sebe ešte pevnejšie potiahli. Nepotreboval žiadne vysvetlenie. Vedel, čo sa deje.
YOU ARE READING
HERO || Justin Bieber FanFiction
FanfictionTento svet je plný rôznych typov ľudí, ale myslím, že sa nakoniec usadím na dvoch kategóriach: dobrý a zlý. Nemohla som nikdy povedať, ktorí ľudia patria pod akú kategóriu, ale konečne som niečo pochopila. Bez ohľadu na to, Justin Bieber je ten dobr...