3. Boh alebo retard

1.7K 158 11
                                    

Kapitolu venujem SomeoneInTheCrowd13. Vďaka-vieš za čo.😘

Hrám sa na compe hry z rôznych online stránok. Loki stále čučal do blba. Trápne ticho bolo už neznesiteľné. Musela som ho prerušiť. A tak som povedala najväčšiu hovadinu čo som mohla.

,,Baví ťa to?"

Pozrel na mňa s otráveným i nechápavým výrazom.

,,To kukanie do blba." Ujasnila som mu čo mám na mysli. Akoby robil ešte inú zaujímavú činnosť.

,,Rozmýšľam."

,,Že ťa to za tie stovky rokov ešte neomrzelo." Povedala som a prekrútila oči.

,,Vieš kto ja som...!?" Začal hovoriť rozhorčene, ale skočila som mu do reči.

,,Isteže. Loki, boh lstivosti a nenávisti. Thorov mladší brat." Povedala som znudene akoby som túto vetu hovorila už tisíci raz. A páčilo sa mi ako bol po nej Loki vytočený z miery. Bohužiaľ pocit víťazstva trval len sekundu. Okamžite nasadil kamenný výraz s nádychom povýšenosti ktorým mi jasne ukázal, že mnou opovrhuje.
,,A ako to máš s kúzlami?"

,,Prečo ťa to zaujíma, midgarďanka?" Dal si záležať, aby všetku tú nechuť vložil do toho slova.

,,Milujem čary, mágiu, nadprirodzeno. Proste niečo nepoznané."

,,Keby si mala rada nepoznané, tak by si netrčala v tejto klietke." Ako hovoria Česi, trefa do černího.

,,Vraj je to pre moje dobro." Povedala som už s menším záujmom zistiť čo dokáže.

,,Alebo pre ich dobro. Možno si pre nich konkurencia, ktorú chcú udržať pod zámkom. Ale s väčšou pravdepodobnosťou budeš len nepotrebná, bezvýznamná midgarďanka." Ten vie zlepšiť náladu.

Zrazu z druhej strany zabúchal na sklo Alex. Otočila som sa jeho smerom, zatiaľčo si ma Loki premeriaval vražedným pohľadom.

,,Nejakí problém Tara?" Asi si musel všimnúť môj kyselí výraz.

,,Nie." Zakričala som naspäť. Zatiaľ nie.

Otočila som sa na Lokiho a opätovala palbu. ,,Mne to nevadí, Asgarďan...teda mám povedať vyhnanec? Adoptovaný, vyhnaný... Ja som možno bezvýznamná, ale ty si troska."

,,Tak dosť!" Asi som zasiahla boľavé miesto.

Prudko sa postavil a podišiel ku mne. Dlane sa mu rozsvietili nazeleno. Chytil sa môjho hrudníka a niečo zašepkal v inom jazyku. Odpadla som.

Lokiho spoluväzeň (1.) [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now