,,Dnes podnikneme prvý útok na jedno menšie mestečko blízko Stark Tower. Nech naši hrdinovia dorazia čo najskôr." Povedala som nadšene hneď ako som sa zobudila.
Dnes sa blížila na celú oblasť poriadna búrka. Vzduch bol svieži a ja plná energie, potrebnej k útoku.
,,Vyzerá to, že si sa vyspala dobre." Pousmial sa.
,,Iste. Dnes to všetko začne." Žmurkla som naňho.
Dovolil som si počas noci vytvoriť armádu. Bude sa ti páčiť. Avengers ju ľahko porazí. Podcenia nás a to sa im stane osudným.
Kde je?
Nakukla som do údolia či ju nezazriem. Ale stále tu boli len moje výtvory, ktoré nám robili spoločnosť.
Nechaj sa prekvapiť. Keď ju zavoláš na útok, príde. Zasmial sa hlas a opäť utíchol.
,,Tak ideme?" Nadvihol obočie Loki.
,,Letíme." Pousmiala som sa a pomyslela na svoju prerastenú dračiu jašteričku.
Tá okamžite doletela a skrčila sa, aby sme na ňu s Lokim nasadli. Aby nespadol, chytil sa ma okolo brucha a oprel sa mi o chrbát. Bol príjemne teplý. Jeho pomalý dych som počula a cítila pri uchu...i jeho dlhé čierne vlasy ma mierne sem tam šteklili na tvári.
Sústreď sa. Spomeň si na cieľ. Vrátil ma do reality hlas.
,,Tak letíme." Pousmiala som sa a pevnejšie sa chytila draka. Ten sa odrazil od skaly a ľahko vzlietol.
Mierili sme k mestu, ktoré dnes malo zažiť nezvyčajný deň. Búrka mala čoskoro nastať. Nebo bolo zamračené a temné. Ľudia sa snažili v suchu vybaviť posledné veci či dostať sa na miesto kam potrebovali.
Najprv zažeň do mysle človeka strach. Je labilná, ľahko povolí.
Mala som v pláne každému človeku povedať v mysli zhrubnutým hlasom, že ho čaká smrť.
Dobrý plán.
Nahlas som si začala šepkať to, čo počuli všetci v meste. Zastali, stuhli, a počúvali. ,,Boj sa! Nastáva tvoj koniec. Dnes zomrieš!" Bolo jediné čo počuli. Začala panika. Každý sa ponáhľal domov.
Kde je armáda?
Tu.
V zemi sa začali tvoriť pukliny...i v betóne na cestách. Z puklín sa stali diery a odtiaľ vyskočili zvery pripomínajúce vzhľadom typické šabľozubé tigre. A potop som zazrela aj divné štvornohé šupinaté tvory s veľkými parohami. Vyzerali nechutne. Čo sú sakra zač?
Bilčovia, Thor ich pozná. Tí ho zabavia. Šabľozubé tigre z dávnejších čias vašej zeme zas zabavia ostatných. Bude zábava sa na tú spúšť pozerať.
Zvery začali trhať svojimi tesákmi všetko čo sa im dostalo do blízkosti jedného metra. Bilčovia zrážali autá, ničili pouličné lampy a spôsobovali nesmierne škody všade kam sa pohli.
Začula som triskáč aj s doprovodom Ironmana a Thora. Avengers dorazili.
Ja som si spokojne sadla na okraj budovy a nechala Lokimu všetku pozornosť.
Thor aj Iron Man pristáli na budove, ostatní v triskáči začali páliť po mojej armáde. Bilčom sa takmer nič nestalo...ich hrubá šupinatá koža ich ochránila. I šabľozubé tigre sa instantne vyhýbali strelám a tak ich ostalo nehybne ležať na zemi len pár.
Thor podišiel bližšie. Ja som sa nehýbala a pokračovala v divadle, ktoré začalo už na dni prednášok.,,Čo si to spôsobil!" Zúril Thor.
,,Uuu....tak nahnevaného som ťa ešte nevidel." Zaškľabil sa Loki. Tým Thora vyprovokoval k prvému útoku kladivom. Blesky začali šľahať na všetky strany. Ale ani jeden Lokiho nezasiahol.
I teraz sa pred neho ochranársky postavil môj najmilší výplod fantázie. Dokonalý predátor. Roztvoril dokorán tlamu a ukázal ostré dlhé zuby. Zareval a vrhol sa do útoku. Iron Man vyletel k nebu, Thor sa kryl kladivom. Drak mieril priamo naňho. Oboma labami ho sotil k zemi. Drápami ho poriadne priklincoval tak, že sa nevedel ani pohnúť. Thor sa však nenechal zastrašiť a hodil mu do tváre kladivo.
Tupá bolesť mi začala pulzovať celou čeľusťou.Odpoj sa od svojho výtvoru. Nedávaj mu energiu priamo od seba. Ak sa od neho odpojíš, nebudeš cítiť bolesť akú on. Radil mi hlas.
Ale potom bude o niečo slabší! Musí vyhrať!
Zrazu som na chrbte pocítila ďalšiu bolesť od Starkovych repulzorov. Zatla som zuby a snažila sa ju nevnímať.
Drak sa zvrtol a sotil Iron Mana ďaleko od seba. Ten zrazu odletel a zmizol v centre boja.
Zazrela som ako sa traja bilčovia rútia na presklenný obchod, kde sa schovávali ľudia.
Thora zrazu nebolo.
Odletel pomáhať nevinným. Jedného bilča trafil kladivom pod sánku a aj jeho s ďalšími dvoma spražil bleskom. Pred tým než zomreli ho však stihli poriadne nabrať na rohy.
Zvyšný avengers postupne začali dostávať situáciu pod kontrolu.Porazili nás rýchlejšie než som si myslela.
Porazili nás v takom čase, aby si mysleli, že nás nabudúce dajú aj so zatvorenými očami...ale tak pomaly, aby nezačali myslieť na ľahkú výhru.
Si prefíkaný a podlý.
Z toho žijem. Hlboko sa zasmial a opäť stíchol.
,,Prečo porážajú našu armádu?" Spýtal sa smutne Loki. Detské ego doslova kričalo o akúkoľvek slávu a pozornosť.
,,Súčasť plánu. Si boh klamstiev...sám to vieš najlepšie." Obaja sme sa podlo usmiali.
Keď avengers dorazili na strechu...Loki povedal jedinú vetu...,,Toto už nezastaví nikto z vás!" A potom som nás v kúdole hmly preniesla do hôr.
Oddychuj. Ďalší boj príde čoskoro. Budú už pripravený. No i my.
DU LIEST GERADE
Lokiho spoluväzeň (1.) [DOKONČENÉ]
FanfictionPo útoku na New York chce S.H.I.E.L.D. vyskúšať niečo nového a zároveň mať istotu, aby Loki neutiekol. Dajú ho do väzby, ktorá bola určená pre niekoho silnejšieho ako je on. Nie len pre Hulka, ale i osobu, ktorá o svojich schopnostiach nevedela. Jeh...