4. omámená

1.6K 146 2
                                    

Zobudila som sa na posteli. Chcela som sa posadiť, no ruky som mala pripútané k operadlám. Začala som sebou smykať. Dvere z vedľajšej miesnosti sa otvorili a dnu vošli Clint a Natasha.

,,Čo sa to...?"

,,Len v kľude lež Tara."

Svet sa mi točil v zložitých tanečných piruetách a hlava mi trešťala. Ústa som mala totálne vyschnuté. No chcela som odpoveď čo to so mnou ten lišiak urobil.

,,Čo so mnou..." zachripnuto som povedala a poriadne sa rozkašlala.

,,Ovládnutie mysle. Nič príjemné. Tiež som to zažil zrovna od neho. Mysli na niečo veselé." Sadol si na okraj postele Clint a chytil ma za ruku. Natasha to celé pozorovala z rohu dverí.

,,Hanba, poníženie, výsmech...krv, smrť!" To posledné som už ktičala. Snažila som sa koncentrovať, no zakaždým sa mi do hlavy dostal Loki a moju snahu zrušil jeho nepeknými výtržkami obrazov z jeho spomienok.

,,Tara! Koncentruj sa!"

,,Kognitivná rekalibrácia?" Povedala ticho Natasha.

,,Nikoho do hlavy búchať nebudeš. Dobre viem aký máš švih. Chceme aby sa spamätala, nie aby znova odpadla." Povedal Clint vážne, ale zazrela som mu na perách jemný úšlebok.

,,Odpútate ma?"

,,Iste. Vieš, museli sme si byť istý, že ťa neovláda."

,,Chápem, bezpečnosť prvoradá. Ako hovorí Fury : Čo by bol S.H.I.E.L.D. za organizáciu, keby striktne("do bodky presne") nedodržiavala pravidlá?"

,,To je naše dievča!" Povedal radostne Clint a dal mi dole popruhy.

,,Stále vidím tváre mŕtvych ľudí čo Loki zabil."

,,Ja viem. Do týždňa to prejde a budeš opäť vporiadku. Odprevadím ťa k izbe."

Otvorili sme dvere za ktorými stáli Mike a Alex. Bolo neuveriteľné ako dlho dokážu vykonávať tú istú činnosť. Raz som sa ich na to pýtala, či ich to baví a tak. A oni mi odpovedali, že pri mne sa nikdy nenudia.

Lokiho spoluväzeň (1.) [DOKONČENÉ]Onde histórias criam vida. Descubra agora