•Lokiho pohľad•
Rozmýšľal som ako za nimi prísť...veď ani nepoviem ahoj a ležím na zemi so zlomenou rukou. Táto predstava sa mi nepáči.
keď v tom mi napadlo... prídu za mnou sami. Som predsa stále prvá najhľadanejšia osoba na planéte.
Dlho som sa tackal lesnými cestami, cez kotliny až k prvému väčšiemu mestečku. Cítil som zo seba neznesiteľný zápach, i chlad čo sa mi predieral pod kožu. Byť smrteľníkom je ešte náročnejšie ako byť dobyvateľom.
Šiel som po hlavných chodníkoch, nevšímajúc si zazerajúcich okoloidúcich, smerom k parku, ktorý bol vidieť už z kraja mesta.
Lavička bola chladná, no pohodlná.
V tom si ku mne prisadol rovnako páchnuci človek ako ja...len s viac vrstvami oblečenia navyše.,,Čudujem sa, že si ešte nezmrzol. Ale tvoj oblek do zimy je zaujímavý...kde si ho našiel? V smetiaku za divadlom?" Zasmial sa a odpil si z fľašky. ,,Na daj si." Ponúkol mi svoje pitie, akoby mu z mysle úplne vypadla otázka pred tým.
,,Ďakujem." Povedal som unavene a prial fľašku. Moje rozhodnutie ma šokovalo. Avšak smäd zahnal moju pýchu. ,,Som troska..." Napadlo mi. A moje myšlienky sa znenazdajky vyvalili z mojich úst. Nepoznám sám seba. Mágia mi ozaj chýba. Robila ma silným a vyrovnaným...no zároveň chladným, takmer neporaziteľným a nepreniknuteľným. Nikto nevedel čo cítim, čo si myslím...pre všetkých som bol ako hlbiny vesmíru...neprebádané. Až bez nej som začal žiť.
,,Všetci sme trosky...väčšina z nás ani nie vlastným pričinením. Ale naučili sme sa s tým žiť. Pomáhame tu jeden druhému a prežívame zimu za zimou. Nie ako vo veľkomestách, kde jeden tulák zabije druhého, kvôli kúsku chleba." Rozprával...pôsobí milo. Aspoň mám ako zabiť čas, než prídu Avengers.
•medzitým v Stark Tower•
,,Pane, zachytil som podobnosť tváre s Lokim. Zhoduje sa na 78 percent." Zahlásil J.A.R.V.I.S. a záber premietol na celú obrazovku.
,,Zas nejaká liečka?" Spomenul si kapitán na pascu, keď chcel ovládnuť Zem za použitia teseraktu.
,,Nemyslím si...na Lokiho je to priveľmi potupné..." Odpovedala som, keď som pozorne sledovala obraz z kamery.
,,V tom má prsty Tara, nikto iný! Všetkých nás chce zabiť!" Prišiel do obývačky Stark s pohárom whisky v ruke. Od kedy je Tara preč, ide to s ním dolu vodou. Celková morálka tímu je na bode mrazu.
,,Mýlite sa pán Stark." Prišiel do izby Xavier.
,,Ten tu chýbal..." Začula som mrmlanie Clinta, keď preletel očami z profesora na vyhecovaného Starka.
,,Ja, že sa mýlim!? To vy všetci! Ste mimo! Nerozmýšľate rozumom! Ste zaslepení!" Rozkrikoval sa.
,,Práve naopak. Tara nemá ani potuchy o čo sa jedná. Ovládlo ju niečo mocnejšie." Naznačil tajuplne. Profesor vie zrejme niečo, čo nám uniká.
,,A čo Loki?" Spýtala som sa.
,,Ten chcel byť len na strane víťaza, ale ten spojencov nepotrebuje. A potom, čo Taru úplne ovládol mocný nepriateľ, Lokiho vykopol, ale čudujem sa, prečo ho nezabil." Dumal profesor.
,,Polemizovať môžte aj cestou, letíme!" Zavelil kapitán.
,,A kam?" Zvraštil obočie Baner.
,,Do Leonu v Nórsku, dámy a páni." Pohotovo odpovedal J.A.R.V.I.S. ,,Oblečte sa teplo, je tam 7°C a chladný severný vietor o rýchlosti 35 kilometrov za hodinu. Dovolil som si prednastaviť súradnice do autopilota."
,,Vďaka J.A.R.V.I.S." Odpovedal kapitán a šiel sa prezliecť do uniformy. Rovnako i zvyšok tímu.
YOU ARE READING
Lokiho spoluväzeň (1.) [DOKONČENÉ]
FanfictionPo útoku na New York chce S.H.I.E.L.D. vyskúšať niečo nového a zároveň mať istotu, aby Loki neutiekol. Dajú ho do väzby, ktorá bola určená pre niekoho silnejšieho ako je on. Nie len pre Hulka, ale i osobu, ktorá o svojich schopnostiach nevedela. Jeh...