Prechádzala som sa základňou s bezduchým pohľadom. Vedľa mňa kráčal Clint a za nami Mike a Alex. Pár krát sa mi zatočila hlava natoľko, že ma musel Clint chytiť.
Raz som zabočila doprava, raz doľava. Ani neviem ako, ocitla som sa v hlavnej riadiacej miesnosti, kde na mostíku stál Fury. Otočil sa našim smerom. V oku som mu videla strach a o chvíľu aj úľavu.,,Ako ti je Tara?"
Len som sa naňho neduchaprítomne pozrela a potom pohľad uprela k oblohe za sklom. Silno pršalo a sem tam spoza mrakov vykukla žiara bleskov.
,,To máme pekné počasie." Pomaly som povedala a až strašidelne sa uchechtla.,,Clint?"
,,Musí sa spamätať pane. Tara, ako som ti hovoril mysli na niečo pozitívne."
,,Thor hovoril, že Lokimu schopnosti odobrali!"
,,Asi nie úplne. Je to predsa len boh lstivosti."
,,A nenávisti." Zamrmlal si Fury popod nos.
Stále som pozerala na oblohu, keď v tom sa mi v hlave ozval hlas.
A čo tak zabiť Furyho?
Loki! Zvraštila som obočie, prudko sa otočila na špičke a rýchlim krokom som sa vybrala k izbe.
O dve minúty som už bola pri vchode.,,Otvorte dvere!"
Ani som sa nezastavila a prešla cez dvere. Tie sa za mnou zavreli. Loki stál chrbtom oproti mne. Pomaly sa otočil a diabolsky usmial.
Presne som vedela čo si myslí. Je v mojej hlave. No nevie čo si myslím ja.
Prudko som k nemu prikráčala a vrazila mu do tváre jednu poriadnu päsťovku. Poriadne s ním myklo. Zasyčal od bolesti a pozrel sa na mňa vražedným pomstichtivým pohľadom. Chcela som mu dať hned ďalšiu, no on už bol pripravený a schytil mi ruku na pól ceste k jeho tvári. Sotil ma k sklu a tým mi zaobstaral poriadnu modrinu. Tak fajn.
Treba na to takticky.,,Loki. Poď bližšie niečo ti pošepkám." Povedala som a tvárila sa poriadne vážne. V duchu som sa však usmievala od ucha k uchu.
,,Čo takého." Pre jeho výšku sa skrčil. Vedela som, že ma chce opäť udrieť, tak ako ja jeho. Ja som ho však predbehla a uštedrila mu ďalší bolestivý úder do rozkroku. Zvalil sa na zem. Nuda, ktorá ma pár krát zaviedla do posilky k agentom S.H.I.E.L.D.u sa vyplatila.
,,Niekto už nie je silný ako...asgarďan?"
Syčal a cítila som, že by ma teraz najradšej zabil.
Ako čerešničku na torte som pridala facku po ktorej mu ostala na líci moja červená ruka.,,Ešte raz mi skúsiš ovládnuť myseľ a dopadne to s tebou horšie! Poletíš prvou triedou von z lode!" Zakričala som naňho a cítila som ako mi od zlosti načervenala tvár.
,,Otvoriť dvere!" Dvere sa otvorili a ja som cez ne rýchlim krokom odišla. A nechala Lokiho v bolestiach za sebou.
YOU ARE READING
Lokiho spoluväzeň (1.) [DOKONČENÉ]
FanfictionPo útoku na New York chce S.H.I.E.L.D. vyskúšať niečo nového a zároveň mať istotu, aby Loki neutiekol. Dajú ho do väzby, ktorá bola určená pre niekoho silnejšieho ako je on. Nie len pre Hulka, ale i osobu, ktorá o svojich schopnostiach nevedela. Jeh...