27. sloboda

1.3K 122 11
                                    

Presunula som sa pod dozorom agentov späť do cely. Už to nebola náhradná bezpečná izba. Nie. Bolo to väzenie. Väzenie, ktoré so mnou zdieľal Loki.
Ten už bol zhmotnený a bezpečne v cele, aby nemohli zistiť, že so mnou počúval celú ich debatu.

,,Si šikovná." Nadvihol obočie a pobavene sa usmial.

,,My sme šikovný." Zlovestne som sa usmiala späť. Jemne prižmúril oči. ,,Zajtra to všetko začne."

Cítim, že máš plán.

Ten sa bude ďalej vyvýjať podľa toho akú veľkú moc máš.

Akú veľkú moc máme... Opravil ma hlas.
Chceš vytvoriť hmotnú ilúziu? Podrypol. Zrejme je v mojej mysli hlbšie, než som si myslela.
Spýtal sa ma na nepatrnú myšlienku, len zárodok plánu, ktorý som si ani nemala čas premyslieť. Zachytil ju v mojej mysli a študoval každý detail.

Aké ilúzie môžem vytvoriť?

Je ich nespočetne mnoho. Pre teba sú základom ilúzie a hmotné ilúzie.
Predstav si, že urobíš ilúziu samej seba...

Ako keď sa snažil Loki ujisť zo S.H.I.E.L.D.u?

Presne tak. Je to len obraz, klam. Nie je skutočný. Tých môžeš urobiť nespočetne veľa.
Ale hmotná ilúzia je zložitejšia pre fantáziu i množstvo potrebnej energie. Keďže to nie je len ilúzia, musíš sa sústrediť na každú hranu, každú časť. Najlepšie ti to ide, keď máš v sebe hnev...ako teraz.
Čím je hmotná ilúzia väčšia, tým je zložitejšia. Ty máš fantáziu, ja energiu Tej ti môžem poskytnúť koľko budeš chcieť.

Spolu sme výborný tím!

Dokážeme veľké veci. Tvoj plán výjde. Oboznám o ňom spolupáchateľa.

Zajtra.

•••

Kráčali sme ku škole. Dnes nás nesprevádzali Mike a Alex...mali voľno. Miesto nich s nami šli agenti, ktorých si pamätám len z videnia.
Mala som zopár minút čas, takže som chcela dať sedemnásť-ročnému Lokimu na známosť, čo sa chystám urobiť.

Sústredila som sa na jeho myseľ. Predo mnou sa zjavil nedobitný obrnený múr. Zlato-zelený s čiernymi ostňami pred ním.

Je to mág, k tomu Boh klamstiev. Ten vie ako svoju myseľ vyzbrojiť. Nenechaj sa odradiť.

Loki ihneď spozornel a sústredil na mňa takmer všetku svoju pozornosť. Prekonal ma strach.
Hlava mi začala pulzovať. A ja som sa z útoku zmohla iba na slabú obranu. V hlave mi dunel jeho hlas.

Nechodievaj do mysle tomu, koho nevieš ovládnuť! V realite sa na mňa ani nepozrel. Mal svoj typický neprítomný výraz. Ja som mala vytreštené oči a snažila sa aspoň trochu pôsobiť normálne. Hlava mi pulzovala viac a viac.

Cez svoj slabý múr som poslala letmú myšlienku o mieri. Útok prestal a ja som sa mohla sústrediť na odoslanie myšlienky, v ktorom bol celý plán.
O chvíľu došla aj odpoveď. Súhlasí. Ako inak. V pláne bude hrať mocného Lokiho...po dlhom čase v svojej naleštenej asgardskej zbroji.

•••

Dnes sme boli na prednáške mimo školy. Veľká miestnosť s plno stoličkam, asi pre okolo dvesto ľudí a jedným pódiom pre vystupujúceho profesora. Po dlhej prestávke sa všetci usadili na ďalšiu prednášku. Loki si sadol vedľa mňa.
Na pódium prišiel profesor a začal ukazovátkom búchať po tabuli a vysvetlovať nám neznáme učivo. Nepáči sa mi. I jeho výzor je odpudzujúci.
Pozrela som na Lokiho, on na mňa. Mohla som začať fantazírovať.

Ideme na to!

Stenu prerazila obrovská ohnivá guľa! Profesora a desiatku študentov odhodila na zem. Sťažka dýchali a mnohí od bolesti ostali nehybne ležať na zemi.

To je ono!

Dnu vletel krásny drak. Štyri silné tenké nohy, dve majestátne krídla a dva rohy na hlave. Celú krásu dopĺňali zlaté šupiny odrážajúce sa od predpoludňajšieho slnka.
Jediná temná vec boli jeho oči. Tmavé ako noc.
Loki pristúpil k drakovi. Ten sklonil hlavu na znak poslušnosti.

Okolo Lokiho sa zaleskla zelená žiara. Zrazu stál pred ostatnými v naleštenej asgardskej zbroji. Plášť mu vial od vetra, ktorý si našiel cestu cez dieru v stene. Helma sa zaleskla a v ruke sa mu objavilo, preňho typické, žezlo. Modrý kameň zažiaril.
S nadhľadom sa namyslene usmial. To je ten Loki, ktorého som videla pri útoku na New York. Lenže tentokrát som bola s ním.

Nie, tentokrát je on s nami.

,,Opäť ste tu ako krysy! A kde sú vaši Avengers teraz?
Ste tu v pasci! Čakáte na podmanenie! Priam oň prosíte!" Bolo vidno ako si túto chvíľu Loki vychutnáva.

Agenti čo nás strážili pobehovali okolo a hlásili do vysielačky čo sa tu deje.

Loki vystrelil ranu zo svojho žezla. Tá zranila niekoľko študentov. Jeden z nich ostal na zemi bez známok života. Drak zareval a vychrlil prúd ohňa.
Ľudia spanikárili a s revom sa snažili dostať z veľkej sáli.
Drak vzlietol smerom k východu, z tlamy mu vyšľahol ďalší prúd ohňa, ktorý roztavil dvere.
Teraz tu boli všetci uväznený. A Loki si s nimi mohol robiť čo chcel.

Zrazu do Lokiho z boku napálila modrá strela. Výborne, Stark aj s jeho repulzormi už dorazili.
A hneď za ním nasledoval Thor.
Drak sa zľahka zvrtol, preletel sálu a postavil sa ochranne pred Lokiho.
Ten sa už po zásahu repulzorom pomaly zviechal zo zeme.
Drak zreval na protivníkov.
Stark nabil repulzory, zatiaľ čo Thor chytil pevnejšie Mjolnir.

Drak zaútočil! Doširoka otvoril tlamu a a hrdinov zasiahol pálivý oheň. Thor nečakal a opätoval útok. Blesk zasiahol draka a ten sa zmietal v bolestiach na zemi.
Bolesti som cítila aj ja. Pichala ma každá časť tela. Svaly mi stuhli a nevedeli sa pohnúť.
Drak sa metal a chvostom švihal od bolesti do strán.

Adaptuj sa!

Presne! Musím sa adaptovať! Na zlatých šupinách sa zjavili modré fľaky. Thora to tak prekvapilo tak, že mu z kladiva prestali lietať blesky.
Drak sa pozviechal zo zeme a chystal sa znovu zaútočiť.
Thor naňho vyšľahol ďalší prúd bleskov! Modré fľaky na šupinách sa rozžiarili. Blesky mu už neubližovali, len ho posílili.
Rovnako ako draka, posílili aj mňa.

,,Už mu to nič nerobí!" Skríkol Stark so spýtavým hlasom na Thora.

,,To musia spôsobovať Lokiho čary!" Zamračil sa Thor.

,,No čo brat môj, vzdávaš sa?" Pousmial sa Loki. Byť vo výhode nad Thorom nebol už pravdepodobne dlhú dobu.

,,Nikdy!" Skríkol Thor späť, čož bola jasná odpoveď toho, že bude boj.

Stark vzlietol a zaútočil. Drak ľahko odrazil jeho útok chvostom a odhodil ho do steny. Študenti...tí čo ešte žili...pišťali alebo plakali.

,,Pozor na blesky Thor! Lebo zomrú nevinný!" Poúčal ho Stark.

,,Ukradol si mi to čo mi náležalo, brat môj! Teraz vám ukradnem ja, to čo je vám cenné!"

Nasadol na draka a letel mojim smerom. Dračie pazúry ma schmatli a trhli so mnou do vzduchu.

,,Nie! Nechaj ju Loki! Nič ti neurobila!" Skríkol Thor.

,,Neskoro brat môj!"

Drak prerazil ďalšiu dieru do steny. S ľahkosťou cez ňu vyletel von. Stark nás prenasledoval.
Repulzné delo sa mu nabilo, no zasiahlo naprázdno.
Mysľou som nás už dávno premiestnila úplne inde.

Toto je len začiatok.

Dúfam, že aj vy pociťujete, že príbeh začína naberať na obrátkach. Mám s Tarou veľké plány!
Snáď ich prežije...
Nazdar! Pardon za prerušenie "hlasom" v Tarinej hlave.
Kapitola má viac ako 1100 slov!
Ďakujem, že ste to vydržali čítať až sem!
A my sa postupne dostávame do polovice...ak sa to tak dá nazvať...knižky.

Prajem vám všetkým príjemný zvyšok dňa.

Vaša Jaimix.

Lokiho spoluväzeň (1.) [DOKONČENÉ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin