8. útek

1.5K 170 7
                                    

•Lokiho pohľad•

Stál som oproti nej a premeriaval si ju pohľadom. Nezdá sa. Je chytrejšia než sa zdá. Musím si na ňu dávať pozor.

,,Nie!"

,,Nie a to už prečo?"

Ozval sa výbuch a na to sa rozoznel alarm. Konečne prišli. To im trvalo. Midgarďanka vyzerala vydesene.

,,Máš strach?"

,,Prečo by som ho mala. S.H.I.E.L.D. má skvelý obranný systém."

,,Oni ho poznajú." Povedal som úliste. Veta ostala vo vzduchu a ona zneistela.

Onedlho bola streľba blízko nás. Moji omámený bojovníci si prerazili cestu až sem. Omráčili agenta a prišli k ovládaciemu panelu tejto klietky.

,,Nie!" Zakričala midgarďanka. Zlovestne som sa na ňu usmial a prešiel cez otvorené dvere.
Rýchlim krokom som so zvyškom čo prežil vyšiel na strechu. Onedlho všetkých bojovníkv zabili a ja som pokračoval sám. Obätovali sa pre lepšiu budúcnosť. Moju budúcnosť.

,,Stoj!" Zakričal dievčenský hlas za mojim chrbtom. Otočil som sa.
Bola to tá upišťaná midgarďanka a držala v ruke zbraň. ,,Nehýb sa...lebo ťa strelím!"
Ja som sa zlovestne zasmial a urobil desiatky ilúzií mňa. Ilúzie (i so mnou) ju obklopili a zasmiali sa.
Čakal som, že spanikári a bude sa oháňať po mojich ilúziach. Ona však zatvorila oči a z hlboka sa nadýchla a vydýchla. Oči dokorán otvorila a blúdila nimi po mojich ilúziach.

,,Šikovné kúzlo, však?" Povedali sme všetci naraz.

Ona ďalej obzerala každú moju ilúziu. Až pohľadom zastala na mne. Na mojom skutočnom tele. Vystrelila. Ja som si chytil bok a spadol na kolená. Z rany sa mi rinula krv.

,,Ó môj bože! Si v poriadku!?" Začala panikáriť. Doteraz bola v poriadku. A naozaj začne panikáriť až teraz? Keby mi Odin nezobral skoro všetky dôležité a najmocnejšie schopnosti, tak by mi táto rana nerobila problém. Ale teraz som mal slabé telo smrteľníka.
Zrazu ma obkolesili agenti a namierili na mňa zbrane. Schmatli ma a viedli späť na základňu.
Tento pokus o útek som ani nejak veľmi neplánoval. Nabudúce.

Vďaka za prečítanie ôsmej časti príbehu. Každá hviezdička, váš krásny komentár či dokonca follow vždy zahrejú pri srdiečku.🙃 Začiatky sú vždy ťažké, ale potom to ide ľahko.

Prajem vám všetkým príjemný zvyšok asgardského dňa.

Vaša Jaimix.

Lokiho spoluväzeň (1.) [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now