6. prvý apríl

1.6K 157 6
                                    

Na Lokiho som bola stále poriadne naštvaná. Ako vždy aj dnes ráno som ho počula v svojej hlave. Chcela som prespať inde, no Fury mi to nedovolil. A tak spím v jednej izbe s človekom, ktorý sa mi dostal do mysle.
Ležanie v posteli ma už nudilo. Zobudila som sa už pred troma hodinami, ale bola som otočená chrbtom k Lokimu a ignorovala ho. Mike zrazu ohlásil, že mi nesú raňajky. Tácku prestrčili cez malý otvor, ktorý tu bol preto, aby sa nemuseli pri dávaní jedla otvárať celé dvere.

,,Máš tu palacinky s čučoriedkovým džemom a cukrovou posýpkou."

,,A na pitie?"

,,Na pitie máš kakao." Povedal Mike. Jeden z mojich obľúbených nápojov.

Dala som zo seba perinu a skočila na chladivú zem. Pomaly som prišla k otvoru, kde sa už zohýbal Mike a podával mi tácku. Loki i teraz čumel do blba, tento krát ale na svojej posteli.

Keď sa Mike vystrel poriadne sa zdesil. ,,Tara!? Ty-ty si dieťa!"

,,To mi hovoríš novinku. Ja viem, mám 16."

,,Nie! Vyzeráš akoby si mala 7!"

,,Čože!?" Rozbehla som sa k malému zrkadlu pri mojej posteli. Naozaj! Vyzerala som nanajvýš ako 6-7 ročné decko.
,,Loki!!!"

,,Čo máš takého na srdci tentokrát." Povedal úlistne a otočil sa mojim smerom. Bol to on! Videla som mu to na očiach ako sa v tom vyžíva.

,,Zruš to!"

,,Nie."

,,Zruš to, lebo..."

,,Lebo čo? Udrieš ma dieťatko? Zatvoríš ma do vezenia s umrnčanou midgarďankou?" Odpovedal na moju vyhrážku kľudným hlasom.

Tak moment. Premenil ma predsa na dieťa. No myslím ako 16 ročné dievča. Chcel sa pobaviť, no bude za to niesť následky.

,,Ja-ja sa chcem hrajkáť!" Povedala som nadšene.

,,Nie." Povedal Loki a skrčil sa, aby sa mi mohol pozrieť do mojich zúfalých očí.

No ja som vytiahla ťažký kaliber. Začala som plakať a kričať na celú izbu. Mike s Alexom ku mne pribehli. Alex mal ruku na zbrani a Mike sa udivene pozeral na mňa a Lokiho.

Zdvihla som ruky nad seba a zakričala. ,,Hopa! Hopa!"
Mike ma zobral na ruky a ja som ho objala ako správne miminko. Alex zatiaľ niečo povedal cez vysielačku. O chvíľu stáli pred mojou izbou Fury, Clint a Steve.

,,Čo sa to s ňou stalo?" Pýtal sa zarazene Steve.

,,To keby som vedel." Odpovedal mu Fury.

,,Je stopercentne isté, že v tom má prsty Loki. Včerajšia príučka od Tary ho musela poriadne naštvať." Doplnil Clint.

,,Ujo Steve! Ujo Clint! Ujo Fury! Tam! Tam!" Kričala som na zmäteného Mika. Ten so mnou prešiel cez dvere a podal ma Furymu do náručia.

,,Ujo Fury! Ideme sa spolu hrať?"

,,Ujo Fury teraz nemá čas. Choď sa hrať so Stevom." Po tejto vete sa Steve pozrel vydesene na Furyho. ,,Tu máš Steve. Clint ty poď so mnou."

,,Ujo Steve čo budeme robiť!"

,,Pôjdeme pozrieť tetu Natašu."

Povedal a zobral ma na ruky. Ja som začala plakať, že chcem ísť na koníka, a tak som mu po chvíli sedela na krku. Rola dieťaťa mi ide skvelo.
Onedlho sme našli Natašu v telocvični. Tá keď nás videla, tak sa pozrela na Steva so spýtavým pohľadom.

,,Loki, Tara, kliatba." Vysvetlil v skratke Steve.

,,Teta Nataša! Poďme sa spolu hrať!" Zakričala som a už som kopala Steva nohami do hrude, aby ma dal na zem.

,,To nie." Povedala zdesene Nataša.

Lokiho spoluväzeň (1.) [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now