Stála som vo vystuženej telocvični, kde trénujú schopnosti všetci nový superhrdinovia.
Loki mal ruky, rovnako aj nohy v putách. Sedel na laviičke pri kraji telocvični.
Keď sme boli chvíľu osamote, ďaleko od Lokiho dosluchu, Natasha komentovala, prečo nezdrhol. Mal možnosť, mal priestor, ale on je tu.
Avengers sa zhodol na tom, že niečo chystá, takže musíme byť opatrný a prezieravý. Veď kto iný ako veľký Boh klamstiev a nezbedností má pravdepodobne niečo zlé za ľubom. Tak či onak. Na naliehanie Kapitána, ktorý sa domnieval, že moje schopnosti súvisia s mágiou, Loki bude po celý čas môjho objavovania a učenia sa pri mne. Fury bol veľmi nerád, že ho musel pustiť z väzenia...a ani Loki sa netváril zrovna nadšene. Tak ako vždy, keď zazrel akúkoľvek tvár jedného z Avengers.,,Si pripravená?" Spýtal sa ma Steve, oblečený vo svojom tradičnom obleku s pevne zovretým štítom v ruke.
,,Ja neviem." Pozrela som k zemi.
,,To je v poriadku, my sa vyhneme...v prípade, že by si sa po nás rozhodla hodiť nejakú ohnivú streľu." Žmurkol na mňa Clint. Ja som na to s vyplašenými očami len pokrútila hlavou. Aby mi voľačo lietalo z ruky...na také niečo som zrovna nebola pripravená.
Čo všetko viem?
Spýtala som sa v duchu samej seba...plná nervozity a neistoty.Si obmedzená len svojou predstavivosťou. Zašepkal mi ľúbezne hlas. Poobzerala som sa naokolo. Bol silnejší...až reálny. Akoby stál priamo za mnou.
,,Deje sa niečo?" Opýtal s starostlivo Steve.
,,Vy ste to nepočuli?"
,,Čo by sme mali počuť?" Prehodil rečnícky, vstupujúci Stark aj so všetkou parádou. Čakali sme len naňho. A on si dal ako vždy záležať, aby meškal.
,,Ked si toľko bol?" Položil s nadvihnutým obočím často kladenú otázku Steve.
,,Tvoril som!" Rozhodil rukami Stark, akoby práve hral Shakespeara.
,,Toto je vážne, nekomplikuj to ako vždy."
Tí dvaja sú v sebe často. A týmito malými hádkami to rozhodne nekončí...
To je len priateľské pošťuchovanie.
Aby sa nepošťuchli až do vojny.
Veď sú to dlhoročný priatelia.
Každé priateľstvo má krízu. Nikdy nevieš.
,,Tara? Skúsiš znovu ten vietor?" Spýtal sa opatrne Steve.
,,Neviem ako." Sklopila som hlavu k zemi. Tá mi opäť trešťala...no od veľkého stresu som si to ani nevšímala.
,,Čo si pri tom cítila?" Ozvala sa Natasha, ktorá bola celý čas ticho.
Pozrela som sa s priškrteným výrazom na Lokiho a všetkým to bolo hneď jasné.
,,Tak necháme muflona robiť to čo vie najlepšie. Rozhnevaj ju." Pousmial sa Stark.
,,Ale to..." Začal Steve, ale Loki ho prerušil.
Zdvihol povýšene bradu a chladným hlasom začal. ,,Neurážam pokiaľ nemám úžitok."
,,Tak dostaneš kakao." Pokúsil sa o vtip kto iný, než Tony. Loki len povýšene, bez štipky záujmu nadvihol obočie. Pokiaľ chce, dokáže byť tak chladný...
,,Ja to proste nedám!" Skľúčene som si sadla na zem.
,,Takto to vzdávaš hneď na začiatku?" Ozval sa Clint, ktorý vie ako jediný dať dobrú otcovskú radu. Kde sa to ako agent naučil?
Steve sa ku mne pomaly priblížil. Akoby sa ma...bál...
,,Máš zo mňa strach!?" Vybuchla som. Zrazu vo mne splanul silný hnev.Ukáž mu čo dokážeš! Poraz kapitána ameriku!
,,Nie nemám Tara. Len som opatrný."
,,Pretože sa ma bojíš!" Zvraštila som obočie. Prestala som sa ovládať.
Hlava pulzovala.
Hlas sa mi ozýval v hlave.
Ruka mi vystrelila dopredu a kapitán odletel na druhú stranu miestnosti! Silno sa tresol o stenu a padol na zem!
Stark a ostatný odo mňa ustúpili. Len Loki sa zákerne usmieval.
Zazrela som ako dala Natasha ruku na puzdro od zbrane.Pozor na Black Widow! Chceli guľu! Daj im ju!
Ruka sa mi rozpálila a ja som cítila akoby ma na dlani pichalo tisíce malých ihličiek. Švihla som ňou dopredu a od tiaľ vyšľahla ohnivá streľa.
Hawkeye a Black Widow sa okamžite uhli!Za tebou!
Rýchlo som sa stočila a zazrela za sebou kapitána! Bežal, pripravený zaútočiť. Ak nezaútočím, tak sa zastaví...
Vidíš ako zviera štít? Chce ti ublížiť! Hlas ma presvedčil a ja som ďalej bojovala.
Skočil a ohnal sa so štítom! Ja som si v mysli predstavila silové pole. To sa ihneď objavilo okolo mňa. Pohltilo jeho útok a zároveň ho odo mňa odhodilo do bezpečnej vzdialenosti.
Hawkeye už mal vytiahnutý luk a šípy. Mieril na mňa. ,,Nechcem ti ublížiť!" Pokrútil hlavou a sklonil luk.
To ma zlomilo.
Ja som zaútočila!
To ja som vybuchla!
Sadla som si na zem a schúlila sa do klbka.Výborne...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lokiho spoluväzeň (1.) [DOKONČENÉ]
Hayran KurguPo útoku na New York chce S.H.I.E.L.D. vyskúšať niečo nového a zároveň mať istotu, aby Loki neutiekol. Dajú ho do väzby, ktorá bola určená pre niekoho silnejšieho ako je on. Nie len pre Hulka, ale i osobu, ktorá o svojich schopnostiach nevedela. Jeh...