31. pomoc 1/2

1K 99 15
                                    

♚ pohľad rozprávača♚

,,Takto to nemôže ísť ďalej! Loki nám vždy zmizne pomedzi prsty!" Rozčuľoval sa Thor. ,,Budeme bojovať proti jeho netvorom..."

,,Tie netvory nevytvára on, ale Tara...ktorú má pod kontrolou. Ak získame Taru, Lokiho dolapíme už ľahko." Rozprával budúcu stratégiu kapitán.

Opäť sedeli v spoločenskej miestnosti Stark Tower a preberali dnešný útok. Nebol zdĺhavý, brali to skôr ako pokus o provokáciu. Spoliehali sa z časti na Lokiho správanie z minulého útoku na zem. Spoliehali, že opäť skúša taktiku...rozdeľ a panuj.

,,Potrebujeme teda niekoho, kto vie manipulovať s mysľou ako Loki." Prehodila sucho Natasha.

,,Loki má kameň nekonečna, ten mu dovoľuje tak ľahko ovládnuť myseľ druhého." Pripomenul ostatným Thor. Medzitým si skúsene prehodil kladivo z jednej ruky do druhej.

,,A keď budeme mať Taru, čo s ňou? Loki ju bude stále ovládať..." Začal nezmyseľne nahlas premýšľať Stark.

,,Kognitívna..." Chcela dopovedať Natasha, ale Clint ju zastavil pohľadom.

,,...Jej sila sa už naplno preukázala. Vytvorila Lokimu armádu z ničoho. Hulkova klietka ju už nezastaví...a pravdepodobne ani nezabije." Pokračoval si v rozprávaní Stark. Pri slove Hulk sa Banner jemne pomrvil.

,,J.A.R.V.I.S. vyhľadaj databázu ľudí, čo sa zaoberajú neurónovými vzruchmi, ľudským myslením a mysľou samotnou." Povedal Banner čímž prerušil Starka. Ten pohľad neustále upieral do zeme a myslel nad všetkým čo mu napadlo. Nad Tarou, Lokim, Pepper či vesmírnou bránou, cez ktorú prešiel a prežil.

,,Ako si želáte pane.
Vyhľadávam.
Vyhľadávanie dokončené.
Našiel som 168945 výsledkov." Povedal vysoké číslo J.A.R.V.I.S.

,,Vynechaj ľudí čo s tým len začínajú, ľudí čo robia pokusy a vyčleň to na desať najlepších...podľa tvojho výberu." Prikázal Stark.

,,Ako si želáte pane.
Vyberám desať najprijateľnejších ľudí. Ich fotografie so základnými informáciami vám presuniem na obrazovku."

Okamžite sa v strede miestnosti zjavila žiarivá modrá obrazovka...tak ako je u Starka bežné. Na nej sa zobrazilo desať mien aj s ich krátkym popisom, ktorý J.A.R.V.I.S. vybral. Všetci sa zhromaždili okolo a prezerali si ich tváre.

,,Tento sa mi niečím nepáči." Ukázala Natasha na jedného hnedovlasého starca s poriadnou pleškou.

,,Takže ho vyradíme zo zoznamu len preto, že sa ti nezdá?" Zamračil sa Thor.

,,Ja by som na jej typ dal. Vie odhadnúť ľudí. Cvičili ju na to." Poznamenal a obhájil Natashu Clint.

,,J.A.R.V.I.S. daj ho preč." Mávol rukou Stark. Kapitán všetko sledoval trochu obďaleč. Technológie a mená vedátorov mu nič nevraveli.

,,Týchto vyraď tiež." Ukázala na dalších dvoch Natasha.

,,Aj tohto daj preč. Ako ho poznám, nebude spolupracovať." Poznamenal Stark a zúžil tým zoznam.

,,Prečítajte si toto." Prizval ostatných Clint.

,,Profesor čo učí na univerzite pre nadaných. Čo na tom je?" Prižmúril oči Stark. Dnes strácal svoj typický nadhľad na situáciu.

,,V jeho DNA sa nachádza gén X, ktorý spôsobuje mutácie. Vďaka tomuto génu môže naplno využívať svoju myseľ." Poznamenal J.A.R.V.I.S.

,,Čože?" Zamračil sa Stark, ktorý sa v tom tiež začal strácať.

,,Jednoducho povedané, je to telepat, pane." Odpovedal mu robotický hlas.

,,Raz som ho počul na prednáške. Vo svojom obore sa vyzná. Snáď je to ten istý človek, ktorého myslím." Zamýšľal sa Banber.

,,Tak ho zavolajme." Mykol ramenami Stark.

Výťah sa otvoril a dnu vošiel muž s dlhšími hnedými vlasmi. Sedel na vozíku a na svet sa pozeral chápavým a skúseným pohľadom. Múdrosť mu z očí priam sršala. ,,To nebude nutné pán Stark."

,,Vy ste?" Spýtal sa kapitán.

,,Profesor Charles Xavier."

Lokiho spoluväzeň (1.) [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now