Miután leszállt a repülő mindenki felébredt. Először Roby bácsi hangját hallottam meg.
-Mi történt a kezemmel? – visított.
-Mi a baj? – kérdeztem Roby bácsit tettetve, hogy még csak most keltem fel.
-Nézd! – mutatta a kezét.
-Jézus! De van egy jó hírem! – vizsgáltam meg a karját színészkedve.
-És mi az?
-Lemosható!
-Honnan tudod? – faggatózott gyanúsan.
-Fáj? – vontam fel a szemöldököm.
-Nem!
-Akkor nem tetkó. Ez csak filc, lemosható...
-Utat! – mondta Roby bácsi a mosdó felé haladva. Biztos ment lemosni a kezét.
-Connie, segíts! Megvakultam! – szólt rémülve Samuel bácsi.
-Várj! – vettem le róla a kendőt.
-Ah, látok. Köszönöm!
-Semmiség Samuel bácsi! – mondtam majd tovább mentem.
-Várj! – kérte mire visszamentem – Mi történt Tony-val?
-Az én művem, de nem mondd el neki, hogy így néz ki! És légyszi, szólj Roby bácsinak, hogy ő se szóljon!
-Rendben! És Connie...
-Igen?
-Szép munka!
-Köszi! – simítottam meg a vállánál majd továbbmentem – Úr isten! Cobie néni, mi történt veled?
-Miért? – kérdezte fáradtan.
-Tiszta seb az arcod! – mutattam oda majd közelebb hajoltam hozzá – De várj, megnézem!
-Köszi Connie!
-Aha, ez smink! – jelentettem ki.
-Honnan tudod?
-Bárki is csinálta, elég feltűnően látszik, hogy smink! Amatőr munkát végzett mivel látszik, hogy egy részen nincs smink.
-Letudod szedni? – aggódott.
-Persze, csak egy mozdulat – vettem elő egy zsebkendőt majd letöröltem – Kész is!
-Uh, köszönöm! Már azt hittem, hogy így kell kimennem az utcára.
-Hát már nincsen rajtad semmi. És légyszi szedd le Scarlett néniről a parókát!
-Miért, van ra... – fordult felé mire elkezdett röhögni – De olyan jól áll neki!
-Tudom! De nem lenne jó zöld hajjal kimenni az utcára.
-Igaz! De mi történt Mackie-vel?
-Én voltam. De ez titok!
-Oké, majd szólok Scarlett-nek is. És szép munka!
-Köszi!
-Aaaahhhhh – sikoltott Chris és Mark bácsi.
-Mi történt itt? – kérdeztem csodálkozó arckifejezéssel.
-A bőrszínünk! – mondta a sírás szélén állva Chris bácsi.
-Nyugi csak spray! – próbáltam nyugtatni – Akárki is csinálta, a ruhátokra is ment. Egyébként, fog is... – néztem a tenyeremre ami már csoki barna volt – Gyorsan menjetek lemosni míg nem szárad meg!
-Igazad van! Most úgy megölelnélek, de akkor te is olyan lennél.
-Oh, Chris bácsi! Aranyos vagy, de minden másodpercben jobban megfog az anyag!
-Oh, tényleg! Gyere Mark!
-Jövök! – mondta Mark bácsi.
Megláttam továbbmenve Seb bácsit, aki éppen akkor ébredt fel és meglátott engem. Köszönni akart, de nem tudott. Gyorsan odamentem hozzá mielőtt elájult volna az ijedtségtől.
-Mi történt veled Seb bácsi? – kérdeztem mire vállat vont – Várj, leveszem! – szedtem le a maszkot.
-Köszke! Mi történt?
-Valaki mindenkit megtréfált.
-Azt látom! – nézett apára, aki még mindig aludt.
-Várj, mindjárt jövök! – mondtam majd odamentem Chris bácsihoz és Mark bácsihoz – Látom sikerült lemosni – néztem végig rajtuk.
-Hála neked! Ha nem mondod, hogy menjünk lemosni, akkor most nem így állnánk előtted! Jövünk neked eggyel!
-Oké, akkor ne szóljatok Tony bácsinak az arca miatt, oké?
-Igenis! De miért, mit csináltál vele? – kérdezte Mark bácsi.
-Joker lett belőle...
-Szép volt Prücsök! – emelte Chris bácsi a kezét mire belecsaptam.
-Köszi Chris bácsi! De most visszamegyek felébreszteni apát... – indultam vissza.
-Oké!
-Itt vagyok! – szóltam Seb bácsinak – Apa, ébresztő! – ráztam meg gyengén.
-Leszálltunk már? – kérdezte félkomában.
-Igen!
-Akkor jó! – vakarta meg a fejét majd ijedten nézett rám – Mi történt a hajammal?
-Nem tudom! Valaki megtréfált mindenkit.
-És én akkor most kopasz lettem? – kérdezte hisztisen.
-Nem, mert segítek! Csak hagyd abba a hisztit! Oké?
-Nem is hisztiztem! – ellenkezett.
-Tényleg nem! – adtam igazat neki – Kész! Mikor festjük be szőkére a hajad? – igazítottam meg az elálló tincseit.
-Úgy gondoltam ma a műsor után...
-Milyen műsor? – kérdeztem meglepődve.
-Ja, te nem is tudod! -jött rá – Egy olyan Ellen-show féleségbe megyünk!
-Megyünk?
-Igen. Scarlett, Seb és én. Te meg elkísérsz minket.
-De jó! – örvendeztem.
Még sohasem voltam egy tv-showban sem. Ahogy kijöttünk a reptérről örömmel vettem észre, hogy Londonba vagyunk. Biztos majd itt lesz a főszállás és a többi országban csak egy két napot leszünk. Miután odaértünk a szállásra annyi időnk volt, hogy gyorsan átöltözzünk és már mennünk is kellett a műsorba. Hamar odaértünk az épülethez. Fél óránk volt a kezdésig, addig átvették a többieket a sminkesek. Miután készen lettek a többiek, velem együtt a producer mögé álltak, ahol kaptak mikroportot. Egy perc volt a kezdésig... Odamentek a paraván mögé, hogy várjanak amíg bekonferálják őket. Nem kellett sokáig várni míg kimondták a nevüket. Bementek és hatalmas ovációt kaptak. Ahogy leültek, köszöntek a műsorvezetőnek és már kapták is a kérdéseket.
-Na szóval, Chris! – szólt először apához – A reptéri képek azt mutatják, hogy nem egyedül jöttél ide, hiszen a társaságba csatlakozott a kedves lányod is... - mesélte mire mindenki ujjongott. Hoppá, mekkora sikerem van! – Megbeszéltétek, hogy eljöttök együtt, vagy megparancsoltad neki, vagy hogyan jött ez az ötlet? – kérdezte.
-Sajnos a forgatások miatt keveset vagyunk együtt és mivel szereti a Marvel filmeket, úgy gondoltam, hogy elhozom, mert legalább itt együtt leszünk! És egyébként, leülve megbeszéltük, hogy van ez és ő eljönne-e... De végül azt mondta: „Apa! Elég lett volna, ha kijelented! Még szép, hogy megyek, köszönöm!" – mondta merő egyszerűséggel apa – Nagyon örült neki, mivel otthon is folyton bejön megnézni minket...
-Milyen kapcsolatban vagytok vele? – kérdezte a többieket. Hát úgy látszik én leszek ma a fő téma!
-Szerintem nagyon jól megvagyunk együtt! – válaszolt Scarlett – Olyan mintha a húgom lenne! Nagyon szeretem őt, és amikor tudok, segítek neki...
-Sebastian! Jól tudom, hogy te vagy Connie keresztapja? – fordult Seb bácsi felé.
-Igen, ez teljesen jól tudja! De ezt látni lehet az Instán vagy a Snapen, mert egy csomó keresztapás és keresztlányos képet teszünk ki – mondta Seb bácsi mire én örömömben elmosolyogtam. Igen, tényleg sok képet teszünk ki.
-Scarlett, te a húgodnak tekinted, ahogy mondtad az előbb... Hogyan alakult ki ez az úgymond soros kapcsolat Connie-val? – kérdezte most Scarlett nénitől.
-Connie nekem az egyik legjobb barátnőm. Megbízok benne, ezért is csak ő a lányom bébiszittere. Amikor bajom van a forgatáson akkor ha ő bent van megnyugtat a jelenléte... Chris-szel már nagyon régóta dolgozunk együtt, hiszen ez lesz a hetedik közös filmünk... Nagyon jó barátságot alakítottunk ki egymás közt, így szinte az elsők között voltam, aki megtudta, hogy lesz egy gyereke... És hát, van az a mondás, hogy az alma nem esik messze a fától. Ez teljesen igaz rájuk, mivel amilyen egyszerűen megbarátkoztam Chris-szel, olyan könnyű volt Connie-val is! – mondta.
-Oh, Scarlett néni! – mormogtam a kamera mögül.
-De aranyosak vagytok! – mondta a műsorvezető – Na de, most itt az ideje egy kis reklámnak! Maradjanak velünk, mert egy érdekes játék lesz a reklám után!
A reklám alatt megigazították a sminkeket. Gyorsan átbeszéltem apával, hogy milyen szögbe álljon, és hogy eddig milyen volt majd mehettek is vissza.
-Na, itt vagyunk ismét az Chris Evans-szel, Scarlett Johansson-nal és Sebastian Stan-nel! Kezdődjön a játék! Viszont! A játékhoz mindenkinek párban kell lennie! Sebastian, úgy gondoltuk, hogy szervezünk neked egy partnert...-Ki az a szerencsétlen? – kuncogtam a színfalak mögött.
-Hölgyeim és uraim! Fogadják sok szeretettel Connie Evans-t! – jelentette ki mire lefagytam. Hogy mi van? A producer szinte már kilökött a színpadra, így egy kicsit megszeppenve álltam Seb bácsi mellé – Connie, te Sebastian-nel leszel! Chris te pedig Scarlett-tel! – fordult feléjük – Álljatok a helyetekre! – kérte mire odaálltunk – Oké! A játék nevét lehet, hogy ismeritek. A neve a Last Dance – mondta. És igen már ismerjük, apa meg Lizzie néni már játszott ilyet az Ellen-showba, csak ott egyedül voltak itt meg párosával leszünk – A játék lényege, hogy a monitoron fogtok látni táncfajtákat és azt kell táncolni és akié az utolsó tánc az veszít. Mehet? – kérdezte.
-Igen! – válaszoltuk egyszerre.
-Az első Connie-éké. És indul! – nyomta meg a gombot mire elindult a zene és a képernyőn megjelent az angolkeringő szó.Gyorsan Seb bácsi át is karolt és elkezdtünk táncolni. Öt másodperc múlva a panel apáéknál kapcsolódott be és leolvasták róla a hoppá-cuppá. Apa rémülten rámnézett mire gondolkoztam. Megmutattam neki a lépéseket majd ők gyorsan leutánoztak. A panelen új szó jelent meg, így beálltunk Seb bácsival tangóra. Pillanatokon belül apáék kerültek sorra hastánccal. Mi röhögve néztük azt a jelenetet majd gyorsan átálltunk, egy moonwalk-ra. Utána apáék következő feladata a csa csa csa volt. Mi jöttünk ezután egy diszkó bemutatóval. Apa és Scarlett néni még gyorsan robot táncoltak egyet majd megszólalt az időzítő. Kifújtuk a levegőnket majd mindenkivel lepacsiztunk.
-És vége! – jött mellénk a műsorvezető – Chris-éké az utolsó tánc, ezért Connie-ék nyertek! – mondta – Gratulálok nektek! – fordult felénk.
-Köszönjünk! – biccentettünk Seb bácsival.
-A nyereményetek 1000£, amit a Sebastian és Chris által támogatott intézményeknek adományozunk! – jelentette ki mire én megfagytam a sok pénztől – Köszönjünk, hogy néztek ma minket kellemes estét kívánok önöknek! Viszlát! – köszönt el a műsorvezető majd a kamerák leálltak.
Beszéltünk még a producerrel, hogy milyen jó, hogy eljöttünk és köszöni szépen... A szokásos jópofizás, hogy legközelebb is fogadjuk el a meghívást... Apáék még elmentek autogramot osztogatni, aztán meg visszamentünk a szállásra. Ezután kényelmesen megvacsoráztunk és elmentünk aludni. De amint láttam Tony bácsin még mindig rajta volt a Joker maszk. Hát, holnap én meghalok, mivel ha ma nem is, holnap biztos rájön az átverésre...
ESTÁS LEYENDO
An actor's daughter - Egy Lány
FanficHa az apukád a hatalmas Chris Evans, akkor egy picit más neked a normális fogalma, mint másoknak! Hírnév, kivételezés, fotózások... Lehetne még fokozni! Mindent megkaphatsz, mégis normál tinédzser akarsz lenni. Elfogadtad, hogy az már nem lehetsz, a...