-Sztárjelölt a láthatáron! A hirtelen a közösségi médiába feltörekvő Connie Evans, aki a színész Chris Evans lánya, a tegnapi nap megosztotta két saját szerzeményét a világgal. Vagyis konkrétan a barátja, a Pókembert játszó fiatal színész, Tom Holland posztolta a videót Instagram oldalára, ahol meghallgathatjuk, hogy Connie Evans elénekli a saját maga által írt dalait. Pár napja már megtudhattuk, hogy a fiatal színésznő egy nagyon szép hanggal is rendelkezik és nem kis tehetsége van a küzdőtéren is. Tegnap este óta Evans dalai friss pletykaként terjeng az interneten és a közösségi oldalakon. Alig fél nap, ha eltelt, de a videó több milliós nézettséggel rendelkezik és több ezer kommentet kapott már, ahol a rengeteg rajongó kimutatja a véleményét, miszerint szívesen hallgatnának több dalt is a színésznőtől. Egyelőre Connie még nem nyilatkozott semmit se, reméljük, hogy nemsokára többet is megtudunk arról, hogy mire készül a dalaival és, hogy egyáltalán van-e még neki több száma is? Maradjanak velünk, mert a reklám után folytatjuk a sporthírekkel! – fejezte be a bemondó majd hirtelen meg is jelent egy gyógyszer reklámnak a szereplői.
-Semmire és még van! – válaszoltam majd ittam egy kortyot a kávémból.
-Nem semmi! – ismerte el apa előre dőlve – A reggeli hírek egyik fő témája vagy! – mutatott a tévére kezében a bögréjével.
-Merem kockáztatni, hogy Donna most éjjel-nappal telefonál producerekkel, hogy meghívjanak téged minden műsorba! – pillantott felém Seb bácsi – A tippem egy hét és utazol New Yorkba, a Jó reggelt America majd onnan mennél Fallon-hoz, majd valamelyik modell ügynökséggel is gyorsan leszervezel egy fotózást és akkor jöhetsz haza.
-Egy hét az sok szerintem! – rázta meg a fejét Tom – Négy napot adok és minimum öt meghívás lesz!
-Két nap! – adta meg a végső tippet anya – Még Románia is gyorsabban csapna le rá, mint négy nap! – jegyezte meg így mélyen beszívva a levegőt felálltam és a mosogatóba tettem a bögrémet.
-Nem csak rajongók reagálnak a videó alá. Adott szakemberek is! Zendaya is írt kommentet tegnap este, és mivel ezt a rajongók újra és újra megosztották, így elkerült Shakira-hoz, aki rám írt az éjszaka közepén, hogy nagyon tetszik neki a Cómo quieres!
-Nem megmondtam, hogy az egy sláger? – hitetlenkedett apa – Én tudtam az elején, hogy az egy tuti szám!
-Tuti szám vagy sem, én nem ez vagyok! – ráztam meg a fejem – Én vagyok énekes, én csak lány vagyok, akinek van hangja és félénken ugyan, de meri használni!
-Mit írt Shakira? – érdeklődött Tom rám pillantva így kifújva a levegőt lehajtottam a fejem.
-Csak megdicsért! – vontam vállat letudva ennyivel ezt a kérdést.
-Ez biztos? – figyelt fel rám apa is, így tudtam, hogy nem sok esélyem van magamban is tartani akármit, nem hogy azt, hogy Shakira pontosan mit írt szóról szóra.
-Cómo quieres egy állati szám, nagyon büszke lehetsz magadra! – idéztem fel egy kis átgondolással – Ennyi állt benne! – jelentettem ki majd megragadtam a táskámat – Elkésünk a forgatásról, jobb ha indulunk! – biccentettem az órára, így mindenki odakapta a fejét és felpattantak egyszerre, mert rájöttek, hogy igazam van.
-Vezetek majd én! – ragadta meg a Silverado kulcsát, majd ki is lépett.
-Menjünk! – karolt át Tom majd együtt kiindultunk miközben apa követett minket.
-Connie, várj egy kicsit! – szólt utánam anya így mind a hárman visszafordultunk – Wow, tudtommal, csak egy Connie-nak adtam életet! – jegyezte meg így elkuncogtuk magunkat az úgymond jó poéntól. Tipikus anya vicc, nem a legjobb, de van legalább alapja!
ESTÁS LEYENDO
An actor's daughter - Egy Lány
FanficHa az apukád a hatalmas Chris Evans, akkor egy picit más neked a normális fogalma, mint másoknak! Hírnév, kivételezés, fotózások... Lehetne még fokozni! Mindent megkaphatsz, mégis normál tinédzser akarsz lenni. Elfogadtad, hogy az már nem lehetsz, a...