Tegnap este még befestettem apa haját, így még fent voltunk egy darabig. Nem értem, hogy Amerika Kapitány miért nem lehet barna hajú és kék szemű, mert sokkal jobb lenne szerintem, de nem, így festhetem be apám haját, hurrá! Amikor apa hajszíne már hasonlított a Kapitányéra akkor jöhetett a hajvágás – igen azt is én csinálom – Apa 2 óra után már hasonlított a karakterre. Mivel mi apával egy szobába vagyunk, azt csináltunk, amit akarunk. Megmutattam a képeket Tony bácsiról, mert ő még nem látta. De ezután apának megkellett kérdezni azt, amit inkább elkerültem volna.
-És miért tetted ezt vele? – kérdezte.
-Amikor felkeltem kábé fél úton, azt vettem észre, hogy mindenkivel történt valami. Aztán megfordultam és láttam, hogy Tony bácsin nincs semmi és mosolyogva alszik. Így rájöttem, hogy ő tette. Igaz vicces volt, de amikor megláttam, hogy veled mit tett dühös lettem, ezért bosszút álltam helyetted és Joker-ré tettem. És miután felrajzoltam rá a maszkot úgymond megnyugodtam. Igazi bosszúállónak éreztem magam! – mondtam el a monológom.
-Azta! Büszke vagyok rád! – ölelt át.
-És tudod mi a legjobb? – engedtem el.
-Na mi?
-Az, hogy Tony bácsin még mindig rajta volt a Joker maszk és még nem vette észre!
-Ravasz vagy Connie! Igazi Evans vált belőled!
-Köszönöm! Megtiszteltetés a családhoz tartozni! Apa...
-Igen?
-Holnap már lesz forgatás?
-Nem. Holnapi nap csak a tiéd és az enyém! Oda megyünk, ahova akarod.
-Akkor ne menjünk sehova! Maradjunk itthon! Megtanuljuk a szövegedet, meg elmegyünk a wellnessbe. Ja, és reggel a kondiba kezdünk, megfelel?
-Kicsim, nem értelek!
-De miért?
-Alig vagyunk együtt. Itt vagyunk Európába, sőt Londonba, de te inkább itt maradnál és tanulnád velem a szöveget. Meg edzenél... Mondjuk a wellness az jó ötlet! Más lányok már kapnának a lehetőségen és várost látnának, de te nem, te más vagy! Miért?
-Mert nekem te vagy a legfontosabb, és attól, hogy más vagyok, engem is érdekelnek ezek, csak nem annyira! Engem inkább a családom érdekel, legfőképpen te! Szeretlek apa és nem akarlak elveszíteni!
-Ez még mindig fura! Más ember lánya az apjával olyan viszonyba van, hogy leginkább nem is szólna hozzá...
-De nekem csak te maradtál. És szeretlek, tisztellek, de legfőképpen büszke vagyok rád!
-Olyan szerencsés vagyok veled! Ha te nem lennél, akkor nem tudom mi lenne velem!
-Én se tudom mi lenne velem nélküled!
-Szeretlek! – mondta apa miközben már egy-két csepp könny már legördült az arcán.
-Én is – mondtam már én is szipogva – Na szedjük össze magunkat és pihenjünk egyet!
-Igenis Kapitány! Connie...
-Igen apa?
-Nem akarsz dolgozni a forgatásnál, mint sminkes?
-Nem tudom, miért?
-Amint megláttam Mackie arcát megtudtam, hogy te erre születtél!-Kipróbálhatom... Végül is, élvezem és ez a lényeg! Köszi apa a dicséretet! Na aludjunk! – kértem mikor ásítottam egyet.
-Igenis Kapitány! – puszilt meg majd felállt az ágyamról.------------másnap reggel--------------
-Jó reggelt! – mondta apa.
-Jó reggelt apa! – köszöntem én is.
-Mikor induljunk kondiba? – kérdezte.
-Akár most is, csak átöltözök... – vontam vállat.
-Kint várlak!
-Oké!
A szokásos kondi cuccomat húztam fel, – top, háromnegyedes nadrág – aztán elmentem fogat mosni és mehettem is. még gyorsan felgumiztam a hajam, majd felvettem a pulzusmérő karkötőmet.
-Kész vagyok! – mentem ki apához.
-Connie Evans, hol vagy? – hallottam Tony bácsi hangját. Elég dühös lehetett a hangjából ítélve. Nem is értem miért! Nem tettem semmit!
-Futás! – parancsoltam apának.
-De miért? Ez csak Mackie... Ja, már értem! Gyerünk gyorsan a liftbe! – húzott be a helyiségbe.
-Huhh, ezt megúsztuk! – nyugodtam le miután becsukódott a lift ajtaja.
Beértünk a kondiba és elkezdtünk edzeni. Maximum másfél órát ott voltunk míg apa kijelentette, hogy éhes. Elmentünk a szobánkba, gyorsan lefürödtünk és mentünk is le az étterembe.
-Ülj csak le hozok neked kaját, jó? – mondta apa. Hát ezzel meg mi történt? Ezt általában én szoktam megkérdezni, mivel apa általában túl lusta... A londoni levegő csodákra képes!
-Köszi! – biccentettem majd leültem a többiekhez és egyből körülnéztem. Istennek hála Tony bácsi nem volt ott!
-Jó reggelt és jó étvágyat! – köszöntem a többieknek.
-Szia Connie! – szóltak nekem teljesen egyszerre a többiek.-Chris? – kérdezte Roby bácsi.
-Mindjárt jön, csak hoz kaját. Nem láttátok Tony bácsit? – forgolódtam félve.
-De! Téged keresett egész eddig, de most nem tudjuk hol van... – válaszolta Scarlett néni.
-Nagyon ideges volt reggel amikor láttam...
-Te láttad és nem ölt meg? – lepődött meg Mark bácsi.
-Nem láttam, csak hallottam – javítottam ki magam – De idegesnek tűnt!
-Hát az volt! – mondta Seb bácsi. Nem csodálom, hogy ezt tudja, mert ő a szobatársa...
-Bocsi! De ahogy megláttam, hogy mindenki meg lett szívatva, és ő meg ott volt mellettem. Mosolyogva aludt és nem volt rajta semmi. Rájöttem, hogy ő tette és így bosszút álltam értetek.
-Üdv a Bosszúállók közt! – pacsizott le velem Chris bácsi.
-Köszönöm! Nagyon megtisztelő!
-Na sziasztok! – ült le mellém apa.
-Köszönöm! – vettem át a tányéromat, amin egy szendvics volt. Apa mindig tudja, hogy mit szeretnék enni... Ez kezd egy picit ijesztő lenni!
Elbeszélgettünk még evés közben, de megláttam Tony bácsit. Ilyenkor jó, hogy hamar megeszem azt a kevés kaját is. Amikor megpillantott, elkezdett felénk jönni. Gyorsan felálltam és elkezdtem futni. A kondi meghozta az eredményét, mert gyorsabban futok Tony bácsinál. Hamar beértem a liftbe, de sajnos Tony bácsi is.
-Connie Evans! – kiabált rám miközben megfogta a vállam és nekinyomott a falnak.
-Én is örülök neked Tony bácsi!
-Hallgass! Itt én beszélek!
-Nem sokáig! – fejeltem le így hátrébb ment, utána egy jobb horgot kapott tőlem, és kirúgtam a lábát. Ennyi, és az ellenfél már a padlón van...
-Ezt honnan tanultad? – kapott a derekához.
-Sok Marvel film nézés megteszi a hatását! Plusz apával szoktunk együtt edzeni. Így tudok ez ellen védekezni is.
-Te jó ég! Mit csináltok edzés közben?
-Egyszer megmutatom amikor készen állsz...
-Miért, most nem állok készen?
-Amikor a Hold és a Nap egymást fedik, készen fogsz állni!
-Na ne viccelj!
-De olyan jól hangzik, nem?
-De, nagyon!
-Holnap 7:00 kondi!
-Olyan korán? Connie, ezt te sem gondoltad komolyan!
-Úgy nézek ki, mintha viccelnék?
-Holnap megbosszulom az arcomat!
-Arra kíváncsi leszek! Na de, most mennem kell.
-Connie ne hagyj itt!
-Oh, de itt hagylak! Szia! – mentem ki a liftből majd visszasétáltam az ebédlőbe.
-Hogyhogy te még életben vagy? – kérdezte Paul bácsi.
-Hát, az én lányom! – büszkélkedett apa – Nagyon egyszerű! Az üldözőt szűk helyre viszed, például lift, aztán elhiteted, hogy gyenge vagy és félsz, ezért odaszorít a falhoz, végül fejelés-horog-kigáncsolás kombó jön. Ezt tetted, nem? – fordult felém apa mire én csak bólogattam.
-Ezt honnan tanultad? – ámuldozott Scarlett néni.
-Egyszerű! Tőletek...
-Tőlünk?? – lepődött meg Cobie néni.
-Connie szokta elemezni a filmjeinket, így ezt tudja alkalmazni! Meg alapból, amikor edzünk, akkor közelharcot is gyakorlunk – válaszolta apa.
-Azta! – jött ki Lizzie néniből.
-És, hogy van Mackie? – aggódott Seb bácsi.
-Kiheveri... – vontam vállat – De mi most megyünk apával szöveget tanulni! Sziasztok! – köszöntünk el apával egyszerre.
Felmentünk a szobánkba és elkezdtük tanulni a szöveget. Jó pár órán keresztül tanultunk, míg a végére értünk egy jelenetnek. De legalább apa tudja a szöveget! Lementünk az étterembe ebédelni, de még senki se volt ott. Na mindegy! Elmentünk a kajáért és leültünk egy nagyobb asztalhoz, hátha majd csatlakoznak a többiek is. Mikor végeztünk, akkor értek oda a többiek, így megvártuk őket és megbeszéltük, hogy együtt elmegyünk a wellnessbe. Amikor végeztünk mondtam a többieknek, hogy találkozzunk a bejárat előtt fél óra múlva. Felmentünk és átöltöztünk majd elmentünk a fürdő felé. Útközben csatlakozott hozzánk Chris bácsi meg Mark bácsi. Amikor odaértünk már mindenki ott volt, így bementünk. Megbeszéltem a társaság úgymond fiatalabb tagjaival, – ismertetve: Lizzie nénivel, Scarlett nénivel, Cobie nénivel, apával, Tony bácsival, Seb bácsival, Paul bácsival és Chris bácsival – hogy együtt bemegyünk az élmény részére a csúszdapark miatt. A többiek nem jöttek, mert, hogy ők már kiöregedtek ebből, így ők elmentek a szauna részhez. Ott voltunk estig. Nagyon éhesek lettünk meg el is fáradtunk, így úgy döntöttünk, hogy átöltözünk és megyünk vacsorázni. Ahogy felértünk egyből bementem a fürdőszobába lezuhanyozni és hajat szárítani. Apa már ideges volt, hogy mennyi időt töltöttem a fürdőben, szóval úgy gondoltam majd kint átöltözök, amíg apa fürdik. Nem kellett sokat várni apára. Lementünk megint az étterembe és megvacsoráztunk. Vacsora után felmentünk és tv-t néztünk. Nem sokkal később nyakig betakarózva, és nagyot ásítva, én el is aludtam.
ESTÁS LEYENDO
An actor's daughter - Egy Lány
FanficHa az apukád a hatalmas Chris Evans, akkor egy picit más neked a normális fogalma, mint másoknak! Hírnév, kivételezés, fotózások... Lehetne még fokozni! Mindent megkaphatsz, mégis normál tinédzser akarsz lenni. Elfogadtad, hogy az már nem lehetsz, a...