Családi dráma a láthatáron

622 28 1
                                    

Nem állt semmi másból a reggelem, hogy azt hallgattam a rádióban, a televízióban, vagy az interneten, hogy nekem van egy ikrem. Befejeztem közben a maradék dalokat, amit Indio küldött, mert korán felkeltem, mert nem hagyott aludni a Bonnie-ügy. Igazából egyikünket se hagyta ez aludni! Jobban felkapták ezt a hírt, mint a két dalomat, mert ezt legalább nem kellett lejátszani, mert elég volt egy képet lejátszani. Több százan bekövettek csakis tegnap este a közösségi médiákon, így szinte minden rólam szólt. Persze ameddig, amíg nem kapcsoltak egy frissebb hírt, miszerint Trump valamit elkövetett, vagy pont, hogy nem, és hogy ez megcsalta a nem tudom, hogy kit és fordítva és most ez a film jön ki, nem mellesleg annak az énekesnek kijött egy újabb albuma a másiknak egy újabb dala, így szerencsére nagyon könnyen el lehetett terelni rólam a témát. Mivel később indultunk, így én elmentem futni. Senki se akart velem jönni, mert Seb bácsi inkább hallgatta a rádiót, amiben néha még megszólalt a dalom, apa a híreket nézte, hogy mit mondanak rólam és végül Tom meg átvette a szövegeit. Muszáj volt valamit csinálnom, mert felgyülemlett bennem minden. A legelején még nyugodtan kocogtam majd amikor megérkeztem a parkban, ahol volt a futópálya, akkor feljebb kapcsoltam gyorsaság ügyileg és szinte már sprinteltem minimum egy kört. Többet futottam, de már lassabban, mint az elsőt. Jól esett mindenképpen. A friss levegő valamennyire ki is tisztította a fejemet. Az mondjuk zavaró tényező volt, hogy több paparazzi a távolból ellőtt egy-két képet, de legalább normál emberek nem állítottak meg, mert látták, hogy edzésben voltam. A lenge szellő jól esett, ahogy a hasamhoz ért. Sütött már a nap, így nem akartam pólót is húzni, mert csak még jobban megizzadtam volna. Így volt a jó, mert még üdén is tartott. Hazafelé menve is kocogtam levezetésként, de sokkal többnek tűnt a visszafelé az út, mint odafele. Biztos a fáradtság miatt volt ez, mert igazából le se tagadhatnám, hogy megviselt ez a kis kardió edzés. Hazaérve felfutottam az emeletre is majd elmentem gyorsan fürdeni. A langyos víz nagyon jól esett a feszült izmaimnak, így egy kicsit tovább voltam a zuhany alatt és masszíroztam a nyakam meg a vállam, miközben verettem a vízsugárral azt a testrészt. Miután végeztem az egésszel, akkor felöltöztem egy melegítőbe majd felvettem a szemüvegem. Az asztalomhoz elmentem a telefonom miatt, de amikor megragadtam a készüléket, akkor megtorpantam, mert a laptopom be volt kapcsolva. Leültem a székre majd megnyitottam a mailjeimet és elolvastam a zenei kiadó által küldött levelet. Olyan tanácstalan lettem, hogy mikor befejeztem, akkor lecsaptam a laptopot majd hátra dőltem.

-Minden rendben? – pillantott be az erkélyről Tom, így arra kaptam a fejem – Nem a laptop a hibás, akármi is történt! – jegyezte meg kuncogva miközben levette a napszemüvegét.

-Én mindenhol is ott vagyok! Ez nem tetszik, mert akkor rám szállnak és ha egy kis hibát is vétek, akkor vége mindennek! – magyaráztam miközben felálltam az asztalomtól.

-Benne volt ez is! – mondta amikor bejött a szobába – Mikor indulsz Chrissel? – érdeklődött amikor átkarolta a derekam.

-Perceken belül! – fújtam ki a bennem maradt levegőt – Mond, hogy ez könnyebb lesz, amint Bonnie elhagyja az államot! – kértem szenvedve.

-Nem ígérhetek olyat, amire nem tudom a választ! – rázta meg a fejét, így lehajtottam a fejem – Én megyek Stannel a forgatásra!

-Majd ott találkozunk akkor! – csókoltam meg majd megragadva a táskámat lementem a nappaliba – Mehetünk ha készen állsz! – szóltam apának, így felkapta a fejét a mobilból.

-Rendben! – pattant fel majd csatlakozott mellém és beléptünk a garázsba – Minden rendben? – kérdezte miközben beszálltunk a kocsiba – Sikerült kitisztítani a fejed futás közben?

-Igen sikerült, ameddig futottam tiszta volt a fejem, aztán hazaértem és megint minden rám zúdult! – mormogtam amikor elindult.

-Majd le fog csengeni ez az iker sztori! – biztatott engem – Egy hét és már csak egy emlék lesz és semmi más! – legyintett – Vagy esetleg még annyi sem lesz, ha esetleg a Kardashian-Jenner család valami nagyobb dolgot bedobnak a piacra! – jutott eszébe kuncogva.

An actor's daughter - Egy Lány Donde viven las historias. Descúbrelo ahora