-Mennyit aludtál? – kérdezte mögülem Tom, így hátranéztem a székből az üvegajtóhoz. Tom már felöltözve álmos fejjel és kócos hajjal nézett rám.
-A valóságot szeretnéd hallani, vagy azt, hogy mennyi ideig feküdtem az ágyban? – kuncogtam el magam, így mellém helyezte a másik széket majd helyet foglalt mellettem. Átkarolt majd magához húzva megpuszilta a homlokom – Apa szavai jártak az eszemben...
-Aludhattál rendesen három órát maximum... Annyira rosszat mondott?
-Nem – ráztam meg a fejem, egyből, mert nem gondoltam ezt egyáltalán – Igazából csak olyan dolgot mondott, amit tudtam, csak mégis fura érzést keltenek bennem, hogy ő kimondta! Hogy én kimondtam amit...
-Nem hallottunk anyukáddal semmit, mert nagyon jól hangszigetelt a ház, de nem tűnt valami jó beszélgetésnek.
-Csak rájött olyasmire, amire nem kellett volna!
-Vagy lehet, hogy neked nem kellett volna még csinálnod... – hozta fel mire a napkeltéről hirtelen ránéztem felvont szemöldökkel – Lehet, hogy neked nem kellett volna még saját helyet keresned, mert túl fiatal vagy!
-Nem kerestem, csak figyeltem az árak változását! – javítottam ki – Nincs annyi összeg a számlámon, hogy képes legyek bármilyen lakást venni, nemhogy házat.
-De ezzel a tettel, te azt sugallod, hogy felnőttél, pedig még ez nem igaz. Chrisnek ez azért esik rosszul, mert számára ez azt jelenti, hogy az egyetlen ember, aki egész eddig ott volt mellette, tervezi elhagyni! Nem miattad aggódik, hogy te nem lennél képes egyedül élni, attól fél, hogy ő marad egyedül és nem tud majd mit tenni!
-Hogy lenne egyedül, amikor itt van anya, Seb bácsi és Shanna néni is? – kérdeztem vállat vonva.
-Soha se érzett annyira közel magához senkit, mint téged! Te vagy az egyetlen lánya, aki ott volt mellette jóban és rosszban. Képben van azzal, hogy közeledik az a pillanat, amikor el kell, hogy engedjen, de még nem áll készen arra és te ezzel csak megnehezíted!
-Nem csak én vagyok ott számára! Ezt fel kéne fognia...
-De senki se lesz vele olyan kapcsolatban, mint te! Az a kapcsolat, ami köztetek van, az szorosabb egy apa-lánya kapcsolatnál, mert emellett az egyik legjobb barátod is és a társad. Ettől Evans csapat az Evans csapat! Ez egy olyan duó, ami elválaszthatatlan! Veszekedtek, igen, de ki nem? A lényeg, hogy meglegyen bennetek az, hogy képesek vagytok bocsánatot kérni a másiktól minden egyes balhé után.
-Kicseréltek téged éjszaka? – kérdeztem viccelve, így elkuncogta magát – Mintha nem is téged hallottalak volna!
-Tudok ilyet is, ha fontos a személy! – vont vállat majd az én fejemre döntötte a sajátját – És mind a ketten tudjuk, hogy az egyik legfontosabb te vagy!
-Nekem van a legjobb barátom! – jelentettem ki mosolyogva.
-Igen, ez kétség nélküli! – adott igazat, így gyengén megütöttem a hasát – Csak ne felejtsd el, hogy az Evans csapat szent és sérthetetlen.
-Az Evans csapat nem is létezik, csak egy fikció!
-Tényleg? – vonta fel a szemöldökét – Pedig elég használt hashtag lett... Minden apa-lánya duó veszekszik! Nem vagytok kivételek! Ebben látszik meg, hogy valamennyire normálisok vagytok.
-De csak ennyire! – emeltem fel a kezem, hogy megmutassam az aprócska mennyiséget, így egyből elkuncogta magát – Szükségem van egy kávéra... – jegyeztem meg, emiatt mosolyogva ő is bólintott helyeselve. Felálltam majd kinyújtóztam és Tom felé fordultam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
An actor's daughter - Egy Lány
FanficHa az apukád a hatalmas Chris Evans, akkor egy picit más neked a normális fogalma, mint másoknak! Hírnév, kivételezés, fotózások... Lehetne még fokozni! Mindent megkaphatsz, mégis normál tinédzser akarsz lenni. Elfogadtad, hogy az már nem lehetsz, a...