18. Rész.

4.8K 292 9
                                    


,,-Jóéjt Jack

Beharapta a száját, és elmosolyodott.,,

Reggel mikor lementem reggelizni, Jack még javában aludt. Nem keltettem fel, de lennt összedobtam neki, egy szendvicset. Én egy bögre kávé és kenyér mellett döntöttem. Felmentem, leraktam a tányérat (egy kávét is csináltam neki) én pedig elmentem átöltöztem, és lementem.

Egy bő fél óra múlva lejön Jack, az üres tányérjával a kezében.

-Ma megnézzük, a másik erődöt. -mondta köszönés nélkül. Neked is jóreggelt...

-Rendben. Ki jön?

-Te

-Oo értem.

Gyorsan összecuccoltunk, és kiléptünk az ajtón. Kicsit izgatott voltam, hszen lehet újra látom Adamet!! Izegve, mozogva ,,ültem,, a kocsiban.
Ki értünk, a városon kívülre. Az erdő felé vettük az irányt. Itt letértünk az ösvényről. Tovább mentünk, kerülgetve a fákat. Hirtelen egy nagy fehér egyszintes ház bukott fel előttünk, körülötte pár faházzal. Amikor odaértünk, azonnal kipattantam a kocsiból, és szaladtam megkeresni Adamet.
Jack jött mögöttem. Én amint beléptem a házba, azonnal megszólítottam egy fiút.

-Szia, bocsi csak nem tudod, hol van Adam? Vagyis... Tudod, hogy ki ugye?

-Szia persze, hogy tudom. De nincs itt. Hiszen, hogyan lenne. Nem hallottad? Kettős ügynök volt, és a másikaknak dolgozott.
Hé jól vagy? Nagyon lesápadtál!

Egy szó nélkül viharoztam el onnan. Odafutottam Jackhez és megütöttem.

-Te tudtad???! -ordibáltam vele, miközben sírtam.

-Nem én is most tudtam meg, de nyugodj meg! Valószínűleg az volt a feladata, hogy a levelet megszerezze.

-Megölöm azt a kis buzit -ordítottam folyamatosan.

-Szerintem elég volt az egyik exedet megölnöd -utalt Tomra, és a nyakában maradt késre.

-Nagyon vicces vagy -enyhültem meg egy kicsit.

-És most mi legyen?

-Azt még nem tudom. Szerintem egyenlőre ne mutassuk ki azt, hogy tudjuk. Kitervelek valamit estére. Nézzünk körbe, inkább. Keressünk poloskákat -súgta, úgy, hogy csak én halljam.

-Rendben

Elindultam a konyhába, és tettem vettem, miközben a poloskákat kerestem. Amikor megláttam egyet, úgy tettem mintha észre sem vettem volna. Pár perc múlva kimegyek, és odamegyek Jackhez.

-Találtam egyet. Mit csináljak?

-A többiek is elmentek, sokan találtak. Pontosan ugyanakkor kell megsemmisítenünk őket.

-Rendben, te hol leszel?

-Az ebédlőben. Majd ha azt kiabálom, hogy most, akkor törd szét. Ülj be elé, igyál vizet, vagy valamit egyél, de ne nézz a kamerájába. Amint meghallod, hogy most, nyúlj oda, dobd le a földre, és taposd el.

-Oksi

Bementem, és úgy tettem ahogy Jack mondta. Kerestem egy poharat és baracklevet töltöttem bele. Szó szerint le ültem vele szemben. Egyszer sem néztem arra felé. Egy egy könnycsepp elhagyta néha az arcomat. Hirtelen hallottam meg az ordítást. Abban a pillanatban fogtam, ledobtam, és rátapostam. A fekete műanyag csak úgy ropogott a lábam alatt.
Nyugodtabban léptem ki a konyhából. Jack még taposta a sajátját. Odaléptem hozzá, és könnyezve rátettem a kezem a mellkhasára.

-Hé, elég volt. Már nem működik.

-Jó csak... rosszul esett, ez az egész.

-Persze, megértem. Szerintem jobb lesz, ha visszamegyünk.

-Igen, az tényleg jó lesz.

Kiléptünk a házból, és beültünk a kocsiba. Mielőtt még elindultunk volna, Jack idegesen dobolt a kormányon, én a kezeimet dörzsölgettem.
Ellágyult a tekintete, és abbahagyta a dobolást.

-Fázol?

-Aha egy picit.

Erre levette a kapucnis pulcsiját és a kezembe nyomta.

-De van fűtés!

-Bocsi, de én meg megsülök

-Joo értem -morogtam, miközben felrángattam a pulcsiját.

Különösen jó illata volt. Jack illat. Meg nem tudnám mondani, hogy milyen.

-Majdnem a térdemig ér! -nevettem fel

-Hát miért vagy ilyen kicsi?

-Inkább miért vagy te ilyen nagy hmm? -kérdeztem vissza kapásból.

Erre már inkább nem is mondott semmit. Bekapcsolta a rádiót, és keresgetett egy zene csatornát. Egy twenty one pilots számot játszó rádiónál megállt, és hallgattuk, az énekes imádnivaló hangját. Mikor megérkeztünk, éppen a Crazy in Love ment. Hmm de vicces. Még egy darabig ültünk, és hallgattuk a számot.
Egyszerre fordultunk egymás felé. Jack átmászott az én ülésemhez, és megcsókolt. Nem olyan volt mint az első.
Érezlmet vitt bele. Vadabbul csókolt, nem ilyedt meg. A meglepetéstől, visszacsókoltam. A szám végére, mindketten kifulladva, szétborzolt fejjel ült a helyén. Én megigazítottam a hajam, és kiszálltam a kocsiból.

Elrabolva ✔Where stories live. Discover now