,,Hanyagul kibontottam, de az üzenet láttán elkerekedett a szemem, és azt hittem elájulok...,,
Ez állt rajta: Szia édes, ha nem szeretnéd, hogy anyuci és apuci megöljenek, jobb ha kezdesz pakolni, és 15:45-kor kinnt leszel a ház előtt. Szeretettel: A megmentőd.
Ránéztem az órámra: 15:35. Oké, mély levegő... Elkezdtem agyalni, hogy ki lehet ez az ember, és, hogy miért ölnének meg anyuék... Aztán bevillant egy kép, ahogy anyuék lent veszekednek, azon, hogy mit csináljanak a halottakkal... Most értettem meg. Hiszen azok a halottak... lehet, hogy az én igazi szüleim voltak? De akkor ők kik??
Fénysebességgel kezdtem pakolni, egy Nike sporttáskába. Ruhák, neszesszer, pár sminkcucc, cipő, töltő stb..
Rápillantottam az órára: 15:43. Lerohantam, felhúztam a cipőm, és a kabátom, már kinnt is voltam a házból, amikor kattanást hallottam. Nem foglalkoztam vele, mivel megláttam egy fekete autót, és elfogott a félelem. Megindultam a másik irányba, ám ekkor kinyílt az autó egyik ajtaja, és egy magas fekete ruhába öltözött férfi ugrott ki belőle, és elkezdett felém rohanni. Amikor megláttam, hogy felém rohan, én is elkezdtem futni. Ő volt a gyorsabb. Elkapott, és visszaszaladt a kocsihoz. Gyorsan bedobott hátra, és előre ordított, hogy menjünk már. A hangja mély volt, kicsit rekedtes, de iszonyúan szexi. Az arcát maszk takarta, ezért nem láttam az arcából semmit.
Ebben a pillanatban egy hatalmas robbanás hallatszott... Méghozzá, a házunkból... Rápillantottam a régebben még biztonságot nyújtó otthonomra...Az ablakok kitörtek, mindent beterített a törmelék. Mielőtt bármit is kérdezni tudtam volna, egy erős ütést éreztem a fejemen, utánna pedig sötétség.
YOU ARE READING
Elrabolva ✔
Romance,,-De hiszen te raboltál el -nevettem fel -Viszont, te a szívemet raboltad el-mondta, majd közelebb húzott magához, és megcsókolt...,, ,,Azt hittem, hogy ő lesz az igazi... De végül beleszerettem az igaziba. Aki nem ő volt.,, ,,Ha tudatodnál lettél...