26. Rész.

3.4K 182 0
                                    

,,Megfogtam a térdén pihenő kezét és megszorítottam. Boldog voltam abban a pillanatban.,,

Este leültünk a hatalmas étkezőasztalhoz. Mindenki beszélgetett mindenkivel. Jó volt nézni, ahogy mindenki ismerkedik a másikkal. A héten összeszedtünk még 100 embert és Edward is hozott vagy 60-at magával. Persze már most sokan a kinti helyre mentek. De így is hangoskodás töltötte meg a nagy teret. Örültem, hogy ilyen hamar visszarendeződtünk. Edward beült mellém és mesélt nekem a régi emlékeiről. Három évvel volt idősebb nálam, így kicsit többet élt meg anyuékból.

-És mit mondtak mielőtt végleg elmentek?

-Hát igazából az úgy volt, hogy előtte beadtak a nevelőkhöz, de utána minden nap jártak oda. Viszont az egyik nap nem jelentek meg. És azután soha többet nem jöttek el.

-Értem... Igazából szeretném elmondani neked az álmomat amit egy hete folyton álmodok. Anyuékkal kapcsolatos. De Jacknek nem mondtam el -a végét már suttogtam.

-Rendben, de majd neki is el kell, ugye tudod?

-Persze el fogom neki is.. csak nem most.

-Jólvan -megpaskolta a vállam majd felkelt és elment

Szobának megkapta az én régimet. Szegény eléggé kiakadt a világos színek miatt, de nagy szeretettel elfogadta. Én megvártam Jacket, majd kézenfogva mentünk fel a szobánkba. Becsuktuk az ajtót én meg felcsimpazkodtam rá.

-Kis majom -suttogja a fülembe

-Fürdesz velem? -kérdeztem vissza halkan

Lemerevedett de aztán huncutul rámmosolygott.

-Igen cica? -vonta fel pajkosan a fél szemöldökét

-Igen -pirultam bele a válaszba -Csinálsz habot?

-Neked bármit -suttogta vigyorogva a fülembe

Amíg itt hagyott én gyorsan levetkőztem és kerestem egy tiszta törölközőt. A hajamat kontyba csavartam és zavartan álldogáltam. Amikor kinyitotta az ajtót épp a törölköző szegélyével szórakoztam. Elmosolyodott amikor meglátott. Ezzel egy kicsit én is megnyugodtam. Bementünk a fürdőbe. A hatalmas kádat teljesen ellepte a hab. Mosolyogva ejtettem le magamról a törölközőt. Hátra se pillantva léptem be a kádba. Miután beültem, megfordultam és néztem ahogy Jack letaglózva áll a kád szélén.

Miaz? Nem jössz?

-De..de.. -nyögte halkan

Levette a pólóját, nekem meg elakadt a lélegzetem. Még mindig tökéletes volt. Úgy mindenestül. A nadrágjával együtt levette a zokniját is. Majd az alsó gatyájához nyúlt. Én elfordultam és elkezdtem a habbal szórakozni. Majd meghallottam a víz csobbanását és kezeinek melegét a hasamon.

-Tudod mekkora önuralomra van szükségem, hogy ne máshova nyúljak? -suttogta rekedten a fülembe

-És ha megengedem? -suttogtam vissza

Kezeit megéreztem csupasz melleimen. Hátulról még közelebb húzott magához. Éreztem keményedő férfiasságát.

-Khmm.. Jack..

Azonnal hátrébb tolt én meg addig fészkelődtem, hogy szembe kerüljek vele. A lábaimat felraktam az övéire így kényelmesen elfértünk egymással szemben. Majd fogtam egy adag habot és belekentem az arcába. Majd fogtam még egy keveset és szakállat csináltam magamnak.

-Nézd én vagyok a mikulás -mutatok a habra ami az államon terült el.

Meg sem vártam válaszát, közelebb húzódtam hozzá és megcsináltam neki is  ugyanezt. Nevetve néztünk egymásra majd elkomolyodtunk ahogy tudatosult bennünk, hogy alig két centi választ el egymástól.

-Én.. khmm.. akkor asszem.. -krákogtam össze -vissza

-Ne menj! -fogta meg a kezem Jack mielőtt arréb mentem volna -Ha neked jó nekem is.

-Biztos? -kérdezem félig felvont szemöldökkel

-Biztos -mondja majd még közelebb húz és megcsókol

Belesóhajtok a csókunkba. Kezeimet levezettem izmos mellkhasára, míg az ő keze rakoncátlanul a fenekem felé közeledett. Még mindig ott volt az a zavaró tényező nála, tudtam, hogy lassan elveszíti az önuralmát, de én még tovább fokoztam. Elkezdtem puszikkal behinteni a nyakát. Majd a kulccsontjánál rácuppantam a bőrére és kiszívtam a nyakát. Igazából még sosem csináltam ilyet, de ahogy láttam elég jó lett. Jack morogva még közelebb húzott magához.

-Katy cica nem leszünk mi jóban -suttogta rekedten a fülembe

-Direkt csináltam -kuncogtam fel, miközben a vállába mélyesztettem a körmeimet
Halkan felnyögött mellettem amikor még közelebb húztam magamhoz egy ölelésre.

-Meddig akarsz még várni?

-Nem tudom.. különlegesnek akarom. Főleg veled. De most menjünk mielőtt itt helyben felfalsz a tekinteteddel.

Elfelejtve, hogy nincs rajtam ruha és mivel a vízből is kiszálltam ezért az sem takart, elindultam kifele. Jack elkerekedett szemekkel bámult engem.

-Azta... -nyögte ki

-Uppsz bocsi -kapom fel magamra gyorsan a törölközőmet -Elmegyek le Edwardal beszélgetni egy kicsit. Gyere le ha végeztél -és itt jelentőségteljesen az ágyéka felé pillantottam -Szia -adtam egy puszit az arcára majd kimentem.

Elrabolva ✔Where stories live. Discover now