13. Rész.

5K 272 4
                                    


,,-Megcsináljuk a bulit, és összehozlak Daviddel!!,,

Mindenkinek szóltunk, hogy buli lesz. Persze kivéve Jacknek. Megbeszéltük, hogy váltani fogjuk egymást a folyosón néhány emberrel, hogy még véletlenül sem jöjjön le. Egy srác kezdi, utánna még kettő, én, és még utánnam egy csomóan. Úgy beszéltük, hogy nagyjából félóránként feljön a következő, és váltás. Persze addig nem iszik senki olyan sokat. És mivel elég messze van Jackhez képest a konyha és az étkező, ott tartjuk meg. Még délután elküldtünk két srácot, hogy vegyen még alkoholt egy boltba.
Már elég sokan itt vannak. Úgy döntöttem, megnyitom a bulit.

-Nos egy kis csendet kérnék -álltam fel a pultra - nagyon örülök, hogy ilyen sokan itt vagytok, az első őr mehet fel, és akkor megkérnén a Dj-nket, hogy indítsa el az első számot!

Tapsolni kezdtek a zene szó hallatára, és elmentek táncolni. Megkerestem Lalát a szememmel, és odaléptem hozzá.

-Akció indul! Akkor menj el táncolni, én megkeresem Davidet, és odarángatom!

Megígértem neki, hogy összehozom őket, így is lesz! Gyorsan megkerestem Davidet, és el kezdtem rángatni a tömegbe.

-Mit csinálsz? -kérdezte a fülembe ordítva

-Amit régóta meg szeretnél csinálni -ordítom vissza, és belököm Lalához

David zavart mosollyal ránéz, és felé nyújtja a kezét. Lala elfogadja, és elkezdenek táncolni.
Én elégedett mosollyal visszafordulok a tömegbe. Egy csomó kanos pasi, bár úgy látom hívtak pár lányt. Hurrá. Mibe keveredtem én? Gyorsan elmentem egy rövidért kezdésnek, mert már így is hárman kértek fel hulla részegen táncolni. Adammel futottam össze.

-Sziaaa -öleltem meg boldogan

-Szia nem félsz, hogy meglátnak?

-Gondolkodtam. És holnapra van egy tervem. Meg fogja tudni Jack, és mindenki.

-Na ez a beszéd csaje! -csókolt meg, mindenki előtt Adam, evvel tudatva mindenkit, hogy mi járunk.

Sokan elkezdtek tapsolni, meg néhány poénosabb bekiabálás (éljen az ifjú pár stb..) után mindenki ment a dolgára.
Adammel bementünk a tánctérre. Tőlünk pár méterre Lala és David falták egymást zavartalanul. Megmosolyogtatott a látvány. Adam maga után húzott, és elkezdtünk táncolni. Nem gondoltam volna, hogy ilyen jól tud táncolni. Néha néha megbotlott, de nem estünk el.

A nagy táncolások közepette valaki megkocogtatta a vállamat. Hátrafordultam.

-Ó máris menjek? Rendben!

Abbahagytam a táncot, és egy búcsúcsókot nyomtam Adam szájára. Elindultam fel, és intettem egyet a srácnak, hogy itt vagyok. Megkönnyebbülten bólintott, és elment le. Átmentem a szobámba, az ajándékomért amit Jacktől kaptam, és átkopogtam.

-Szabad!

-Szia... csak gondoltam átjövök, és itt bontom ki. Kicsit unatkoztam.

-Szia gyere, kíváncsi vagyok, hogy mit fogsz szólni hozzá.

Bekucorodtam törökülésbe a kanapére, Jack beült mellém, és magára mutatott, hogy dőljek rá. Rádőltem a mellkhasára, és elkezdtem kicsomagolni a dobozt. Egy levél, és egy díszes dobozka volt benne. A levelet beraktam magam mellé, a dobozt pedig felnyitottam. Egy gyönyörű nyaklánc, és egy szép mintájú medál volt benne.

-Jack... e..ez gyönyörű! Nem kellett volna!

-Ez a medál, a szüleidé volt, korábban az ő szüleiké. Már több mint 200 éves. Ez a családotok címere, most már ugye a szervezetnek, de a régi nagy családotoké volt ez. Mindig a lánynak adták, avagy a feleségnek. Van egy ugyanilyen gyűrű, az a férfiaké, nálam van most, de előtte a nagybátyádé volt. A levélben leírja, a történetét.

-Azta, többet tudsz a családomról mint én! Köszönöm szépen! -öleltem meg, és megfordultam, hogy rakja fel.

Jack adott egy puszit a hajamba.

-Fhuuu de pia szagod van!

-Ja, a városban benéztünk egy romkocsmába, de aztán nem volt semmi érdekes. -hazudtam egy szemrebbenés nélkül

-Értem. Akarsz nézni valamit?

-Persze.

Berakott egy filmet, és elkezdtük nézni. Már egy negyed órája néztük, amikor én úgy döntöttem eleget vártam. Ásítottam párat, nyújtózkodtam, és kikászálódtam a kanapéról. Felszedtem a cuccaimat, és a  csomagoló papírt kidobtam.

-Megyek aludni, mert nagyon elfáradtam a mai városnézésben! Jóéjt Jack!

-Szia szívem! -köszönt el azt a hülye becenevemet használva.

Kimentem becsuktam az ajtót, és átdobtam a cuccomat a szobámba. Láttam a váltást, intettünk egymásnak, én meg halkan lementem vissza. Lent Adammel találkoztam, akin már látszott, hogy nem volt szomjas.

-Szhia kincsem, jááj látjátok?! Ő itt az asszony!

-Jólvan Adam, most már elég volt a pia.

-De, én még akarok egy kicsit! Ne légy  ilyen asszony -hisztizett -Gyere táncoljunk! -váltott azonnal témát.

Meg sem várva válaszom, elhúzott be az embertömegbe. Hozzám simulva elkezdett táncolni. Én próbáltam elhúzni kifele, de nem sikerült. Miután táncoltunk egyet, bennt akart marasztalni, de hirtelen elhallgatott a zene. Rosszat sejtettem. És tényleg az volt. Jack hangját hallottam a Dj pult felől.

-Katherine Annst szeretném, ide magam mellé! -szinte már ordított

Automatikusan megnyílt előttem a Jackhez vezető út. Egy pillanat alatt mindenki kijózanodott.

-Most nem beszéljük meg, a büntetésedet, de holnap reggel midnenki együtt eszik és megbeszéljük! Pakoljatok, és ha egy óra után meghallok bármiféle hangot, akkor hajnalba kelés, és futni fogtok! Pakoljatok, és irány aludni!

Mindenki egy szempillantás alatt elpakolt, és elment. Én lefagyva álltam még mindig a pult előtt. Adam odajött mellém, és elkezdte simizni a hátam.

-Nyugi! Holnap reggelre lenyugszik, és nem fogsz annyira nagyon kapni. Inkább menjünk aludni.

Akkor még úgy gondoltam, hogy van erre esély.

Elrabolva ✔Where stories live. Discover now