,,Én megigazítottam a hajam, és kiszálltam a kocsiból.,,Amikor beértem, majdnem mindenki ott tolongott, hogy mi történt. Komolyan mintha most lépett volna be két híresség.
Jackel elmentünk, és leültünk az étkezőbe, a többiek körénk ültek. Elmondtunk szinte mindent (a csókot természetesen senkinek nem említettük). Mindenki szájtátva hallgatta Adam árulását. Lala azonnal felkelt, és odajött hozzám.-Jól vagy?
-Persze -nyeltem le a könnyeimet. Hiszen lehet, hogy az egész szerelmét irántam csak megjátszotta. Sőt. Biztos. És én vele feküdtem le. Hogy süllyedhettem le ennyire?
Jack felém fordult. A pulcsiját miközben beszéltünk, levettem magamról, és amint rámnézett a kezébe nyomtam.
-Ha nem probléma ma beszélnetek kéne egy kicsit Lalával. Mivel tudják, hogy már csak te vagy az esély arra, hogy megtudjuk a szüleid hollétét.
-Akkor menjünk -rántottam fel Lalát.
~Fél óra múlva~
-Na csak ezt próbáld meg -kérlelt Lala
-De nem megy. Nem emlékszem! -masszíroztam a fejem.
-Jó fél négy van, négyig még dumálhatunk -tért ki egy kicsit -mi van Jackel? -húzogatta a szemöldökét.
-Megcsókolt. Kétszer is.
-Hogy mi??? -akadt ki teljesen -és miért nem mondtad el??
-Hát, nem nagyon volt alkalmunk kettesben beszélnünk.
-Jó az igaz. És milyen volt???
-Nagyon jó -haraptam be a számat.
-Együtt vagytok?
-Ezt nem tudom. Én még haragszom rá, amiért ilyen gonosz volt a szülinapomon.
-Tudod, hogy csak meg akart védeni.
-Jó persze... És mi van Daviddel?
-Hááát... -jött azonnal zavarba- megvagyunk.
-Mi az, hogy megvagytok??
-Most akarja bejelenteni David Jacknek, hogy együtt vagyunk.
-Juuuuj kíváncsi vagyok, én nagyon szurkolok nektek. Ha kell beszélek vele ezzel kapcsolatban.
-Jaj köszi. Majd holnap. Na lejárt az időnk, menjünk együnk valamit.
-Okés.
A konyhába elég nagy volt a tolongás.
-Jaj elfelejtettem mondani, visszatért a konyhás néni. Nem kell magunknak kaját csinálnunk.
-Jaj dejó.
Odamentünk, és elvettünk egy tányér pizzát. Kíváncsi voltam, hogy milyen a nő, de akkora volt a tömeg, hogy inkább az étkező felé vettem az irányt.
Jack nem volt itt, miután megcsókolt szinte nem is találkoztunk. Leültem a helyemre, és a poharam alatt, egy papír volt. Ez állt rajta:
,,Vacsora után várlak a szobába édesem.
Jack,,Mosolyogtam egyet, és elraktam a levelet a hátsó zsebembe. Gyorsan megettem mindent, és otthagyva mindenkit, szinte futottam az emeletre.
Amikor benyitottam a szobánkba, elképedtem. Jack állt előttem egy fehér ingbe, és fekete farmerba. Körülötte, az egész szobát beterítve színes lufik voltak, és a háta mögött egy sajnálom tábla. A szám elé raktam a kezem, annyira meglepődtem. Odamentem hozzá, mikor közelebb ért hozzám előhúzott egy csokrot a háta mögül, és letérdelt elém.-Kat, én sajnálom, hogy elrontottam a szülinapodat. Én.. én.. -kereste a szavakat.
Odaléptem hozzá, könnyezve lehajoltam hozzá, felhúztam, és megcsókoltam. Eldobta a csokrot, és megfogta a derekam.
-Megbocsájtasz? -kérdezte, miközben eltolt magától egy picit.
-Mindenképpen -feleltem boldogan
-Még egy kérdésem lenne. Tudom, hogy most szakítottatok Adammel, és, hogy most még itt kever mindent, de lennél a barátnőm?
-Igen -mondtam és megcsókoltam.
Alámnyúlt, én azonnal felugrottam, és közre fogtam a derekát. Elsétált velem az ágyhoz, és lerakott rám. Ott folytatta amit elkezdtünk. Én elkezdtem kigombolni az ingét, miközben ő a pólóm alatt simogatta a hasamat. Megfogta a pólóm végét, és lehúzta rólam. Amíg a fejemen átment, csak addig szakítottuk meg a csókunkat. Nekem sikerült végre kigombolnom az ingét, de amikor levette elakadt a lélegzetem. Ledermedve bámultam a hasát.
Avval nem is volt baj, sőt néhány kockát is fel tudtam fedezni. De a mellkhasán, és az oldalán több heg is húzódott. Egyet láttam ami az oldalán volt, és lejebb is húzódott, csak azt már a nadrág takarta.Fölé kerekedtem, hogy megnézzem a hátát is. Ott is volt egy két heg, de ami leginkább meglepett, az a tetoválás ami a háta közepén volt. Egy évszám volt, pont középen. Körülötte kisebb tollpihék szálltak.
-Mi ez az évszám?
-A találkozásunk időpontja.
-Így megjegyezted?
-Amikor aznap megláttalak, felejthetetlen pillanat volt.
Erre a mondatára elmosolyodtam, lehajoltam, és adtam egy puszit a hátára.
-És a hegek? -kérdeztem, miközben azokon vezettem a kezemet.
-Kiképzések, bevetések. Ez ebből áll.
Leszálltam róla, hogy vissza tudjon fordulni. Miután visszafordult perverzen elmosolyodott.
-Még visszaülhetsz
-Köszi majd legközelebb -vágtam le egy fintort
Megvonta a vállát, és nemes egyszerűséggel magára húzott.
-Jack nemáár -sikítottam folyamatosan.
Kezeit a hátamra rakta, és azt simogatta. Mivel nem volt rajtam póló, ezért minden egyes érintésénél végigfutott a testemen a hideg. Keze egyre feljebb haladt, majd lassan elérte a melltartóm kapcsát. Erre felkeltem a hasáról, és csúnyán ránéztem.
-Várunk.
-Értettem -emelte fel védekezően a kezét. Ellágyultan folytattam:
-Nem szeretném elsietni. Veled nem.
-Rendben.
Lehajoltam és megcsókoltam.
Belenyögött a csókunkba majd elfordult.-Nehéz lesz türtőztetni magam.
Felröhögtem, és megölteltem.
-De értem megteszed.
-Persze, érted bármit.
YOU ARE READING
Elrabolva ✔
Romance,,-De hiszen te raboltál el -nevettem fel -Viszont, te a szívemet raboltad el-mondta, majd közelebb húzott magához, és megcsókolt...,, ,,Azt hittem, hogy ő lesz az igazi... De végül beleszerettem az igaziba. Aki nem ő volt.,, ,,Ha tudatodnál lettél...