10. Brumbálova Armáda

1K 46 6
                                    

Všichni se po celý týden snažili najít bezpečný úkryt pro Brumbálovu Armádu, tak aby na ně žádná růžová Barbie nepřišla, ale zdánlivě lehký úkol se vyjevil jako nadmíru těžký. Ania měla několik návrhů, ale hned je zase zavrhla, protože buď by to nevyhovovalo prostorově, nebo by je pořád rušil okolní svět. Nakonec je zachránil ten nejméně očekávaný student, Nevill Longbottom, byl sice v Nebelvíru, ale nic se mu nedařilo, pořád všechno rozbíjel a zkrátka byl nešika. Každopádně dostal geniální nápad a tím prakticky dokázal, že se v něm skrývá víc, než sám tuší. Jeho nápadem, bylo použít komnatu nejvyšší potřeby, členové budou dokonale schovaní a bude tak těžší na ně přijít. Člověk by si myslel, že to Ania by měla přijít s takovýmto řešením, taky jí to dvojčata dávala dost hlasitě vědět, ale tu trápili daleko jiné věci, než Brumbálova Armáda. Ano, sice do toho s nimi šla a nelitovala toho, Umbridgovou nenáviděla už od prvního okamžiku co jí spatřila, ale důvodem jejího trápení byl ten nejdražší člověk v jejím životě, měla o dědu čím dál tím větší strach, věděla, že Voldemort využije každou příležitost k jeho zabití. "Ani, co se děje?" Ozvalo se z vedlejší postele, kde spala její nejlepší kamarádka Angelina, už zase musela křičet ze spaní. "Nic Angie, jen noční můra." Odpověděla, nechtěla se už o tom bavit, jsou to přeci jenom blbý sny "Měla bys o těch snech říct dědovi." "A co mu mám asi tak říct?: "Dědo, zdá se mi pořád dokola o tvojí smrti." Znělo to dost blbě, to věděla i Angelina, ale nenechala se odradit dokud se někomu nesvěří, po dlouhém přemlouvání Ania slíbila, že si o tom poradí s profesorem Snapem, je totiž hodně dobrý v nitroobraně a mohl by jí s tím pomoci.

Další den byla historicky první schůzka Brumbálovy Armády v komnatě nejvyšší potřeby, všichni se nemohli dočkat, až skončí vyučování a začne vytoužená hodina Obrany proti černé magii kde se budou učit bránit a ne psát eseje o tom, jak se ubránit před trpaslíky.
Ania tam dorazila společně s dvojčaty těsně před začátkem, vlastně všude chodili jako poslední, tentokrát za to však nemohli, Umbridgeová je nechtěla spustit z očí, pořád se Anii na něco vyptávala, třeba proč jí zemřeli rodiče, jak zemřeli, nebo kdo je zabil. Podařilo se jim utéct teprve tehdy, když jeden malý prvák zakopl o vlastní nohu a schodil přitom brnění, bylo jim ho sice líto, ale aspoň měli šanci utéct.
Jako první lekci si pro ně Harry připravil souboj ve dvojicích, každý se měl snažit svého protivníka odzbrojit v co nejkratším čase. Ania skončila s Angelinou, obě jsou vynikající kouzelnice, takže jejich souboj trval nejdéle ze všech, nakonec vyhrála Ania, díky tomu, že se Angelina na chvíli podívala na George, čehož Ania využila a hůlka její kamarádky letěla přes celou místnost. "Já věděl že vyhraješ, taky jsem si na tebe vsadil!" Ozval se za ní Fredův pobavený hlas, George stál opodál a vrhal na něj vražedné pohledy. "Vy jste se o mě vsadili?" "Jo, George sázel na Angie, ale já věřil Brumbálovým genům." "Seš pako." Zasmála se Ania a praštila svého kamaráda do ramene."Tak to si mě teda urazila." Řekl naoko naštvaně a odkráčel za svým dvojčetem, který je teď už pobaveně sledoval. "Jestli tě uráží pravda."
"Dnešní lekce je u konce, děkujeme všem za účast a zvlášť děkujeme Nevillovi, za jeho vynikající nápad, teď se prosím postupně rozejděte do svých kolejí, pokud možno se snažte vyhnout Umbridgový." Ukončil Harry svou první hodinu, měl velkou radost, že všechno dobře dopadlo, odteď se budou scházet jednou týdně až dokonce roku a žádná ropucha jim nezabrání v sebe dokonalosti.

Přináším vám novou část, proč zrovna dnes? Protože mám narozeniny a chtěla jsem vám dát takový malý dáreček ≤3

Vnučkou BrumbálovouKde žijí příběhy. Začni objevovat