״נו דיי״ אמרתי כשרועי דיגדג אותי. אני ורועי שבוע ביחד, עדיין מסתתרים בגלל אלירן.
אלירן ירד לאילת, כמובן שגם רועי היה מוזמן, אבל החמוד לא רוצה להשאיר אותי לבד בטענה שאני עלולה לעשות שטויות.
״אוי איך שאני אוהב״ אמר רועי לאחר שהסניף אותי
״יופי״ אמרתי בחזרה.
״די להיות ילדה קטנה נו תעזבי את החרא הזה״ אמר רומז על הטלפון. בלי ששמתי ללב הוא לקח לי את הטלפון וברח למטה.
״בואי יפה שלי בואיי״ צעק וישר רצתי אליו.
״משעמם איתך!״ קראתי
״מה את רוצה שנעשה?״ שאל מושיב אותי על השיש.
״לא יודעת, בוא נלך לאנשהו!״ אמרתי משועממת. רועי לא הפסיק לנשק אותי בצאוורי והרגשתי שהוא נעצר בנקודה אחת. הוצאתי כמה אנחות הנאה מפי והוא עבר לנקודה הבאה.
״די טיפש אלירן יכול לראות״ אמרתי
״שכולם יראו שאת שלי״ אמר
עלינו למעלה והייתי נורא עייפה. נרדמנו שתינו כשאני מניחה את ראשי על רועי.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
התעוררתי שמה לב שרועי לידי עדיין ישן. קמתי בזהירות כדי לשטוף פנים, ובכדי שהשיער לא יפריע לי אספתי את שיערי לקוקו.
הורדתי את ראשי מטה, תופסת בנקודה שבה אני הולכת לקשור את הגומייה וליפפתי 3 פעמים את הגומייה. הרמתי את ראשי בבת אחת והתקדמתי למראה. פאק. הילד הזה מטומטם!!
כל הצאוור שלי מלא בסימנים סגלגלים. אוף!
הוצאתי את המייקאפ מתחילה למרוח את הבסיס עם המברשת ופתאום רועי נכנס.
״תראה מה עשית לי חיה!״ אמרתי עצובה
״לא נורא בייב״ אמר נותן לי נשיקה צוואר.
הוא התקדם לכיור והתחיל לצחצח את שיניו.
אני באותו זמן המשכתי למרוח את השכבה השנייה עד שהגעתי לשלישית וסיימתי.
״אוף כואבות לי הידיים! כמעט כל המייקאפ שלי נגמר״ אמרתי
״אני יקנה לך חדש בכיינית״ אמר וטפח לי בישבן.
״בהמה די״ אמרתי.
״יאללה, אני עולה להתלבש. הבאת איתך בגדים?״ שאלתי מאחר ואנחנו צריכים ללכת לבית ספר.
״כן בואי נעלה. אה, את יודעת שהיום אלירן חוזר, נכון?״ שאל
״כן, הוא בטח ירצה לעשות מסיבה פה. אוף״ אמרתי. אני שונאת את המסיבות של אלירן. בסוף תמיד בחדר שלי בעיקר, יש ריח של- בואו לא נפרט, ואני זו שצריכה להליך סדינים. בנוסף להכל אני שונאת שאלירן משתכר. הוא מאבד שליטה כמו מטורף. ובלילה הוא לא נותן לי לישון, אני נשבעת לכם, אני לא מסוגלת יותר עם הגניחות המזדיינות של הבחורות הזולות שהוא מביא לכאן אחרי שכולם הולכים.
״עזבי שטויות, נראה כבר. יאללה בואי.״ אמר ועלינו במדרגות.
״ טוב לצאת מאמי״ אמרתי וניסיתי לדחוף אותו החוצה.
״אה שטויות. לא מפריע לי.״ אמר בציניות.
״אז לי כן, דיי אל תתחיל״ אמרתי מנסה להעיף אותו
״חולה לך על התחת היפה הזה״ אמר ונישק אותי.
התארגנתי מהר, לבשתי חולצה לבנה גינס ביופרנד עם קרעים וקיפלתי קיפול מושלם למטה, עם ג׳קט עור וסנדלים של שאנל.
״שנזוז?״ אמרתי ולקחתי את תיק היד שלי.
״שנזוז״ אמר ונכנסו לאוטו.
״אלירן?!״ צעקתי בלחישה כהוא שם לב שרועי כורך סביבי את ידו.
א י ן ל י כ ו ח ל ז ה ע כ ש י ו .
YOU ARE READING
אהבה אסורה
Romance*מקום שלישי (3) בקטגוריית רומנטיקה בתאריך 24/10/18* ״תבטיח לי משהו אחד.״ ״כל דבר שתרצי, עד חצי המלכות.״ הוא אמר וגיחכתי. ״לא משנה מתי , איפה ניהיה, ובאיזה גיל, אם ניהיה נשואים, ואם לא. כל עוד שנינו נרצה- נוכל לחזור ?״ שאלתי והסתכלתי לתוך עיניו. ״תמ...