״היה לי ממש כיף.״ אני אומרת בחיוך לדניאל, הגבר שיצאתי איתו הלילה.
״גם לי,״ הוא עונה. הוא מתקרב כדי לנשק אותי אבל אני מתרחקת. אני עדיין לא שלמה עם עצמי לגבי התשובה שהשבתי לרועי. אבל לחזור אליו אני לא מתכוונת, אני רק אומרת שקשה לי, אחרי הפעם האחרונה ייקח לי זמן להכנס לקשר.״אני מצטערת.״ אני אומרת מחייכת והוא מגרד בעורפו.
״זה בסדר, הייתי צריך לדעת.״ הוא אומר במבט מאוכזב.
״לא, לא זה ממש לא ככה. פשוט תן לי קצת זמן טוב?״ השבתי לו כשהבנתי שהוא חושב שאני לא רוצה אותו. חייכתי אליו ונתתי לו נשיקה בלחי.״לילה טוב.״ אני עונה ומסתובבת לעבר הדלת.
״לילה טוב.״ הוא משיב.אני עולה לחדר שלי ופושטת ממני את השמלה המגרדת הזו. אני מעבירה את ידי על פני וחושבת מה לעשות. מצד אחד, אני חייבת למצוא לילד שלי אדם שיהווה לו דמות אבהית, הילד שלי לא יגדל בלי אבא. מצד שני אני לא אלך עם מישהו שהוא לא הטיפוס שלי, אני לא יודעת מה לעשות.
אני ממלאת את האמבטיה ופושטת את פריטי הלבוש האחרונים שעליי ומבלגנת את שיערי ששיר ושירן ישבו שעות היום על סידורו. סתם, לא שעות. אולי ארבעים דקות.
מתחילות לזלוג לי דמעות בודדות. אני מתגעגעת אבל בו זמנית גם לא מתגעגעת.
אני לא יודעת אפילו למי אני מתגעגעת.״אמא,״ אני אומרת כשאני יוצאת מהאמבטיה ופוגשת בה כאשר תלויה עליי מגבת. ״למה את ערה?״
״סתם עניין אותי לדעת איך היה לך,״ היא אומרת בחיוך ומסתכלת על הבטן שלי. יש לה מין מבט מוזר כזה בעיניים. לא אכזבה, אלא.. זה יהיה מגעיל לומר שלאמא שלי יש מבט של רחמים כשהיא מסתכלת עליי, אבל זה מבט כאוב. ״אני מחכה לך למטה.״
אני לובשת פיג׳מה ארוכה, קר בחוץ, אבל נעים בבית.
״זה לא מרגיש לי זה.״ אני אומרת לאחר שסיפרתי לאמא שלי על כל מאורעות הערב.
״מה יהיה מאיו?״ אמא שלי שואלת. ״את צריכה למצוא מישהו בתור אבא לילד שלך.״אני משפילה את מבטי מכיוון שהיא צודקת, אין לי מה לומר כתגובה.
״אמא, אני אמצא. רק תפסיקי להאיץ בי.״ אני מבקשת ממנה, זה גורם לי לאי נעימות.
״טוב״ היא ממלמת ונושקת למצחי. ״לילה טוב״
״גם לך״ אני אומרת ונגשת לדלת היציאה.
אני מגיעה הביתה והשכבות במיטה, תוך דקה שוקעת לשינה עמוקה מלאת מחשבות.
מצטערת שהזנחתי, השנה התחילה וכבר היו לי 3 מיצבים!!!
הולכת להשקיע❤️ ויש בשביל מה לחכות
YOU ARE READING
אהבה אסורה
Romance*מקום שלישי (3) בקטגוריית רומנטיקה בתאריך 24/10/18* ״תבטיח לי משהו אחד.״ ״כל דבר שתרצי, עד חצי המלכות.״ הוא אמר וגיחכתי. ״לא משנה מתי , איפה ניהיה, ובאיזה גיל, אם ניהיה נשואים, ואם לא. כל עוד שנינו נרצה- נוכל לחזור ?״ שאלתי והסתכלתי לתוך עיניו. ״תמ...