פרק 20- יצאנו

2.2K 72 0
                                    

~נקודת מבט שירן~

ברחתי משם והתחלתי לבכות. זה בידיוק מה שהוא עשה לי.

רק שאני לא נשארתי בתולה.

למה עזבתי אותה ככה? היא לא אשמה! אבל אני מתביישת להראות את הפרצוף שלי מולה.

אני מתכוונת להשכיח את זה ממנה, זה עוזר! אני יודעת. אני חייבת להחזיר בין רועי למאי.

~נקודת מבט מאי~
׳את מוכנה להסביר לי לאן הלכת?!׳ אני צועקת על שירן בשעה שהיא חוזרת לביתי כרוח סערה.

׳אחר כך, יש לנו מועדון לצאת אליו!׳ היא אומרת.

מה קורה לה?

׳שירן מה עובר עלייך?׳ אני שואלת בדאגה שהיא מסתירה משהו.

׳נו.. שום דבר טוב די!׳ היא אומרת.

׳עולות להתארגן?׳ אני שואלת מנסה להפיג את האווירה המשונה שנוצרה בינינו ברגעים האחרונים.

׳יאללה!׳ היא צועקת בהתרגשות דוחפת אותי למעלה.

מפה לשם בחרנו את הבגדים.

אני לבשתי שמלה שחורה צמודה די קצרה. יושבת עליי מקסים ובכלל לא עושה אותי זנותית כמו שזה נשמע, נעלתי נעלי עקב שהם סנדל בצבע כסוף מבריק (זה יפה, אם אתן מדמיינות כמוני..) אספתי את שיערי לקוקו גבוה.

׳זה מבליט לך את עצמות הבריח!׳ היא אומרת ואני צוחקת.

׳אז מה?׳ אני שואלת ׳כאילו משהו יסתכל לשם..׳

׳לא את לא אמרת את זה עכשיו.׳ היא קובעת ׳את. מוכנה להרגע?׳

׳טוב , כן נו.׳ אני עונה מנסה להשאר שפויה ולא להשתגע כמו שירן, שמתרגשת מכל יציאה.

שירן לבשה שמלה כחולה יחד עם נעלי עקב לבנות, זה היה מהמם! היא השאירה את שיערה פזור בגלים. היא הייתה נראת מקסים!

׳אמא איזה חברה יפה יש לי!!!׳ אני צווחת

׳תודה.׳ היא עונה בהשווצה.

׳יאללה נצא?׳ היא שואלת.

׳יאללה החוצה!׳ היא אומרת ואנחנו יוצאות. אני לא נוהגת לצאת הרבה פעמים אז זו הסיבה להתרגשות הרבה שלי.

אנחנו מגיעות לשם. אני מבחינה בניקול, אופיר, נוי, ליאור, שקד, ועוד המון חברות שלי.

׳מה קורה בננות?׳ אני שואלת ומנשקת כל אחת בתורה.

׳סבבה מה איתך חיים? הבנתי לימודים כבר לא הקטע שלך׳ ניקול אומרת.

׳חיייים אני משתדלת כמה שפחות להפסיד לימודים אבל עם ההכנות לבגרויות אין לי כוחות׳ אני עונה בכנות.

אהבה אסורהWhere stories live. Discover now